♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
این هفته فرصتی برای اجرای کاری یا گفتن حرفی پیدا می کنید، آماده باشید و این فرصت طلایی را از دست ندهید. حواستان باشد از هر فرصتی برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید، شما هیچ زمانی برای از دست دادن ندارید. اتفاق رویایی که منتظر افتادنش هستید به وقوع می پیوندد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
امیدوار باشید و تلاش کنید، نترسید برای شروع تازه هیچ وقت دیر نیست شما از پس هر کاری بر می آیید. در یک درگیری در محیط خانوادگی یا کاری یا تحصیلی حواستان باشد که طرف ظلم نایستید. یک انتقاد شما را ناراحت می کند و اعصابتان را به هم می ریزد.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
به یک جابجایی و یا نقل مکان فکر می کنید. از جایی که توقعش را ندارید مبلغی به دستتان می رسد. این هفته تا می توانید با مردم با آرامش و طمانینه برخورد کنید و عصبانیت و یا قضاوت سریع را از خود دور کنید. در فعالیت های دست جمعی شرکت کنید حضور در این جمع ها حالتان را بهتر می کند.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
به یک جریان خواهید پیوست پیروی ازآن شماست. این هفته در یکی از این فعالیت ها ملاقاتی با شخصی برای شما اتفاق می افتد که برایتان منافعی در پی خواهد داشت، مالی و روانی. تلاش تازه شما برای برقراری ارتباط مثبت با دیگران ستودنی‌ست سعی کنید حتماً از این تلاش نتیجه ای بگیرید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
موفقیت های تازه کاری یا تحصیلی در انتظار شماست، مثل همیشه با پشتکار و جدیت گام بردارید. به زودی رویداد ها و اتفاقات خوشی سبب می شود بتوانید با راحتی خیال مسیر زندگی خود را طی کنید. پیشرفت های محسوسی در کاری حاصل خواهد شد، ناامید نشوید تلاش کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
هرچند که این اتفاق با سرعتی کند در جریان است اما بسیار امیدوارکننده است، آینده را به بهترین نحو و بدون حسرت بسازید. برای رسیدن به نیتتان باید در جهتش حرکتی بکنید، هیچکس بلیت لاتاری نخریده برنده نخواهد شد. یک عادت بد را باید از خودتان دور کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
چله بنشینید و این عادت را با اراده قوی که دارید ترک کنید. برای درخواستی که از کسی دارید در انتخاب جمله‌هایتان دقت کنید. رسیدن خبری اشک شوق به چشمتان می آورد، امید خودتان را از دست ندهید و همچنان تلاش کنید برای آزادی باید جنگید، کمک خواهد رسید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
در روزهای سختی یک دوست به فریادتان می رسد، قدر او را بدانید. چند وقت پیش خبری مهم شنیده اید اما نسبت به آن بی توجهی کرده اید و سرسری گذشته اید تا دیر نشده این هفته نسبت به آن تصمیم درستی بگیرید که به پیشرفت در کارتان کمک می کند. شخصی که دوستتان دارد حرفی به شما می زند که به شما بر می خورد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
به جای ناراحتی به حرفی که شنیده اید از زاویه دیگری فکر و بعد عمل کنید. یک کار عقب افتاده را بالاخره انجام می دهید و نفس راحتی می کشید. برای سلامتی عزیزی نگران هستید. قولی به کسی می دهید که بهتر است حواستان را جمع کنید و فراموشش نکنید. نسبت به اتفاقات اطرافتان بی تفاوت نباشید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
در یک موقعیت مناسب موفق می شوید توجه اطرافیان را به خود جلب کنید. چند تن از دوستانتان این روزها از شما انتظاری دارند که نباید آن را نادیده بگیرید. روی پیشنهادی که به شما شده بیشتر فکر کنید، چون نکات مبهمی وجود دارد که در نظر اول شما متوجهش نمی شوید. نذرتان را ادا کنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
زمینه حرکت به سوی اهدافتان مهیا شده است، درنگ جایز نیست. یکی از دوستان شما نیاز به کمک فوری شما دارد اما آنقدر نجیب است که خودش از طلب کمک شرم دارد او را دریابید. قدرت فکری شما عالیست. فردی که باعث نگرانی تان می شود به زودی از زندگی تان بیرون می رود.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
کلیدی به دستتان می رسد و راهی برایتان باز می شود. در یک جمع حرفی می زنید که بعدا مجبور به توضیح در موردش خواهید شد. در خوردن و نوشیدن متعادل باشید. به یک دوستی برای جابجایی و یا نقل مکان کمک خواهید کرد. این هفته منتظر تغییرات ناگهانی مثبتی در روند زندگی تان باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه