♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
موسیقی می شنوید که در شما احساسات مختلفی را بیدار می کند، حواستان به خودتان باشد. این روزها شما روحیه حساس و شکننده دارید. نگران شخصی هستید که مدتی‌ست از او بی‌خبرید، به زودی از او خبری می‌گیرید. تغییرات بزرگی در زندگی تان مشاهده می شود.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
حواستان به سلامت خودتان و اطرافیانتان باشد. دائم چشم و گوشتان را باز نگه دارید، به هیچکس این روزها اعتماد نکنید مگر خودتان. یک آشنای نزدیک با گفتن حرفی دلتان را گرم و آرام می کند. انجام یک کار را این روزها دائم پشت گوش می اندازید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
تغییرات سیر مثبت را به خود گرفته است. در اثر تلاشی که دارید زندگی تان بهتر از پیش می شود. در خانواده آرامش راه پیدا می کند و جو متشنج و دعواهای این روزها بالاخره پایان می پذیرد. در دلتان آتشی به‌پاست اما در ظاهر چیزی از خود بروز نمیدهید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
یادتان باشد قولی به کسی دادید، به قول و حرفتان وفادار باشید. خوابتان نامنظم است و این به کارایی‌تان آسیب می زند، همین حالا فکری بکنید وگرنه رشته‌هایی که به هم بافته اید از هم باز می شود. سفر برایتان خوب است و باعث تغییر روحیه‌تان می شود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
پول در دستتان باقی نمی‌ماند، از این دست که می گیرید از دست دیگر بیرون می رود. شما قلب پاکی دارید اما این روزها لازم است حواستان به خودتان باشد تا محتاج کمک دیگران نشوید. با چه کنم چه کنم به جایی نمی رسید همین حالا برخیزید و مشکلتان را چاره کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
سرتان را چند ساعتی از روی گوشی بلند کنید و به خودتان و محیط اطرافتان رسیدگی کنید، اگرنه زودتر از آنچه که فکر می کنید، کنترل خیلی چیزها از دست تان خارج می شود. پیام آور یک خبر خوش برای دوستی خواهید بود. شخصی که با قهر رفته بود به زودی بر می گردد.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
از کسی که دائم از همه چیز ایراد می گیرد و فکر می کند عقل کل است فاصله بگیرید تا بیش از این اعصابتان را تحریک نکند. این روزها افسرده هستید، با خودتان مهربان تر باشید تا این طوفان بگذرد. از زندگی روزمره تکراری به هر طریقی که می توانید فاصله بگیرید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
شما در کارهایتان صداقت دارید. در مقابل افراد چند چهره مثل یک آدم ساده به نظر می آیید، عیبی ندارد، شما سعی کنید همیشه صادق باشید و از راه درست و راست خارج نشوید، چرا که بار کج هیچگاه به منزل نمی رسد. حق تان را بگیرید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
هدف های جدیدی برای خودتان تعریف کنید. دوست جدیدی پیدا می کنید. بگذارید اتفاقات متفاوت در زندگی تان بیفتد. دست از افکار بیهوده بردارید و در توهم زندگی نکنید. با غم و غصه خوردن چیزی درست نمی شود. آینده هنوز نیامده است.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
امیدوار باشید، چرا که فعلا جز صبر و تحمل کاری نمی‌شود کرد. خرید وسایل جدید صورت می گیرد. آدمها را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید. با شخصی که به تازگی آشنا شدید به صحبت بنشینید تا او و عقایدش را بهتر بشناسید. دل نگران نباشید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
یک اشتباه غیر عمد برنامه‌ریزی شما برا به هم می ریزد. برای مسئله ای که قابل جبران است بیهوده بحث نکنید و اعصابتان را به هم نریزید. برای انجام یک کار خیر به جایی می روید. گفتن یک حرف در یک جمع پشیمانتان می کند. خوددار باشید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
حرف زدن با شخصی که خودش را به خواب زده بی فایده است. باور کنید نرود میخ آهنی در سنگ. یک مسئله خانوادگی شما را علیرغم میل تان وادار به انجام کاری می کند. شخصی در اطرافتان وضعیت سلامت جسمی خوبی ندارد، به او کمک کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه