♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
این روزها هرچه بیشتر تلاش می کنید زودتر کارهای خود را به پایان برسانید کمتر موفق می شوید و کاری پس از دیگری پیش می آید، ناشکر نباشید و اعتراض نکنید. به زودی فرصت برای استراحت خواهید داشت. منتظر شنیدن یک خبر خوش از یکی از عزیزانتان باشید. چیزی که دنبالش هستید به زودی پیدا می کنید. قولی برای بخشش به بیماری که نیازمند است را فراموش نکنید او همچنان چشم انتظار محبت شماست.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر هم نباشید خود را از این موقعیت بیرون بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. همه نیروهای دنیا نیز نمی‌توانند شما را از رسیدن به اهدافتان باز دارند. خوشبختانه شما می توانید از موقعیتی که برایتان پیش می آید به نفع خود استفاده کنید. به جای آنکه کار جدیدی را آغاز کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه نامعقول را بدون توجه به تاثیرات آن از دست ندهید، حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید. بسیار با ارزش‌تر است اگر بر ترس های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد. باید برای یک معامله هرچه زودتر تصمیم بگیرید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
شخصی که دنبالش می گشتید می تواند با تشخیص دادن نیروی فوق العاده در شما خوشحالتان سازد. این روزها شما با درسی که از زندگی گرفته اید انرژی را دریافت کرده اید که افق های فکری‌تان را گسترده می سازد. وقتی که دیگران به شما بیش از حد توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید، اندکی ابهام آن ها را در شک و تردید نگه خواهد داشت که نهایتا به نفع شما تمام خواهد شد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید کاملا درست و واقعی است اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار آشفتگی های بیشتری شود. کنترل روی احساساتتان می تواند یک سیاست کاملا معقول باشد. در رابطه با مسئله کاری که پیش آمده بهترین کاری که می توانید بکنید این است که قبل از اینکه به سرعت و بدون فکر حرکت کنید خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
اگر دوست دارید که در جستجوی یک عشق یا خلق کردن چیز به خصوصی باشید، این کارها مستلزم داشتن زمان خالیست. همیشه امور مهمی وجود دارند که باید به آن ها رسیدگی شود. کارهای زیادی برای تکمیل شدن وجود دارند و قول هایی نیز داده اید که باید به آن‌ها عمل کنید. اما زندگی خودتان را محدود نکنید و خودتان را از لذت بردن محروم نسازید. در عین مسئولیت پذیر بودن لازم است زمانی را به استراحت اختصاص بدهید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
مدتی است که انرژی تان را فقط صرف امور دیگران کرده اید و حالا شما می خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیت هایتان کمکتان می کند اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید، حتی اگر فکر می کندی زمان کافی برای کارهایتان ندارید. اگر فکر می کنید لازم است و از پس زندگی تان به تنهایی بر می آیید، شاید بد نباشد برای مدت کوتاهی تنها بودن را تجربه کنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای دیگران خیلی سخت است که کاری بکنند شما تغییر عقیده بدهید. اکنون شما به آنچه که می خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید برنامه نیز ترتیب داده اید. اگر فکر می‌کنید شما به تنهایی به تمامی مطالب واقف هستید مسلماً به مشکل برخواهید خورد. ایده هایتان را حفظ کنید اما هنوز هم می توانید در راه رسیدن به آنها تغییرات مثبتی ایجاد کنید

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
این هفته اگر شخصی با یک ایده جالب به سمت شما آمد، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کرده باشید با دید منفی ذهنتان را کامل به روی آن نبندید. اگر نمی خواهید زمانتان را برای توجیه کردن رفتارهای اخیرتان تلف کنید. بهتر است در نوشیدن تعادل نگه دارید و از دست زدن به کارهایی که در شانتان نیست بپرهیزید. در رابطه ای دوستانه اگر بی طرف بمانید و شاهد باشید کمک بیشتری به طرفین می کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
گرچه خویشتن داری جزو خصوصیات همیشگی و ذاتی شما نیست ولی این روزها محافظه کاری را جدی تر بگیرید. در روابط احساسی تان اگر نمی خواهید تا آخر عمر تنها بمانید دمدمی مزاجی را کنار بگذارید چرا که ناگهان همه چیز عوض می شود. ممکن است این روزها کسب و کارتان خیلی شلوغ نباشد بهتر است انرژی تان را برای روزهای آتی ذخیره کنید که بیشتر به آن ها نیاز خواهید داشت.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
گره خوردن به یک کار تکراری و یکسان شما را عصبی می کند شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگر نمی خواهید دیگران شما را به عنوان فردی ضعیف بشناسند بهتر است این روزها احساسات خود را پنهان کنید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما نگران نباشید. دایره دوستانتان را تغییر بدهید. کار تازه ای را شروع کنید و از هیچ چیز هراس نداشته باشید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
چشم انداز جدیدی در زندگی شما را هیجان زده کرده و حالا آمادگی کافی برای ترقی کردن دارید. بدون نگرانی دست به کار شوید، ناگهان متوجه می شوید روال کارها آرام آرام مطابق میلتان به جلو پیش می رود. برای تصمیم مهمی که باید بگیرید حواستان را جمع و با خودتان روراست باشید زیرا اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. خرج و مخارجتان را کنترل کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه