♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در رابطه عاطفی تان یادتان باشد قرار نیست حرف آخر را شما بزنید. وقت آن رسیده که صبوری را تمرین کنید. شنیدن حرفی از کسی که توقع ندارید اذیتتان می کند به جای خودخوری و فکر و خیال هرچه سریع تر با او تماس بگیرید و جریان را تعریف کنید. مطمئن باشید پشیمان نمی شوید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در مورد یک مسئله کاری اتفاقات آنطور که توقع دارید پیش نخواهد رفت، بیخود مضطرب نباشید خواهید دید که تغییر این روند به نفع شماست و از آن بیشتر خوشحال خواهید شد. به یک میهمانی دعوت می شوید. تا می توانید به خودتان برسید و آراسته بروید، حواستان باشد هیجان زده نشوید و در هر بحثی شرکت نکنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
توصیه می شود بیش از پیش روی امور درسی یا کاری خود متمرکز شوید و روی جزئیات دقت بیشتری داشته باشید. برای پاک کردن علامت سوال بزرگی که در ذهنتان نقش بسته است باید همه موارد را بررسی کنید. این روزها از انرژی لازم برای مواجه با وظایف و مسئولیت های بزرگ و مهم زندگی تان برخوردار هستید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
وقت تلف نکنید دست به کار شوید. روزهای شادی را در پیش رو دارید و کافیست نهایت استفاده را از روابط عاطفی تان ببرید. هیچکس به راحتی به مقام و مادیات نخواهد رسید. برای رسیدن به خواسته تان همه چیز باید در حد کمال باشد، پس بهتر است بیشتر تلاش کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
عادت بدی دارید که بهتر است هرچه زودتر ترکش کنید. با گفتن یک جمله ساده شخصی که برایتان عزیز است را بسیار خوشحال خواهید کرد. در محیط کاری یا تحصیلی به موفقیت مهمی دست پیدا خواهید کرد. برای دانش و توانایی تان ارزش بیشتری قائل شوید و اجازه ندهید کسی شما را دست کم بگیرد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
در یک جمع دوستانه با شخصی آشنا خواهید شد. این شخص برای شما انرژی خوبی دارد. به یک سفر خواهید رفت و از خستگی هایتان کم می شود. حواستان باشد حتی اگر وسوسه شدید هم رابطه دوستی و کاری را با هم یکی نکنید، سری که درد نمی کند را دستمال نبندید، شما به اندازه کافی فکرتان مشغول است.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
برای رسیدن به چیزی که می خواهید مجبورید باز هم تلاش کنید اما ناامید نشوید. یک تغییر در محل کار یا زندگی خواهید داشت که در حال حاضر خاطرتان را نگران می کند اما با گذشت زمان به آن عادت می کنید. سعی کنید با هر تغییر کوچک یا بزرگ بیهوده نجنگید. از تغییر نترسید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
با وجود آنکه در حال حاضر امور مربوط به کار یا مسائل کاری بیشتر ذهنتان را مشغول کرده اند اما مراقب باشید که خللی در تعادل زندگی عاطفی تان ایجاد نشود. لازم است براساس معیارها و اصول اخلاقی و وجدانی تان دوباره خواسته های قلبی تان را اولویت بندی کنید. به خودتان دروغ نگویید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
روابط دوستانه جدید و ثمربخشی را تجربه خواهید کرد و دامنه روابط اجتماعی تان گسترده تر می شود. زمان آن رسیده تا برای دل خودتان کاری انجام بدهید. این که همیشه دنبال شاد کردن دیگران هستید خوب است اما از خودتان غافل نشوید. با جمعی از دوستان برای انجام کار خیری اقدام خواهید کرد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
یک جابجایی در پیش دارید. برای انجام کاری یا یک جشنی تدارک خواهید دید. از مسافرتان خبری می رسد که خوشحالتان می کند. در مورد یک مسئله کاری یا مالی حواستان باشد که همه تخم مرغ هایتان را در یک شانه نچینید. از دوستی که فکر می کند مرکز دنیاست فاصله بگیرد تا اعصابتان آرام شود.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
زمان تامل و بررسی دقیق روی وضعیت زندگی و آینده تان فرا رسیده است. شما در فکر وصل هستید اما طرف مقابل تان به فکر جدایی ست، خودتان را آزار ندهید که پافشاری تان بی مورد است، رفتنی نه با گریه و نه با التماس ماندنی نمی شود رها کنید خودش به سمتتان می آید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
یک کار اداری با سرعتی بیشتر از انتطارتان پیش خواهد رفت. عزیزی که بیمار است به زودی شفا خواهد یافت و نذرتان را ادا خواهید کرد. هر حرفی که می شنوید منتقل نکنید، گاهی بهتر است سکوت کرد و به آتش هیزم نریخت. به سلامت جسمتان اهمیت بدهید و در خوردن و نوشیدن رعایت اعتدال را بکنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه