♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : در انتخاب دوست، همنشین یا شریک زندگی دقت کنید

در مورد یکی از برنامه هایتان تغییر عقیده خواهید داد که این خوشبختانه ختم به خیر می‎ شود و برایتان خیر و برکت به ارمغان می ‎آورد. بعد از این اتفاق بیش از گذشته به خواسته های قلبی خود واقف می ‎شوید. در انتخاب دوست، همنشین یا شریک زندگی تان بیشتر دقت کنید، محتاطانه و با دوراندیشی پیش بروید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: منیت و تکبر را کنار بگذارید

اجازه ندهید سرسختی و لجاجت تان به ضرر شما تمام شود. در مورد مسئله کاری اگر عاقلانه و سنجیده تصمیم‌گیری کنید، با کمی تلاش و کمک گرفتن از شخصی می‎ توانید به آنچه که در ذهنتان دارید برسید. به یاد داشته باشید که منیت و تکبر هیچ کس را به جایی نمی رساند و حاصلی به غیر از پشیمانی و حسرت ندارد.


♊ فال pmc خردادی عزیز : بیهوده از کاه کوه نسازید

به خود اعتماد داشته باشید، شما از شرایط لازم برای رسیدن به مقصود و موفقیت برخوردار هستید. بیهوده از کاه کوه می ‎سازید، سعی کنید نقطه نظرات خود را مطرح و از بحث و جدل دوری کنید. شک نکنید کسی که پشت سر دیگران حرف می ‎زند و بدگویی می ‎کند، پشت سر شما هم همین کار را می ‎کند. او را از خود دور کنید و به حرف هایش گوش ندهید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : سخن دوست نگویم به حضرت دوست…

از برملا کردن کارها و تصمیم های خود به دوستان نزدیک هم خودداری کنید. سر و سامان دادن به کارهای روزانه و امورات کاری باعث به دست آوردن آرامش برای شما خواهد شد. دست به اقدامات جدیدی در زندگی زده اید که خوش یمن خواهد بود. دیدن یک دوست یا فامیل نزدیک شما را خوشحال خواهد کرد. این روزها مسائل مالی ذهن شما را بیشتر از گذشته درگیر خود ساخته است.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : در رویاهای دور و دراز غوطه ور نشوید

نگران نباشید مشکلات به زودی برطرف خواهد شد، هیچ کس تا درد و ناراحتی را از سر نگذراند قدر عافیت را نمی داند. در رویاهای دور و دراز غوطه ور نشوید تا بتوانید به آن چه که شایسته است دست پیدا کنید. موفقیت از آن شماست در صورتی که سعی نکنید از دیگران پله بسازید و خود را بالا بکشید. به توانایی هایتان اطمینان داشته باشید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : شادی بالاخره میهمان دلتان خواهد شد

دیدار با فرد با نفوذی کمک شایانی به شما خواهد کرد. این روزها پیشنهادهای زیادی خواهید شنید و روزهایی که در پیش دارید روزهای پرباری خواهد بود. شادی بالاخره میهمان دلتان خواهد شد. سفری در پیش است. شخصی را رنجانده اید، سعی کنید دل او را بدست آورید. دیگران به خاطر حسن نیت تان از شما حمایت می ‎کنند.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : بی افراد کوته بین دور و برتان بی تفاوت باشید

به زودی هدیه ای به دستتان می رسد و با شخصی مهم ملاقات می کنید. برای اثبات حقانیت خود تلاش مضاعفی به خرج بدهید. از قید یک مسئولیتی ناخواسته خلاص می شوید و نفس راحتی می کشید. نقاط قوت شما شما از سوی از سوی افراد کوته‎ بین دور و اطراف، مورد انتقاد قرار می‎ گیرد، اما نه نگران شوید و نه عصبانی، با بی توجهی از کنارشان بگذرید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : خبرهای خوشی در راه است

برای به دست آوردن موقعیتی که مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده با جدیت بیشتری تلاش کنید. امید به پیروزی و کامیابی را از دست ندهید. خبرهای خوشی در راه است این هفته با شخصی که انتظارش را ندارید ملاقاتی می ‎کنید که برایتان بسیار خوب است. حرف حق را قبول کنید و دلتان را از تلاطم خالی کنید که به موقع بتوانید کار خود را انجام دهد و موفق شوید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : بدون هراس به جنگ مشکلات خانوادگی بروید

سر یک بحث کوچک حرف می‌زنید که گرچه حق گفتنش را دارید اما بعدا پشیمان می ‎شوید. کاری نیست که نتوانید از انجام آن برآیید. کمی از قالب خجالتی خود خارج شوید تا راه عشق به قلب شما باز شود. این روزها ملاقات با یک دوست دیدگاه شما را به کلی دستخوش تغییر خواهد کرد. باید بدون هراس به جنگ گرفتاری ها و مشکلات خانوادگی بروید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : مشکلات خود به خود حل نمی شود

با فرار کردن از مشکلات چیزی حل نمی‌شود. با تدبیر و کمک از دوستان خوب و با تجربه به راحتی می ‎توانید بر مشکل پیش آمده فائق شوید. از اینکه در این موقعیت هستید نهراسید، تلاش این روزهای شما شادی را به دنبال خواهد داشت. با شخصی ملاقات خواهید کرد که افکار عجیب و غریبی دارد و شما را با مسائل ماورا الطبیعه آشنا می کند.


♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : از تصمیمی خود عقب نشینی نکنید

از زندگی خود راضی باشید و قدر آن را بدانید. هرگز از تصمیمی که گرفته اید عقب نشینی نکنید، هر چند با ملامت بعضی از دوستان کج اندیش همراه است اما بر عقیده خود استوار بمانید. محدود کردن و عقب نگه داشتن خود از قافله را خاتمه دهید. این روزها ذهنتان سخت درگیر مسائل عاطفی است که به زودی آنگونه که می خواهید برایتان رقم خواهد خورد.


♓ فال PMC متولدین اسفند : موفقیت با شماست

بیهوده دلشوره دارید، اهداف تازه‌ای در سر دارید و به کار جدیدی می ‎اندیشید. مسیر برای شما همگام خواهد شد. موفقیت با شماست چون با خلوص نیت به آینده می اندیشید. هیچگاه نگذارید صداقت شما و صفای باطنتان دستخوش ناملایمات روزگار شود. به زودی تحول کلی برایتان رخ می‌دهند که کل خانواده تان را خوشحال می کند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,