♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در انجام کاری که در پیش دارید درنگ و شتاب نکنید. عشق و ایمان به تصمیمی که گرفته اید شما را بهتر و زودتر به هدف می رساند و شخصی با محبت بیش از اندازه شما را کلافه کرده و شما فکر می کنید رفتار او نشانه ضعف او در مقابل شماست، اشتباه می کنید. در یک بحث کاری انعطاف به خرج دهید تا روز بهتری داشته باشید وگرنه وارد یک بحث طولانی و فرسایشی خواهید شد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
کارهایی را که به شکست متنهی شده بررسی کنید و علل شکست ها را بیابید تا گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید، کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شماست و این می تواند ایجاد کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به آن هم فکر نمی کردید، در هر حال این اتفاق برایتان خوشایند خواهد بود. در رابطه با مسائل مالی لازم است قناعت پیشه کنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
در محیط کار مسئولیت پذیری شما باعث می شود کمه از طرف مدیران مسئولیت های دیگری به شما داده شود، آن ها را رد نکنید. چند روزی به سفر می روید در سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید که شاید در تصمیمی که داشتید تغییری ایجاد کند. کسی از دست شما دلخور است، هرچه کدورت و این دلخوری کهنه شود بازگشت سخت تر می شود، دل او را به دست آورید حتی اگر اشتباه کرده.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
کسی به شما مراجعه می کند که از شما تقاضای کمک دارد، اگر توانایی کمک کردن به او را دارید کمک کنید، ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی بینید او را با قول های بیخود دلگرم نکنید. برای یک کار حقوقی ساده نیاز به مشاوره دارید. با کاری که به شما سپرده شده جدی برخورد کنید تا مجبور به عذرخواهی نشوید. رخدادی عاطفی برایتان پیش خواهد آمد بی تفاوت از کنارش نگذرید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
کسی نمی تواند با احساسات شما بازی کند مگر اینکه شما خودتان این اجازه را به او داده باشید، این را شما بهتر از دیگران می دانید. ورزش کنید حتی اگر در حد یک پیاده روی ساده روزانه باشد. وقت آن رسیده که سلامت‌تان را در اولویت قرار دهید. در جمع ها حاضر شوید و خودتان را از دید دیگران پناه نکنید. در نوشیدن زیاده روی نکنید که دستتان را رو می کند و این برایتان هیچ خوب نیست.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
برای گرفتن جوابی خودتان را بیش از حد کلافه می کنید، این همه عجله فقط پشیمان‌تان می کند. چیزی که به امانت گرفته اید هرچه زودتر به صاحبش پس برگردانید. تکلیف خود را با شخصی هرچه زودتر روشن کنید. روزگار همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، خودتان را با تغییرات و ناملایمات این روزها هماهنگ کنید. برای تغییر شغل به هیچ وجه زمان مناسبی نیست.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
اگر در فکر انجام معامله ای هستید سعی کنید آن را به تعویق بیندازید چون با شرایط موجود این معامله به نفع شما نخواهد بود. پیش از هر عملی پاسخ شخصی که به انتظار شما نشسته است را بدهید. هر چقدر بیشتر ببخشید بیشتر دریافت می کنید، دست کسی که برای کمک به سوی شما دراز شده پس نزنید. در رابطه با مسئله ای کاری موفقیت دلپذیری برای شما در حال رخ دادن است.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
هرچه می شنوید باور نکنید ممکن است گاهی مردم برای رسیدن به خواسته هایشان کمی دروغ چاشنی حرف هایشان بکنند. از جزئیات غافل نباشید که شما را به جواب سوالی که در پی آن هستید خواهد رساند. اگر می خواهید عزیز باشید با کوچکترها مهربان تر و برای بزرگترها احترام بیشتری قائل شوید. منتظر دریافت یک حکم یا مدرک هستید، فعلا صبور باشید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
خریدی خواهید کرد که خوشحالتان می کند. این روزها تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی که به شما شده گیج و نگران هستید، این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا یک مسئله ای احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. به زودی پیامی را دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیر منتظره شاد و مسرور خواهید شد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
وضعیت ویژه پیش آمده آمادگی شما برای کار مداوم را مطالبه می کند، هم اکنون زمان آن رسیده که تمامی تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و ضمنا اشتیاق دارید. در جهت پیشرفت کارتان شخصی در کنار شما خواهد بود که هم بسیار خلاق است و هم روح بزرگی دارد. تغییری شیرین و تازه در زندگی تان به وقوع پیوسته که تاثیر بزرگی روی شما دارد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
ظاهر بسیار جدی شما دیگران را به اشتباه می اندازد، اگر از کسی خوشتان آمده بهتر است روی لبخند زدنتان کار کنید. در محیط کار این هفته به شدت مراقب حرف زدنتان باشید، مبادا اشتباه جبران ناپذیری مرتکب شوید. شخص یکدنده و لجبازی در اطرافتان است که به شدت کلافه تان می کند. شما از نظر اجتماعی همیشه مبادی آداب و نزاکت هستید، بهتر است با حفظ احترام او را از دور بر خود دور کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
شما ذاتاً اجتماعی و همیشه دور و براتان شلوغ است، اما این اواخر ترجیح می دهید تا حد ممکن از شلوغی و حواشی به دور باشید. این روزها افکاری را در سر می پرورانید که به نظر دیگران اصلا عملی نیستند، واقعیت اینجاست که شما اگر بخواهید کاری را انجام دهید هیچ مانعی جلودارتان نیست و رویاهایتان مرز ندارد، روحیه خود را حفظ کنید و به عقب برنگردید. حواستان به دوستانتان باشد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه