♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
به زودی شخص جدیدی وارد زندگی تان می شود، او کمی با دیگران متفاوت است و همین تفاوت باعث کشش و گیرایی او می شود. این روزها سرعت زندگی تان بسیار بالاست به طوری که به شما فرصت انتخاب نمی دهد، بهتر است آهسته اما پیوسته راهی را که در پیش گرفته اید دنبال کنید تا دل زده نشوید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
برای آرام کردن روزگارتان از دیگران کمک بگیرید و کارهایتان را قسمت کنید. در یک جشن کوچک شرکت خواهید کرد. برای خودتان خرجی می کنید که بسیار خوشحالتان می کند. به سلامت و تغذیه تان بیشتر اهمیت بدهید. با شخصی نزدیک درد و دل می کنید و از هر دری حرف می زنید، این کار سبکتان می کند.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
برای انجام کاری بهتر است بیشتر مطالعه و تحقیق کنید و بی گدار به آب نزنید. مجبور به انجام کاری هستید که هیچ علاقه ای به انجامش ندارید، با خودتان کنار بیایید غر زدن و حرص خوردن به شما کمک نمی کند فقط خسته‌ترتان می کند راهی پیدا کنید تا این کار را سریع تر انجام دهید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
روزهای بسیار شلوغی را پشت سر گذاشته اید اما کم کم آرامش به زندگی تان بر می گردد. افراد مهربانی دور و برتان وجود دارند، سعی کنید با آن ها که احساس دوستی می کنید بیشتر ارتباط برقرار کنید. خبر تعجب آوری می شنوید که حاکی از رسیدن شخصی به آرزوی قدیمی اش است.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در یک کار اجتماعی و خیریه شرکت خواهید کرد و بیشتر از دیگران هم در این کار سهم می گذارید. خوابتان بهم ریخته افکار پوچ را از خود دور سازید تا به آرامش برسید. این روزها به دیگران راحت اعتماد می کنید و بیشتر از حد معمول داوطلب انجام هر کاری می شوید. از جایی مبلغی به دستتان می رسد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
بهتر است یک بار هم که شده برای خودتان و دلتان کار مفیدی انجام بدهید و این بار دیگران را فراموش بکنید. پیشنهادی به شما داده شده که بی جواب گذاشته اید، جواب این پیشنهاد را هرچه زودتر بدهید و تکلیف دیگران را هم روشن کنید. به جای اینکه دائم در خودتان فرو بروید گاهی به آسمان نگاه کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
برای شروع کاری که در ذهن دارید اول باید کاری که ناتمام گذاشته اید تمام کنید. کاری برای کسی انجام می دهید اما توقع برخوردی که با شما می کند را ندارید، یادتان باشد هر کاری می کنید برای دل خودتان بکنید. نگرانی را از خودتان دور کنید جلوی شما را برای تصمیم گیری های درست می گیرد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
افکارتان را نظم و ترتیب بدهید و برای حل مشکل و کم کردن نگرانی هایتان برنامه ریزی کنید و به برنامه ریزی هایتان متعهد باشید. پیشنهادتان را به طرف مقابل بدهید و بیشتر از این زمان را از دست ندهید. یک خرید کوچک خواهید داشت و خیالتان از بابت انجام کاری راحت خواهد شد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
برای خودتان اهداف کوچک و قابل دسترسی تعریف کنید. رسیدن به اهداف حالتان را بهتر می کند. روزهای خوشی را پیش رو دارید و روابط خانوادگی و دوستانه تان تقویت می شوند. اکنون بهترین زمان برای بیان احساس واقعی تان است. تغییری پر برکت را تجربه خواهید کرد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
از نظر عاطفی و ذهنی دوره ای پویا و پر تکاپو در انتظارتان است، تا می توانید عزیزانتان را در این شادی شریک کنید. دستی یاری بخش و دلی با گذشت داشته باشید و توجه‌تان را روی کاری که هم برای خودتان و هم برای اطرافیان پربرکت است متمرکز کنید. با یکی از دوستان برای خرید به جایی خواهید رفت.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
این اواخر آنقدر خودتان را غرق در کار کرده اید که اطرافیان را از یاد برده اید. در مورد نیتتان اگر صبر داشته باشید و از خرد و عقل خود کمک بگیرید کار انجام می شود. به زودی به هدف خودتان خواهید رسید. یک گفتگو و مشورت درهای تازه ای به رویتان باز می کند. افکارتان را جمع کنید و به آن نظم و ترتیب بدهید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
شنیدن یک جواب منفی محاسبات مالی و عاطفی تان را بهم می ریزد. انقدر خیره به درهای بسته نمانید. دست روی زانوی خودتان بگذارید و راه دیگری پیدا کنید. به جشنی دعوت خواهید شد و با تازه شدن دیدارها حالتان خوش و بهتر می شود. با یک شوخی ساده دوستی را از خود می رنجانید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه