♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

نامه ای دریافت خواهید کرد. اتفاقات تازه ای برایتان پیش می آید. چشمتان به روی واقعیتی باز می شود، مراقب باشید شاید لازم است این بار کمی عصبانیت به خرج دهید، نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما تمام می شود. حواستان باشد هرچه پیش آمد یا هر اتفاقی برایتان رخ داد شما نباید راهتان را عوض کنید.

 

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

در زندگی تان پیگیر باشید و انقدر به مسائل با دید منفی نگاه نکنید، این کار باعث می شود که به سلامتی تان آسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید. فراق و دوری سخت است اما به زودی روزهای هجران به پایان می رسد و وصال حاصل می شود. به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید، او که باید نیز همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.

 

♊ فال pmc خردادی عزیز :

علی رغم میلتان در جمعی حضور پیدا خواهید کرد. کسی از شما تقاضایی دارد که بیجا نیست، بهتر است با مشکلاتتان کنار بیایید و او را کمک کنید. فکرهای سازنده بکنید تا اتفاقات خوب بیافتند، این طور که منفی بافی می کنید و انرژی منفی که به اطرافتان پراکنده می کنید، درهای باز را هم به رویتان می بندد. برای خودتان گل بخرید.

 

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

هیچکس جز خودتان نمی تواند شادی را به زندگی تان بیاورد. به جای حرف زدن عمل کنید، کاری را باید هرچه زودتر شروع کنید بهانه نیاورید و زمان خود را به بطالت نگذرانید، بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.

 

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

در رابطه با شخصی قضاوت های نادرستی انجام می دهید، در نگاه و افکارتان تجدید نظر کنید وگرنه شرمنده خودتان می شوید. زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید، بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید.

 

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

شما نمی دانید آینده چه خوابی برایتان دیده، کار امروز را به فردا نیندازید تضمینی نیست فردا همچنان فرصت باقی باشد. قدر عزیزی را بیشتر بدانید و با او به نیکی رفتار کنید و با ادب سخن بگویید. برای رفتن به جایی دل دل نکنید وگرنه وسوسه رفتن و افسوس اش همیشه با شما خواهد ماند.

 

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

قرضی دارید ولو اندک اندک پس بدهید. شخصی را دوست دارید و شادی تان در گرو بود و نبود اوست، او نیز همین احساس را به شما دارد. این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. شما جسماً و روحاً بیش از حد از خودتان کار کشیده اید و فشار را تحمل کرده اید، حالا اما خسته اید و دیگر توانی برای ادامه ندارید.

 

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

به تصورات خود بیش از حد پر و بال می دهید، رویا پردازی برای شما لازم است اما نه در این حد که باعث سقوط تان شود. اکنون زمان آن فرا رسیده که یک پرش به آینده ای بهتر داشته باشید. راز خود را به هر کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی در اطرافتان باشید. نیتی که در دل دارید بسیار نیکوست اما برای رسیدن به آن صبر و کوشش بیشتری لازم است.

 

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

برای حل مشکلاتتان باید بیشتر مطالعه کنید و از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. در مورد نیتی که در سر دارید بهتر است هر چقدر هم که از انتظار خسته شده اید اما بی گدار به آب نزنید، این مسئله ای نیست که بشود در موردش اشتباه کرد. برای رساند خبری عجله نکنید و کمی دست نگه دارید، این خبر اگر از طرف کس دیگری شنیده شود بهتر است.

 

♑ فال PMC جدید متولدین دى :

اجازه ندهید حرفی که شخص حسود به شما می زند روحیه تان را تضعیف کند و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. شخصی وارد زندگی تان شده و هم صحبتتان خواهد شد، تا به او اعتماد ندارید و امتحانش را پس نداده راز دلتان را به او نگویید. اتفاقی می افتد و شما در کمال ناباوری حرف هایی خواهید شنید که بسیار خوشحال و شادتان می کند.

 

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

صدقه دادن را فراموش نکنید بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد. بهتر است تجدید نظر کنید و به صحبت هایتان دقت کنید وگرنه ممکن است از همین صحبت ها بر علیه تان استفاده کنند.

 

♓ فال PMC متولدین اسفند :

حواستان باشد بی احتیاطی نکنید و در کارهای خود با بی دقتی عمل نکنید اگر حواستان نباشد وقتی به خودتان می آیید که می بیند خراب کاری کرده اید که حالا مجبورید تاوانش را چند برابر پس بدهید. اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید است، برخیزید و با امید به فردا و با بهره گیری از استعدادهایتان به سوی هدفتان حرکت کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه