♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای پیشرفت تان باید درست برنامه ریزی کنید. برای بزرگ شدن باید افق های دورتر را دید نه جلوی پا. در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل تر می کنید. خودتان بی خبرید اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می کنند.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می آورد. این روزها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی برید. از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید. برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
در حال حاضر با استرس ها و تنش های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. از زمان حال، حتی مشکلات آن لذت ببرید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید. در خوشی ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن ها را هم شریک کنید. دور اندیش باشید و اجازه ندهید روزهایتان به بطالت بگذرد. از استعدادتان در انجام کار خیری بهره خواهید گرفت.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می شود. شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت. برای اشتباه نکرده عذرخواهی نکنید وگرنه همیشه به طرف مقابلتان بدهکار خواهید بود. نیتتان را ادا کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند. دیگران می توانند به شما نه بگویند. برای انجام کاری علی رغم میل تان به جایی دعوت خواهید شد، قضاوت و عجله نکنید، این جلسه به نفع شما خواهد بود.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردنتان است، طفره نروید این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت تر می شود.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
شاهد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان خواهید بود، این تغییرات در بلند مدت به نفع شماست. اوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدت ها قبل در فکرش بوده اید، این کار برایتان موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت. برای اجتناب از بیراهه ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید. معامله، خرید یا فروش این هفته به نفع شماست.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
روی کار روزگار حساب نکنید، امروز خوب و فردا بد است، هر بالا رفتنی یک فرود آمدنی دارد. برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست. برای یک تصمیم گیری لزومی به مشورت با دیگران ندارید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
با شخصی درد و دل می کنید و سبک می شوید، حواستان به این شخص باشد. در زمینه کار یا تحصیل موفقیت چشمگیر در انتظار شماست. این روزها وارد مرحله ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
فکری که در سر دارید عملی کنید. دیگران شما را بر خلاف توقعتان بسیار یاری خواهند کرد. اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید. شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه