♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
از رفتار های بد شخصی در اطرافتان به سادگی نگذرید با این کار او را به ادامه دادن تشویق می کنید. مجبور می شوید برای رسیدن به مبلغی که لازم دارید کاری را که انجامش برایتان سخت و پر دردسر است قبول کنید و انجام بدهید. شخصی برایتان حامل خبر خوبیست که به زندگی تان نور و برکت می آورد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
عشق در دلتان جوانه می زند کافیست سرتان را بلند کنید و اطراف را ببینید. یک طوفان کوچک می گذرد و دلتان آرام می گیرد. دوستی قدیمی را به طور اتفاقی می بینید که به شما پیشنهادی می دهد و مسیر زندگی تان تغییر می کند. یک جابجایی در پیش دارید که با خوشی و سختی همراه است.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
بعضی وقت ها شتابزده تصمیم می گیرید و بعد که خوب فکر می کنید پشیمان می شوید. هنگام عصبانیت حرفی نزنید که بابت آن مجبور به عذرخواهی شوید. این روزها بهتر است در امور مالی سنجیده تر عمل کنید. شخصی به خاطر پول دور و بر شما می گردد تا دیر نشده او را بشناسید و از او فاصله بگیرید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
به سلامتی خود بیشتر اهمیت بدهید و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید. پولی را برای منظور خاصی پس انداز کرده اید اما الان الزامی ندارد پس اندازتان در جهتی خرج بشود که پیش از این برنامه ریزی کرده بودید. اگر به همه چیز با نگاه مثبت بنگرید این دیدگاه برایتان پیامدهای خوبی به همراه خواهد داشت.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
به ادامه تحصیل یا یادگیری یک مهارت فکر می کنید بهتر است هرچه زودتر برای آن کاری بکنید و دست بکار شوید. در رابطه با نیتتان باید صبور باشید و به خواسته طرف مقابل احترام بگذارید، هیچ راه میان‌بری وجود ندارد. شما فرد بسیار زحمت کشی هستید و برای خودتان و تلاشتان احترام قائل هستید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
خیلی ها تنبل اند و دائم غر می زنند. کلید انجام یک کار در دست شماست. برای یک تصمیم گیری دست دست می کنید، شما خسته اید بهتر است از دیگران کمک بگیرید. راه رفتنی را باید رفت رابطه ای که تمام شده، تمام شده از آن بگذرید شما فقط یکبار زندگی می کنید عمرتان را تلف نکنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
به سفر می روید با دوستان چای بنوشید و معاشرت کنید. خاطرات روزانه تان را بنویسید و در حال زندگی کنید. شخصی که ظاهرا دوست اما حسود و خبرچین است از خودتان دور کنید. به مسائل مهم بپردازید و از حاشیه و اخبار زرد دور بمانید. هر حرفی را فورا نپذیرید و درباره صحت و سقم آن تحقیق کنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
ولخرجی را کنار بگذارید. این روزها تا می توانید به اندازه دخلتان خرج کنید. به خاطر دیگران زندگی خانوادگی تان را دچار تنش نکنید، شما باید منافع خودتان را در اولویت قرار دهید. راز خود را به هر کسی نگویید. مشورت با افراد باتجربه در یک امر مالی راه و چاه را به شما نشان می دهد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
شخصی فکرتان را به خودش مشغول کرده، او برای رسیدن به خواسته های خودش شما و خواسته هایتان را نادیده می گیرد، او را متوجه اشتباهش بکنید. این روزها زندگی تان چنان سریع می گذرد که نمی فهمید کی صبح و کی شب شده. یاد گرفتن چیزهای جدید شما را جوان و قوی می کند.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
حواستان به خودتان باشد و تا می توانید کارها را اولویت بندی کنید تا به مشکل بزرگتری برنخورید و این روزهای طوفانی بگذرد. اتفاقی در یک جمع می افتد که اعصابتان را بهم می ریزد، تا می توانید به خودتان مسلط باشید و حرفی نزنید که پشیمان شوید. این روزها منتظر یک تماس تلفنی هستید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
حادثه ای غیرمنتظره اتفاق می افتد که موجب تغییر در نوع نگرش شما به زندگی می شود، این رخداد را به فال نیک بگیرید. با فرد جدیدی آشنا می شوید که موجب تحولات تازه در زندگی و کارتان خواهد شد. درس های بزرگی را برای زندگی بهتر می آموزید که باید ان ها را سرلوحه زندگی قرار دهید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
تا می توانید بیشتر بخوانید. برای رسیدن یک طوفان آماده باشید. در مورد اتفاقی که به شما مربوط نیست پرس و جو نکنید، هر چقدر کمتر بدانید کمتر اذیت می شوید. در همسایگی شما شخصی‌ست که به کمک شما احتیاج دارد، بی تفاوت از کنارش نگذرید. گفتن حرفی برایتان سخت است اما راهی پیدا می کنید تا آن را به زبان بیاورید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه