♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
سهل انگاری نکنید، فوراً عذرخواهی کنید و اجازه ندهید که دلخوری طولانی شود. کاری را که دلتان با آن نیست فقط صرف آنکه از شما خواسته شده انجام ندهید عواقبش گریبان‌تان را می گیرد و مجبور می شوید دائم خود را سرزنش کنید. شخصی برای انجام کاری خیر با شما مشورت می کند، از کمک به او دریغ نکنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در روابط عاطفی تان این روزها بسیار حساس است. حواستان به خواسته های طرفتان باشد، خودخواهی نکنید. در یک مسئله کاری یا مالی به مشکلی بر می‌خورید، در صورت لزوم از درخواست کمک نترسید. سعی کنید تا می توانید به برنامه ریزی های خود متعهد باشید و زمان را از دست ندهید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
ممکن است برای مدتی درگیر امور استرس‌زای روزمره شوید اما برای رهایی سریع از آن بهتر است به جای امروز و فردا کردن به دل مشکلات بزنید و به نحوی سنجیده آن ها را برطرف کنید. یادتان باشد شلختگی را کنار بگذارید، شما هرچه منظم تر باشید راه پیشرفت و موفقیت‌تان هموارتر می شود.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
از دوستی عزیز مدتی‌ست که بی خبرید، همین امروز خبری از او بگیرید. کاری را نیمه کاره رها کرده اید به آن برگردید تا برایتان دردسر ساز نشده تمامش کنید. از شخصی که در عین دوستی مدام ناراحتتان می کند و انرژی منفی دارد فاصله بگیرید، شما مجبور به دوستی با هر کسی نیستید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
دوستی بر سر دوراهی قرار گرفته و با شما مشورت می‌کند، حواستان باشد از او توقع غیرواقعی نداشته باشید و تا جایی که می توانید کمکش کنید. روی برنامه ریزی های خود تجدید نظری داشته باشید. باید بدانید که زندگی فراز و نشیب فراوان دارد. اندیشه توانا و خلاقیتتان را به کار ببندید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
به زودی روزهای آسودگی و آرامش را تجربه می‌کنید. شنیدن خبری خوش نزدیک است، به شما نوید فتح و خوشبختی داده می شود. برای هر حرفی که می شنوید به اندازه ارزش گوینده‌اش اهمیت قائل شوید وگرنه باید هر روز با دیگران درگیر باشید. برای یک معامله بهتر است بی گدار به آب نزنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
با خودتان مهربان باشید اینکه مردم از شما چه توقعی دارند مهم نیست، مهم این است که شما بتوانید کاری بکنید که از خودتان راضی باشید. این روزها شما نه تنها خسته هستید بلکه از لحاظ روحی هم تحت فشارید. خوشحال نیستید و فکر می کنید به اندازه ی کافی توانایی ندارید، شما کاملا در اشتباهید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
به خودتان آسان‌تر بگیرید برای موفقیت های به دست آورده تا امروزتان بیشتر ارزش قائل شوید و خودتان را تشویق کنید. شما اگر برای خودتان احترام قائل نباشید دیگران هم برایتان احترام قائل نخواهند شد. به شیوه ای جدید به بررسی موقعیت و وضعیت مالی تان بپردازید. پس انداز را شروع کنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
لازم است به فکر تغییری اساسی در امور کاری یا تحصیلی خود باشید تا به رویای دیرینه تان جامه عمل بپوشانید. برای رفع کدورت از رابطه دوستانه یا عاطفی خود شما باید گذشت کنید. ملاقات و دیداری غیر منتظره و شاد را تجربه خواهید کرد و لبخند به چهره تان می آید، از این مصاحبت نهایت لذت را ببرید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی به خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. شما نیتتان خیر است و فکر می‌کنید همه مثل شما هستند، بهتر است مواظب باشید که از شما سوءاستفاده نکنند. کمی خوددارتر باشید و برای هر کسی دلسوزی نکنید چرا که هر کسی شایسته دلسوزی شما نیست، بهتر است دلتان برای خودتان بسوزد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
خودتان را برای بار چندم پشیمان نکنید. برای انجام کار یا گفتن حرفی دچار اضطراب می شوید، بر نگرانی هایتان غلبه کنید و کاری که باید انجام دهید. برای یک معامله خرید یا فروش بهتر است احتیاط کنید و کمی بیشتر در این باره مشورت یا تحقیق کنید. با او که برایش دلتنگید تماس بگیرید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
با یک مسئله خانوادگی قدیمی برخورد متفاوت و تازه ای می کنید که دیگران را غافل و آرام می کند. اطرافیان به شما گوش می کنند و این مشکل قدیمی بالاخره برطرف می شود. در مورد یک مسئله کاری از خواسته تان نگذرید، نه باج بدهید و نه کوتاه بیایید در غیر اینصورت باید تا همیشه باج بدهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه