♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
حضور کودکی نورسیده در خانواده روحیه‌تان را از این رو به آن رو می کند. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود آورید. کلافگی این روزهایتان نتیجه این است که زندگی‌تان دچار یک نواختی شده است. روزهای سختی را می گذرانید اما بهتر است از کسی کمک بگیرید. خودرایی‌تان به شما کمکی نمی کند.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
با اطرافیانتان مهربان تر باشید کسی به شما بدهکار نیست.مردم را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید هر کسی که لبخند به روی لب دارد لزوما شاد نیست. مسئولیت حرفی که می زنید را به عهده بگیرید، دروغ نگویید وگرنه مردم ظاهرا شما را تایید می کنند اما پشت سرتان دیگر هرگز حرف های شما را باور نخواهند کرد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
خودتان را دوست داشته باشید تا یاد بگیرید بتوانید دیگران را دوست داشته باشید. در حق دیگران همان کاری را بکنید که امیدوارید با خود شما بکنند. خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند، حواستان باشد تصمیمی که بعد از آن می گیرید بسیار مهم است. برای خرید عجله نکنید و دست نگه دارید. یک میهمان ناخوانده خواهید داشت.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
باید برای کسی هدیه ای بخرید . این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید، مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است با این همه فشاری که روی شماست این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، اندکی به خودتان زمان بدهید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
شما دارای قدرت تشخیص خوبی در کارها هستید اما ممکن است این روزها به دلیل حواس پرتی و مشغله کاری زیاد راهی را انتخاب کنید که به بیراهه می رود، کمی دقت کنید وگرنه مجبور خواهید شد با احتیاط از پرتگاه‌ها و دره‌هایی که برایتان در راه وجود دارد عبور کنید. روزهای خوشی در راه هستند کافیست با برنامه ریزی جلو بروید و از مشکلات نهراسید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
قدر سلامتی‌تان را بدانید و بیهوده از هر کاهی کوه نسازید. شما از اینکه دیگران را نقد کنید و رفتار دیگران را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می شوید اما لازم است بدانید این کار باعث می شود شما وجهه مثبت خود را جلوی چشم دیگران از دست بدهید. شاید گاهی بهتر باشد خودتان را جای دیگران بگذارید و ببینید چطور تصمیم خواهید گرفت.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
با دید مثبت به مردم نگاه کنید و از دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته‌اید خارج شوید و واقعیت اطراف را ببینید. افرادی در اطراف شما هستند که در به وجود آمدن اتفاقی که رخ می‌دهد سهمی دارند، از آنچه اتفاق افتاده ناراحت هستید اما بهتر است بیش از این نجنگید، آنچه اتفاق افتاده به نفع شما خواهد بود حتی اگر امروز در آن منفعتی نبینید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای رسیدن به مقصود و نیتی که دارید عاقلانه تصمیم بگیرید و تلاش کنید تا درهای موفقیت برویتان باز شود. ممکن است مجبور شوید روی احساساتتان پا بگذارید، مسئله را سخت تر از آنچه که هست نکنید تا از پس حل آن برآیید. برای یک تصمیم گیری از شما کمک گرفته خواهد شد، سعی کنید منصفانه رفتار کنید و حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
از لحاظ روحی و احساسی شما در حال حاضر در شرایطی که تصمیم درستی بگیرید نیستید. وقایع بدی که در گذشته برایتان رخ داده است اثری منفی بر روی شما گذاشته و متاسفانه شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید، همچنان در بحثها احساساتی شده و کنترلتان را از دست می دهید. هر جا بحثی پیش آمد مکان را ترک کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
بهتر است راه خود را در مبارزه و بحث پیدا کنید زیرا اگر این کار را نکنید نا امیدی هم به مسائلتان اضافه می شود. به صحبت‌هایی که می شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید و کمی تامل کنید حتی اگر دیگران پایبند تعهدات خود نباشند شما باید به درستی وظایفتان را انجام دهید. خودتان را کوچک نکنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. برای دادن جواب دعوتی که از شما شده دست دست نکنید. شما دلتان می خواهد به این مراسم بروید جواب را زودتر بدهید. در قبال حرفی که به شخصی زده‌اید مسئولید، حالا که به سراغ شما آمده‌اند طفره نروید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
برای یک خرید یا فروش بیش از حد صبر نکنید، تصمیم بگیرید و همین هفته اقدام کنید. یک امضا و توافق به سود شما تمام می شود. بهتر است فعلا جواب تلفنی که به شما شده است را ندهید، راهی پیدا کنید تا وقت بیشتری برای فکر کردن بخرید. برای حال و روحیه‌تان بهتر است که هر چه زودتر کارها و فعالیت های تازه ای را آغاز کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه