♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
از شخصی طلبکارید او به زودی بدهی‌اش را به شما می پردازد. زخم زبان دیگران را نشنیده بگیرید. به تصمیمتان ایمان داشته باشید، حرف مردم را از این گوش بشنوید و از آن گوش بدر کنید. شنیدن خبری کامتان را شیرین می کند. مجبور خواهید شد تا برای گرفتن مجوزی غیر حقوقی اقدام کنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
به طرح هایی که در سر دارید سروسامان بدهید که موجب پیروزی و کامیابی در کارتان خواهد شد، توجه داشته باشید که رقیبان در میدان هستند، باید با احتیاط و دوراندیشی طرحتان را عملی کنید. طالب کسی یا چیزی هستید که در دسترس شما نیست با خود خوری و نق زدن کاری پیش نمی‌رود.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
برای آینده نزدیک برنامه ریزی کنید و از نیروی آینده نگری خود غافل نشوید. قرضی که برایش نگران هستید ادا می کنید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگری موکول کنید و عجله نداشته باشید. به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. قهر تبدیل به آشتی می شود.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
شخصی در اطرافتان با بیماری دسته پنجه نرم می کند، او بیماریش را از شما پنهان می کند بهتر است کنجکاوی بی دلیل نکنید و فقط همراهش باشید. در رابطه عاطفی تان باید هر دو تغییر رویه بدهید تا روزهای آرامشتان دائمی باشد. شخصی با حرفهایی که به شما می زند باعث می شود دستش رو بشود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
هوشیار باشید و تا دیر نشده از کسی که نقشه های کودکانه می کشد فاصله بگیرید. پی شادی در آسمان نگردید، نگاه دقیق تری به دوربرتان بیاندازید تا بفهمید چقدر غفلت کرده اید شادی در خانه تان است. برای شخصی که بیش از دیگران دوستش دارید باید بیش از دیگران احترام قائل شوید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
شنیدن خبری شما را می ترساند و نگران می کند. دست پاچه نشوید، به خودتان مسلط باشید. اتفاقی که نگرانش هستید نمی افتد و بلا را پشت سر می گذارید. برای انجام هر کاری اصول و قوانینی حکمفرما ست ، شما بدون تهیه مقدمات نمی توانید دست به کاری بزنید. تعجیل کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
به نیت خود بیشتر فکر کنید و مشورت بگیرید. زود باور نباشید. اجازه ندهید دیگران شما را تحت فشار بگذارند. با نقشه ای حساب شده و برنامه ای دقیق همراه با سرعت عمل و تلاش به پیش بروید تا موفق شوید. از رقیبان هراسی به دل راه ندهید. شما حربه ای دارید که آنها ندارند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
تا می توانید خود را درگیر مسائل دیگران نکنید. انجام کاری را که مرتب پشت گوش انداخته اید، همین هفته شروع کنید، وگرنه عواقبش گریبانتان را خواهد گرفت و دچار دردسر خواهید شد. در مورد نیت تان نذرتان را ادا کنید. کار انجام خواهد شد و یک سفر بسیار خوب در انتظار شماست.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
مراقب کلامتان باشید و در حین شوخی هر حرفی را به زان نیاورید. بی منظور شخصی را رنجیده و دلخور خواهید کرد. از دوستان ظاهر ساز بر حذر باشید. در مورد نیت تان هنوز در ابتدای راه قرار دارید و باید نشیب و فرازهای زیادی را طی کنید. نگران نباشید. این روزها به نفع شما می گذرد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
با درخواستتان موافقت خواهد شد. کارهایتان را بنویسید و فقط روی حافظه تان حساب نکنید، وگرنه جلسه ای یا فرصت مهمی را از دست خواهید داد. برای رفتن به جایی مشغول جمع آوری اطلاعات خواهید شد. اخبار غیر مترقبه ای خواهید شنید. در مورد مسئله ای که نگرانش هستید، سختی ها را پشت سر گذاشته اید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
از اشتباه یکی از دوستان یا همکارانتان بسیار ناراحت و عصبانی می شوید. به راهی که یکبار رفته اید و نتیجه ای نگرفته اید دوباره قدم نگذارید. برای گفتن حرفتان به شخصی که با او رودربایستی دارید از یک واسطه امین کمک بگیرید. در مورد نیتی که دارید، لازم است قدری احتیاط کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
امیدوار باشید. زمان آن فرا رسیده که با تلاش و امید دست به کار شوید. در شما خصوصیاتی هست که کمتر در دیگران وجود دارد. هم شما و هم طرف مقابلتان افرادی هستید که به جا و به موقع تغییر مسیر می دهید و راهی منطقی در پیش می گیرید. شما به آسایش و آرامش می رسید. اندکی صبور باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه