♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
به زودی تدارک یک مهمانی بزرگ را خواهید دید، از بین اطرافیانتان شخصی را که دوست واقعی شماست بشناسید و مهمانی‌تان را نثار او کنید مطمئن باشید همه آن‌های که خود را دوست شما می خوانند در حقتان وفاداری نمی کنند. به سفری پر خیر و برکت می روید و درس عشق را در آن سفر می آموزید، بهتر است چند روزی استراحت کنید تا به آرامش دست یابید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در برخورد با شخصی بهتر است شوخی را کنار بگذارید و جدی‌تر برخورد کنید. جابجایی‌تان حتمی است و مکان جدید برایتان بسیار خوش ‌برکت است. در همه حال با خودتان رو راست باشید. شک و تردید به سراغتان می‌آید؛ اول تحقیق کنید و بعد حرف بزنید. لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید وگرنه همین هفته کاری بسیار مهم را فراموش خواهید ‌کرد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
در کوران حوادث و بلایای این روزها ناامید نباشید زیرا بالاخره به مقصد و هدفتان خواهید رسید. کافیست مصیبت‌ها و گرفتاری‌های وارد آمده این اواخر را کمی طولانی تر تحمل کنید، تجربه کسب کنید تا زمان پیروزی لذت بیشتری ببرید با شخصی که مدتهاست از او بی خبرید دوباره ارتباط برقرار می کنید،این اتفاق را به فال نیک بگیرید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در مورد نیتی که در سر دارید مطمئن باشید به مرادتان می رسید. فرزندی وارد خانواده می شود که قدمش بسیار مبارک است. خبرهای خوشی می شنوید. پول در دستتان باقی نمی ماند . شما آدم ولخرجی هستید اما بهتر است کمی به فکر پس انداز باشید، برای رفع مشکلی جزئی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد، بهتر است دستتان خالی نباشد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
روز فرخنده ای که منتظرش هستید به زودی خواهد رسید این پاداش صبر و امیدواری خودتان هست. شخصی برای درخواست کمک به سراغتان می آید حواستان باشد از هر دست بدهید از همان دست باز پس می گیرید. برای انجام کاری بیهوده امروز و فردا می کنید، دل به دریا بزنید و حرف دلتان را بگویید شگفت زده خواهید شد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
شرط عقل است که زندگی را با اعتدال و میانه روی سپری کنید و از آنچه در گذشته رخ داده غافل نشوید تا به موفقیت برسید به عهد و وفای خودتان وفادار بمانید تا دوستان هم شما را فراموش نکنند. بحث و درگیری پیش می آید به اعصاب خود مسلط باشید. زیاده روی در توضیح کاری به شما بلا می رساند. بهتر است گزیده گو باشید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
بهتر است هرچه می خواهید از خودتان طلب کنید و توقع داشته باشید؛ از دست بنده خدا کاری بر نمی آید. بدهی‌تان را زودتر بپردازید. با تلاش گره‌ها باز می شوند به شرط آنکه سعی نکنید گرهی که با دست باز می شود را با دندان باز کنید. تغییرات کوچکی در زندگی‌تان پیش می آید بهتر است چشم و گوشتان را باز کنید و آماده باشید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
یک بحث خانوادگی به شدت اعصابتان را به هم ریخته، با خودتان صادق باشید، شاید حق کاملا با شما نباشد، مسائل را باهم قاطی نکنید برخلاف انتظارتان سودی حاصلتان نمی کند. خودتان را آماده سفر کنید و سعی کنید بسیار به شما خوش بگذرد. بهتر است برای حل مشکل مالی پیش آمده خودتان به فکر راه حل باشید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
پایان شب سیه سپید است روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد از شکست و ناکامی‌ها نا امید نشوید، به جای خودخوری و افسوس چشم و گوشتان را باز کنید و فرصتی که پیش آمده را غنیمت بشمارید و از آن پلکانی بسازید برای دست یافتن به آرزوهایتان. قدر شخصی دلسوز در اطرافتان را بدانید. بسته ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
در مورد یک رابطه عاطفی به خودتان یک فرصت دیگر بدهید. یک کار نیمه تمام بالاخره تمام می شود و شما می توانید نفس راحتی بکشید. این چند روزه بهتر است غم و اندوه را دور بیندازید و اوقاتتان را به بررسی پیشنهادی که می توانید بدهید بگذرانید آنچه که رفته دیگر بر نمی گردد. آنقدر دست دست نکنید که این فرصت هم از دست برود.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
هر کاری می خواهید انجام دهید بهتر است سریع تصمیم بگیرید و اقدام کنید شما آدم موفقی هستید، یکی از اقوام نزدیک نیاز به کمک شما و خانواده‌تان دارد.نگران مسافری که راه دور دارید نباشید حالش خوب است. منتظر خبر خوشی باشید. در مورد مسئله کاری خیلی چیزها بزودی برایتان روشن می شود و نگرانیهایتان از بین می رود.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
کافیست کمی تحقیق کنید، با عجله تصمیم نگیرید وگرنه از نتیجه تصمیمی که خواهید گرفت خوشحال نخواهید شد، رفاقت ساختنی است، سعی کنید برای داشتن رفقای خوب در رفتارتان با آنها صادق باشید، در سختی پیش آمده این روزها صبر پیشه کنید،چون برخلاف انتظارتان نتیجه بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه