♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای رفتن به سراغ کار تازه شما باید قوایتان را به دست آورید. چند روزی به خودتان استراحت بدهید تا برای شروع تازه آماده باشید. شخصی با شما صحبتی می کند و در یک تصمیم گیری با شما همفکری می کند. یک سفر به شما پیشنهاد می شود به آن فکر کنید و بلافاصله جوابی ندهید. نذرتان را ادا کنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
یک اتفاق ناخوشایند را از صد جهت مختلف بررسی می کنید و فکرش رهایتان نمی‌کند. بیهوده خودتان را خسته و با اینکار فقط عمرتان را تلف می کنید. در انتخاب دوستان دقت بیشتری داشته باشید و به حرف سخن‌چینان اعتنایی نکنید. این افراد اخبار مربوط به شما را هم به دیگران می گویند.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
نوآشنایی در اطرافتان نمی تواند موفقیت شما را ببیند بنابراین جلوی پایتان سنگ می اندازد. صبر و تحمل فراوانی دارید و ناملایمات زندگی شما را از پای در نمی‌آورد. در برابر مشکلی که اخیرا سخت به پایتان پیچیده هم نگران نباشید، با آرامش خاطر مشکلات را پشت سر می گذارید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
روزهای موفقیت آمیزی را پیش رو دارید و نامتان بر سر زبان‌ها می افتد. برای سوالی که مدتها ذهن شما را مشغول کرده پاسخ مناسبی می یابید و به آرامش خیال می رسید. درهای موفقیت و شادکامی به رویتان گشوده شده و با کمی درایت و تیزهوشی به خواسته‌تان خواهید رسید، فرصت را از دست ندهید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
انتقادی از شما می شود که بهتر است به جای جبهه گرفتن به آن گوش و برایش راه حلی پیدا کنید، شک نکنید به نفع شماست. شخصی اصرار دارد با شما ملاقاتی داشته باشد بیش از این نه نگویید. اتفاقی که مدتهاست منتظرش هستید می‌افتد اما شما را آنچنان که باید و شاید خوشحال نمی‌کند.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
غم و ناامیدی را از خود دور کنید. رفتن به یک میهمانی و دیدار دوستان حالتان را بهتر می کند. برای رفتن به یک سفر کارها طبق برنامه ریزی‌تان پیش خواهد رفت. بی دلیل حرص و جوش نخورید. یک جمله ساده از طرف شخصی که برایتان بسیار مهم است شما را به عرش می برد و دلتان را خوش می کند.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
در جمعی حرفی می زنید یا موضوعی را مطرح می کنید که برایتان دردسر ساز می شود. قبل از گفتن این حرف، خوب فکرهایتان را بکنید و برای روبرو شدن با عواقبش خودتان را آماده کنید. وقتی از روزگار و زمین و زمان بیش از اندازه توقع داشته باشید هرگز به رضایت خاطر و آرامش قلبی نمی‌رسید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
بهتر است تا به دردسر جدی نیافتاده اید به آنچه که دارید قانع باشید و چشم و هم چشمی را کنار بگذارید. گاهی بلندپروازی بیش از حد می تواند موجب سقوط انسان بشود. شما قلب پاک و نیت زلالی دارید خودتان را درگیر بازی‌های دیگران نکنید، نیتشان خیر نیست.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
اگر تنبلی را کنار بگذارید و نظم بیشتری به زندگی تان بدهید پله های ترقی را زودتر طی خواهید کرد. از نگرانی های مالی تان کم خواهد شد. به تازگی در جمعی دوستانه یا در محل کار با شخصی آشنا می شوید که رفتار و عقایدش شما را تحت تاثیر قرار می دهد این فرد را بهتر بشناسید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
برای جواب دادن به یک پیشنهاد بهتر است با چند نفری که به آن ها اطمینان دارید مشورت کنید و بعد دست به اقدام بزنید. در رابطه عاطفی تان شور و شوق ایجاد کنید. وقتی را برای کنار هم بودن اختصاص دهید. به طبیعت بروید و با هم حرف بزنید. دنیا را به خودتان کمی آسانتر بگیرید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
کمک به همنوعان به زندگی تان برکت می بخشد. یک خبر غیرمنتظره درمورد موضوعی که از آن قطع امید کرده بودید دریافت خواهید کرد. به مسافرتی می روید که خاطرات شاد گذشته را برایتان تداعی می کند. اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون گرفته اید، اینکار خلق و خویتان را بهتر می کند.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
برای رسیدن به نیتتان باید به خودتان کمی بیشتر سخت بگیرید و تلاش کنید. انجام کاری مهم از شما خواسته شده، به تمام جوانب ان فکر کنید و بی گدار به آب نزنید که در دردسر بدی می افتید. انجام یک معامله به نفع شما تمام خواهد شد، حواستان به سودتان باشد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه