♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای انجام کاری باید با شخصی مهم وارد مذاکره بشوید و او را برای حمایت از پروژه‌تان راضی و قانع کنید. خبری عجیب به گوشتان می رسد که هرطور فکر می‌کنید به نظرتان منطقی و قابل انجام نیست. تعداد رقیبان در زمینه های مختلف بسیار است.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
دوستی با شما تماس گرفته و احوالتان را می پرسد که مدتهاست از او بی خبرید. برای گفتن حرفی یا عملی کردن تصمیمی بهتر است فعلا کمی دست نگه دارید. شما مهربان، صمیمی و خوش اخلاق هستید اما زود قهر می‌کنید و ارزش زمان را نمی شناسید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
دیگر به سراغ کسی که به شما بی وفایی کرده نروید. او قابل اعتماد نیست انجام یک معامله باعث می شود مبلغی به دستتان برسد و قدم های بعدی را محکم‌تر برمیدارید. به خواسته تان اهمیت بدهید. خستگی مفرط می تواند فلج‌تان بکند.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
خبری خوش جو سنگین خانوادگی تان را از بین می برد. از شخصی کاری یاد می گیرید که بسیار به دردتان می خورد. برای یک قرار داد و یا توافق کاری پیشنهادی داده اید و منتظر جواب هستید. در رابطه عاطفی تان بهتر است کمی فاصله تان را بیشتر کنید و رفتار طرف مقابل تان را بسنجید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
فکر انجام کاری تازه یا ایده ای نو از سرتان بیرون نمی رود، به آن بپردازید و با جزئیات در موردش تحقیق کنید و یادداشت بردارید. شخصی از شما توقعی دارد که برایتان نشدنی است. همین هفته تکلیفتان را با او و درخواستش روشن کنید. ناامید نباشید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
شخصی در قالب شوخی به شما حرف‌هایی میزند که ناراحتتان می کند، دوستانه با او برخورد کنید، ادامه این رفتارش فقط به شما آسیب می زند. نیتی در دل دارید که خیلی به آن فکر می کنید، به طوری که از کار و زندگی افتاده اید. این نیت با صبر و شکیبایی برآورده می شود.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
جای هیچ نگرانی نیست. یک خواسته اگرچه عالی‌ست و موجب می شود از اندوه و غم‌تان کاسته شود ولی نباید موجب شود تمام گنجایش ذهنتان را اشغال کند. یک تصمیم روند کاری تان را تحت الشعاع قرار می دهد. ارزش خودتان را بدانید شما لایق بهترین‌ها هستید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
شخصی مهربان و با احساس در اطرافتان است که می تواند به زندگی‌تان رنگ بدهد، از طبع لطیف او بهره بگیرید. از طبیعت لذت می برید، آخر هفته از شهر خارج شوید و از طبیعت برای به آرامش رسیدن کمک بگیرید. با کسی باشید که بهترین ها را برای شما می خواهد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
تا میتوانید از تردید و وسواس دوری کنید و خودتان مچ خودتان را بگیرید!! برای انجام کاری که حساسیت زمانی دارد باید هرچه زودتر تصمیمی بگیرید و دست به کار شوید. با انجام کاری یا گفتن حرفی خیالتان را از مسئله ای که نگرانش هستید راحت می‌کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
از لحاظ عاطفی منتظر حرکتی از طرف کسی هستید که برایتان مهم است. بهترین کار این است که وانمود کنید سرتان به کارهای دیگر شلوغ است و فعلا برای او فرصتی ندارید. او اگر بخواهد به سمتتان می آید اگر نه هم، شما کم کم از این خودخوری و انتظار مدام خلاص می شوید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
شخصی که برایتان بسیار عزیز است به سفر دوری خواهد رفت. برای رفتن به جایی و دیدار با شخصی نقشه می کشید و برنامه ریزی می کنید. برای ادامه تحصیل و یا به روز کردن اطلاعاتتان هیچ‌وقت دیر نیست همین حالا اقدام کنید. ملاقاتی برای تغییر شغل یا مکان صورت می گیرد.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در رابطه عاطفی تان شما تا به امروز دوران سختی را گذرانده اید، بعد از این سعی کنید از او دور نشوید و آزارش ندهید. شما سزاوار یک زندگی آرام هستید. نگرانی تان را با فردی خردمند و باتجربه در میان بگذارید و کمک بخواهید، همه چیز بهتر از آنچه که توقع دارید پیش خواهد رفت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه