♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
با شخصی روبرو می شوید که نیت و قصدش برایتان روشن نیست. برای آرامش و آسایش خودتان خیرات کنید. به زندگی دیگران برکت بدهید تا برکت به زندگی تان جاری شود. غرور و منیت کاذب آدم را در چشم دیگران کوچک می کند. مراقب کلامتان با کسانی که شما را درست نمی شناسند باشید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
حسابتان با شخصی بالاخره پاک می شود. ناخودآگاهتان در مورد وقوع اتفاقی به شما هشدار می دهد. تا می توانید در رابطه عاطفی تان از تنش و یک‌دندگی دوری کنید، حالا زمان مناسبی برای بحث کردن نیست. از زندگی یکنواخت خود خسته شده اید بهتر است قدری برای خودتان تنوع ایجاد کنید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
برای بهبودی وضعیت اعصاب خود به فضاهای سبز یا خارج از شهر پناه ببرید و بر روح و ذهن خود مسلط شوید. یک اتفاق بزرگ و مهم تفکر تازه ای به شما می بخشد و متوجه خواهید شد فکری که سال ها در ذهن داشته اید واقعیت نداشته و بیهوده خود را سرزنش کرده اید، رها کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
کسی منتظر دیدن یک حرکت مثبت از طرف شماست تا به سمتتان با شوق بدود. حواستان به تصمیمی که می گیرید باشد، مبادا تمام پل ها را پشت سرتان خراب کنید. شنیدن حرفی در یک جمع به شما ایده تازه ای می دهد. یک درگیری لفظی با کوتاه آمدن طرفین ختم به خیر می شود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در رابطه احساسی و عاطفی یادتان باشد علاقه و عشق را باید ابراز کرد، نمی توان توقع داشت که طرف مقابل خودش حدس بزند. امید در دلتان جوانه می زند مراقب سلامتی تان باشد برای رفع یک سو تفاهم به جای سکوت حرف بزنید و خیال خودتان و دیگران را راحت کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
لحظه تصمیم گیری برای یک مسئله مهم فرا می رسد، با اعتماد به نفسی که در شما وجود دارد تصمیم درست را اتخاذ می کنید. میهمانی یا نامزدی به زودی اتفاق می افتد. از لحظات عمرتان لذت ببرید و کاری به حسودان و یاوه‌گویان نداشته باشید. دیدار خوب و خبرهای خوش منتظر شماست.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
صبر داشته باشید، تلفنی از شما برای انجام کاری دعوت می شود. یک اتفاق ساده روند انجام یک مسئله را کند می کند اما بیهوده حرص نخورید این کار انجام می شود. دیدارها تازه می شود و از دلتنگی هایتان کم می شود. قدم شخصی به زندگی تان پر از رحمت و برکت است.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
اجازه ندهید هیچ چیزی آرامش این روزهایتان را از شما بگیرد. یک معامله خرید یا فروش فعلا به تعویق خواهد افتاد. کاری از دستتان برای دوستی بر می‌آید، یادتان باشد که دریغ نکنید. در مورد مسائل مالی سرتان به کار خودتان باشد و به کار دیگران کاری نداشته باشید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
فرصت آشنایی و ملاقاتی مهم، تلفنی و یا حضوری برایتان به وجود می آید آن را به فال نیک بگیرید. شخصی دغل باز و دورو با حرف های خوب در اطرافتان هست، او به زودی دستش رو و رسوا می شود. یک طلب مالی وصول و حساب‌‎‌‌ها صاف می شود.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
در مورد مسائل تحصیلی یا کاری بهتر است هرچه زودتر نظمی به اوضاع بدهید. برای انجام کاری از شما خواسته می شود که به مکانی دوری بروید، اگرچه قبل از رفتن به آنجا شما ناراحت می شوید اما بعد از ورود به آنجا به منفعت های فراوانی دست می یابید. کمتر اوقات تلخی کنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
در یک مورد مهم وارد بحث و گفتگو با خانواده می شوید و نظر شما مورد استقبال جمع قرار می گیرد و به خواسته قلبی تان می رسید. در مورد پروژه مهمی که قصد شرکت در آن را دارید بهتر است بیشتر تحقیق کنید. هوش و درک بالای شما موجب می شود که از یک موقعیت حاد و مشکل عبور کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
هر از چند گاهی به فکر کاری جدیدی می افتید اگر واقعا نمی توانید برای دیگران کار کنید وقت آن رسیده که شانس خودتان را امتحان کنید. اجازه ندهید کسی به زور شما را وادار به کاری که نمی خواهید بکند. در زمینه کارهای هنری اگر توانایی تان را جدی بگیرید به جایگاه خوبی دست می یابید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه