♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
با ورود شخصی به خانواده، محل کار یا تحصیلتان تحولاتی در افکارتان پدید می آید. دست به کاری می زنید یا تصمیمی می گیرید که برای همه اطرافیانتان عجیب به نظر می رسد. اختلافی که بین شما و یکی از نزدیکانتان بوجود آمده، صرفا نتیجه بی حوصلگی و بی انگیزگی های اخیر خود شماست.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
درخواست کمک از جایی یا شخصی کرده اید که با آن موافقت نشده، نگران نباشید گره از جای دیگری باز خواهد شد. شخصی پیشنهادی به شما می کند که عصبانی‌تان می کند، گفتگو با این شخص نطرتان را درباره مسئله ای عوض خواهد کرد چیزی که قرض داده بودید پس خواهید گرفت بیخود دل نگران نباشید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
گفتگو با شخصی در گرفتن تصمیمی کمکتان می کند. برای انجام یک معامله خرید یا فروش عجله نکنید و دست نگه دارید. از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهد شد ولی فعلا پذیرش هیچکدام به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که در بهتر شدن روحیتان بسیار موثر است.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
بزودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که در آن سهم مهمی دارید. برای ابراز علاقه تان می توانید پر شور و هیجان یا ساکت و آرام باشید. در مورد مسئله ای که به تازگی پیش آمده به نفعتان است که بر نفس خود مسلط باشید. برای بیان دلخوری تان از کلماتی استفاده کنید که موثر باشد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
از شخصی در اطرافتان که ضعیف النفس است بدتان خواهد آمد، رفتارش غیرقابل کنترل است از او فاصله بگیرید . شما قلبی با محبت دارید شخصی در اطرافتان را درک کنید. به تازگی به مادیات بیش از حد اهمیت می دهید، در معامله ای سود خوبی بدست می آورید در مورد یک مسئله خانوادگی بیش از حد کنجکاوی نکنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده‌اید بطوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده‌اید. شما دیگران را نیز وادار می کندی که دنباله‌روتان باشند. مقدمات کامل این نیست هنوز کامل نشده، اگر می خواهید موفق شوید دقت و پشتکار را از یاد نبرید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
برای حرف مردم بیش از حد اهمیت قائل نشوید، یادتان باشد کار عار نیست، مهم این است که به کسی محتاج نباشید و دستتان روی زانوی خودتان باشد. اتفاقی می افتد که دلتان را گرم می کند. مراقب رفتارتان با شخصی که دوستتان دارد باشید. مبادا که ناخواسته او را برنجانید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
تلفنی خبری می شنوید که باعث می شود نفس راحتی بکشید. در جمعی حرفی زده، که ناخواسته دیگران را به اشتباه انداختید، هرچه بیشتر توضیح دهید، کار را خراب تر می کنید. شخصی برای انجام کاری با شما تماس گرفته و مشورت می کند، حواستان به پیشنهادی که به او می دهید باشد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
بیش از حد خودتان را درگیر ماجرای تازه نکنید. برنامه ریزی برای سفر را کمی به تعویق بیندازید. دیدار با شخصی، احوالتان را زیر و رو می کند. بهتر است برای یک تغییر و تحول خودتان را آماده کنید. لزومی ندارد در مورد کاری که می خواهید انجام بدهید به دیگران توضیح بدهید، خودتان را به دردسر می اندازید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
به زودی تغییر و تحولی کلی در کار و زندگی تان پدید می آید. این تغییر همه را شاد و راضی خواهد کرد. دست به کاری می زنید که با گذشته تفاوت زیادی دارد، این کار باعث پیشرفت و ترقی تان می شود، به شرطی که همراه با دقت و سرعت بالا آن را انجام دهید. از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
لازم است برای گفتن حرفی با یکی از نزدیکان مشورت کنید. بیش از این غصه روزگار را نخورید. با درایت عمل کنید و بدانید که نسبت به دیگران از زندگی خوبی برخوردارید. از حرکت دیگران برداشت شخصی نکنید. زندگی را به خودتان سخت می کنید. تکلیف قولی که به شخصی داده اید، هر چه زودتر روشن کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
اتفاقات خوبی در محل کار برایتان می افتد، این روزها به مال دنیا زیاد می اندیشید و از لذت لحظه هایتان غافل شده اید. مشکلات خانوادگی را حل کنید. با دست روی دست گذاشتن، مشکل پیش آمده بغرنج تر می شود. با دوستی که شما را از رفتن به سوی نیت تان باز می دارد صحبت کنید تا از سردرگمی دربیایید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه