♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
کمی راه و روشِ خود را تغییر بدهید تا دیگران هم بتوانند شما را بهتر و بیشتر درک کنند؛ همه با شما دشمنی ندارند. به نصایح و گفته های دیگران درباره‌ی خود بیندیشید و به نکته های مثبت عمل کنید. منتظر میهمانی باشید که در زندگی‌تان تاثیر بسزایی خواهد داشت. وقت خود را صرف افکار غیرعملی نکنید؛ واقع بین باشید تا اوضاع روبه راه شود.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در رفتارتان اندازه نگهدارید این قدر لطف نکنید که متوقع بشوید! اگر قصد تغییر شغل دارید حالا بهترین زمان فرا رسیده است. بهتر است از حرف زدن کم کنید و به عمل بیافزایید. حرمت شخصی را که از شما بزرگتر است نگهدارید مبادا آنچه به ذهنتان می رسد به زبان بیارید، بهتر است در صورت شروع بحث مکان را ترک کنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
این روزها در برابر یک معمای غیر قابل حل گیر کرده‌اید بهتر است اندکی از موضوع فاصله بگیرید، به این ترتیب واقعیت‌ها را بهتر می بینید. طبیعت در راه رسیدن به حقیقت می تواند یاری‌تان کند گاهی در طبیعت قدم بزنید و وقت خود را با گیاهان بگذرانید. به جای نگرانی خلاق باشید و به راه‌های نرفته فکر کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
اگر شده حتی برای اولین بار خودتان را تکرار نکنید، راجع به حرفی که به شما زده می‌شود بیشتر فکر کنید، پیش از امضای قراردادی مراقب باشید که همه نکات ریز و درشت متن را بخوانید تا فردا پشیمان نشوید، با کسی که درباره تصمیمتان از شما انتقاد می‌کند بهتر رفتار کنید، موضوعی را باید پیگیری می‌کردید که با سهل‌انگاری عقب انداختید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
دوست خود را با یک لغزش از کوه اعتماد پرتاب نکنید، یادتان باشد شما هم گاهی ناخواسته در حق دیگران اشتباهاتی کرده‌اید هرقدر کمتر سخت بگیرید دنیا هم به شما کمتر سخت می گیرد. خریدتان را همین هفته انجام بدهید. برای جواب دادن به شخصی بهتر است عجله نکنید، هنوز حرف‌هایی است که شما لازم است آنها را بشنوید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
دیگران تمایل دارند در انجام کار های که می کنید سهمی داشته باشند، می‌توانید از ایده های آنها برای بهتر شدن کار کمک بگیرید، در کار گروهی درصد موفقیت شما بیشتر است. اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید حالا فرصت مناسبی است آنچه را که نیاز دارید بکار بگیرید و امیدوار باشید، شما اگر شک داشته باشید کارها درست پیش نمی رود.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
با شخصی بحثی طولانی خواهید داشت سعی کنید تا حد امکان او را قانع و همراه کنید وگرنه تلاشهایتان به هدر می رود. در مورد مساله ای اگر جواب شما منفی است این نه را همین امروز بگویید تا هم خودتان و هم دیگران را از بلاتکلیفی دربیاورید. از لحظه های زندگی‌تان استفاده کنید، شما فقط یکبار به دنیا می آیید. وقت هدر نکنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
جا به جایی مکانی خواهید داشت از حالا به فکر اسباب کشی باشید به جای خوبی خواهید رفت. ازدواجی در خانواده پیش می آید. در مورد مسئله ای سعی کنید فرد مورد علاقه‌تان را کلافه نکنید دست از وسواس بردارید تا او هم بتواند راحتتر با شما برخورد کند. برای رسیدن به نیتی که در ذهن دارید فعلا باید دست نگه دارید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
روز به روز قدرت خلاقیت شما بیشتر می شود. به خودتان شک نکنید اما برای رسیدن به نیتی که در سر دارید هنوز باید راهی طولانی بپیمایید. نگذارید شهرت شما را از راه درست دور کند. اوقات لذت بخش و خوشی برایتان بوجود خواهد آمد. عشق برایتان مهمترین چیز در زندگی‌تان می شود از آن واهمه نداشته باشید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شخصی خوش گذران سر راهتان قرار می گیرد، چشم‌هایتان را باز کنید و خود را آلوده اون نسازید، هیچ چیز تا زمانی که شما اجازه ندهید ترسناک نیست. سوالی از شما می شود طفره نروید و جواب مشخصی بدهید تا شک و شبهه‌ها بر طرف شود، خودتان را بی دلیل درگیر بازی که قواعدش را بلد نیستید نکنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
شما بیشتر تمایل دارید تا به کس دیگری اتکا کنید هیچ گاه مستقل بودن را تجربه نکرده‌اید، بهتر است تغییر رویه بدهید چون ممکن است روزی آن تکیه گاه دیگر وجود نداشته باشد شما باید بتوانید روی پاهای خودتان بایستید. گذشته شخصی برای شما آشکار می شود، محرم بمانید و حرمت را نگه دارید. در همیشه بر روی یک پاشنه نمی چرخد.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
موسیقی برای تغییر روحیه و حالتان بسیار خوب است.ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، فقط به خاطر حرف دیگران عجول و شتاب زده تصمیم نگیرید، نه تنها برازنده شما نیست بلکه شما را به بازی خطرناکی می کشد که نهایتا منجر به از دست رفتن دوستی‌تان می شود وارد بحثی شده‌اید که اتفاقا برای شما پایان خوشی دارد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه