♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
شخصی حسود در اطرافتان دائم با حرف‌هایش دل‌چرکین تان می کند، این شخص را همین هفته از خودتان دور کنید تا نفس راحتی بکشید. انجام یک قرار داد خوشحالتان می کند و گشایشی در کارتان ایجاد می شود. برای یک خرید دست دست می کنید، این هفته این خرید را انجام دهید و خیال خودتان را راحت کنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
شنیدن خبر یا دیدن چیزی متعجب و متحیرتان می کند، از این مطلب درس بگیرید زندگی خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنید می گذرد. فرصت های امروز را به دنبال آینده نامعلوم از دست ندهید. شخصی کار کوچک اما مهمی برایتان انجام می دهد. منتظر تغییرات بزرگی باشید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
در رابطه با نیتتان شما دچار یک سوءتفاهم شده اید، بهتر است با نگاهی مثبت دوباره همه چیز را از اول بررسی کنید. این هفته قدم به جایی می گذارید که با افراد تازه آشنا می شوید. برای انجام کاری مهم بهتر است از شخصی که در این زمینه مهارت دارد هرچه زودتر کمک بگیرید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
یک سوءتفاهم که برای مدت طولانی شما را آزار می دهد سرانجام حل می شود و باری از روی شانه‌های شما برداشته می شود. تشخیص شما در مورد شخصیت فرد مورد نظرتان درست است بنابراین بر اساس همان هم عمل و رفتار کنید. ورزش کردن باعث سلامتی و سبک شدن روحتان می شود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
یک مورد مهم فکر شما را به کلی مشغول کرده است، تردید را کنار گذاشته و آن را انجام بدهید به نفع شماست. زندگی یعنی جنگ با موانع و مسائلی که هر روز به نحوی سر راه شما قرار می گیرد. گشایش یکی بعد از دیگری پیش می آید. دوست خوبی دارید که مدتی است از او بی خبرید، جویای احوالش بشوید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
دوست دارید محیط زندگی تان را عوض کنید، برای هر تغییری باید نظر دیگران را هم جویا شوید. در یک بحث کاری یا خانوادگی حواستان باشد از مرزها و خط قرمزهای افراد نگذرید که بعدا دچار مشکلات بیشتری می شوید. برای پیشرفت کاری دل نگران هستید، همه چیز خوب پیش می رود.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
دلتنگی برای شخصی که دوستش دارید این هفته کلافه تان می کند و خاطرات را دائم مرور می کنید. سرتان را به اطراف گرم کنید و غصه را تا می توانید از خودتان دور کنید. زندگی را بیهوده به خودتان و اطرافیان تان تلخ نکنید. از فرصتی که پیش می آید به نحو احسنت استفاده کنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای رسیدن به یک قرار با مشکلاتی مواجه می شوید، حواستان به ترافیک باشد تا برایتان دردسر ساز نشود. در مورد یک مسئله بیش از حد حساسیت به خرج می دهید. از خودتان بپرسید آخرش که چه؟ آیا ارزشش را دارد؟ از تغییر نترسید، این هفته اوضاع به نفع شما پیش خواهد رفت.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
برای رسیدن به هدفتان مجبورید این روزها چند کار را با هم انجام دهید. حواستان به خورد و خوراکتان باشد. فرصتی پیش می آید تا بتوانید بالاخره حرف دلتان را بزنید. این فرصت را از دست ندهید. از هر کسی درخواست کمک نکنید. در مورد یک جابجایی لازم است که با دقت و شکیبایی اقدام کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
بیش از اندازه فکر می کنید. از خودتان بیرون بیایید تا دنیای واقعی را در اطرافتان ببینید. از اینکه نسبت به انجام کاری اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند، ناراحت نشوید. نیت شما خیر بوده و یادتان باشد که خانواده در همه حال یار و یاورتان هستند.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
نگرانی به خودتان راه ندهید. درس بگیرید و با اراده و علاقه و دقت به کارتان ادامه دهید. تردید و وسواس به خرج دهید که پشیمان نشوید. از شخصی که مورد اتهام قرار گرفته، بزودی رفع اتهام می شود و همه چیز روشن خواهد شد. تحولاتی اساسی در پیش است، خودتان را آماده کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
شخصی بسیار نزدیک شما را راهنمایی کرده اما شما به بهانه های گوناگون از انجام کار شانه خالی می کنید. او فردی کارآزموده است و خیر شما را می خواهد. بهتر است پیشنهادش را دوباره مرور کنید. برای رفتن به یک سفر یا برگزاری جشنی تدارک می بینید. همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه