♈ فال pmc متولدین فروردین :

شایستگی های شما از چشم هیچ کس پنهان نیست شما نیازی ندارید تا برای پیشرفت و بالا رفتن از پله های ترقی از کسی کمک بخواهید، خیالتان راحت کم کاری و یا تهمت زدن دیگران نمی تواند نظر کارفرمایتان را نسبت به شما عوض کند او شما را به خوبی می شناسد. اگر مشغول تحصیل هستید در انتظار نمرات خوبی باشید صدقه ای کنار بگذارید


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

در مورد مساله ای احساسی اوضاع بر وفق مراد است نتیجه تلاشتان را بزودی خواهید گرفت یک دوست قدیمی به دیدارتان خواهد آمد که از این دیدار بسیار خوشحال می شوید. گاهی اعتماد به نفس خود را از دست می دهید که نتیجه به ضرر شما تمام می شود قدم های بزرگ بر ندارید آهسته و پیوسته به جلو پیش بروید. برای هدف مالی بزرگی که در سر دارید باید بیشتر کوشش و تلاش کنید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

خبر جدایی را خواهید شنید توصیه می شود از دخالت در این موضوع خودداری کنید راز دار باشید در انجام کاری که در نظر دارید شتاب نکنید. برای رسیدن به هدف بزرگ خود به حربه محبت متوسل شوید. تا حدی در زمینه عاطفی احساس نا هماهنگی می کنید یادتان باشد شما نمی توانید روی دیگران کنترل داشته باشید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

در مورد مسئله ای اقتصادی به طور اتفاقی تصمیمی گرفته‌اید، بهتر است در برابر ناملایماتی که پیش می آید صبر کنید. این اواخر آنقدر تلخی و بد اخلاقی کرده‌اید که اطرافیان از دورتان پراکنده شده‌اند صبر و حوصله اگر به خرج می دهید گله و شکایت نکنید شخصی که به شما علاقمند است قصد دارد از شما سوالی بپرسد اما جرات نمی کند با شما تماس بگیرید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

در انجام معامله ای که در پیش رو دارید بهتر است دست دست نکنید، اگر قصد خرید دارید عجله کنید که به نفع شماست برای عشقی که در دل دارید باید بیش از این‌ها تلاش کنید و از خانواده کمک بگیرید به این قضیه به این سادگی نگاه نکنید. خوابی که دیده‌اید را برای کسی تعریف نکنید تعبیرهای دیگران بیهوده پریشانتان می کنند به جای آن به کسی کمک کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده‌تان می اندازد. پله های ترقی را یک به یک پیموده‌اید اکنون به جایی رسیده‌اید که می توانید از خودتان و عملکردتان راضی باشید، یادتان باشد که در پیشرفت شما کمک های دیگران نقش مهمی داشته، به خودتان مغرور نشوید و همیشه قدردان باشید. یک جابجایی در پیش خواهید داشت نگران نباشید این اتفاق برایتان بسیار خوب است.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

اتفاق عجیبی را تجربه خواهید کرد، کنار آمدن با موقعیت جدید در ابتدا برایتان سخت و نگران کننده است اما خیلی زود با وضعیت جدیدتان هماهنگ خواهید شد. هوش سرشار شما زبانزد خاص و عام است اما یادتان باشد با این شاخه به آن شاخه پریدن هیچ کس به جایی نمی رسد. بر روی کارهایتان بیشتر تمرکز کنید به شریک عاطفی‌تان بیشتر محبت کنید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

زود تصمیم نگیرید و در قضاوت عجله نکنید. بهتر است کار نیمه کاره ای را که در دست دارید به سرانجام برسانید و بعد بروید به سراغ کار دیگر. مسئله و مشکلات خانوادگی‌تان را وارد محیط کاری خود نکنید. حسودی در جمع دوستانتان به موقعیت شما حسادت می کند تقصیر خودتان است که تمام جزئیات زندگی‌تان را در برابر دیدگان او روی دایره می ریزید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

فکری در سر دارید که به شدت حواستان را مشغول کرده آغاز یک کار جدید یا خرید یک وسیله نو یا سرمایه گذاری تازه، اگر می خواهید فکرتان را واقعا عملی کنید بهتر است این کار را حالا انجام دهید. خبر های خوبی به شما می رسد که زندگی‌تان را متحول می کند و شما را به آرزوی دیرینه‌تان می رساند. میهمانی ترتیب خواهید داد از حالا به فکر تدارک باشید


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

دیگران را برای اشتباهی که خودتان مرتکب شده‌اید مواخذه نکنید، خودتان را سوژه صحبت دیگران می کنید تا بیشتر پشت سرتان حرف بزنند مسئولیت را گردن بگیرید و جلوی دیگران بایستید. برای انجام کاری بهتر است از خودتان بیشتر از دیگران توقع داشته باشید. اموالتان را از جلوی دست جمع کنید تا بعد از گم شدن آن‌ها پشیمان نشوید


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

ساده نباشید اما خوددارتر رفتار کنید میهمانی از راه دور یا نوزادی در راه دارید که هر کدام باشد قدمش برایتان خیر و برکت بسیار دارد. شاکر باشید و از کمک به دیگران غافل نشوید. بیماری یکی از دوستان یا نزدیکانتان شما را کلافه کرده است. بد بینی بلای جان شما است بهتر است عینک بد بینی را همین حالا از چشمتان بردارید.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

حواستان باشد که صبر آدم های اطرافتان هم اندازه ای دارد، آن‌ها نمی توانند همین طور آرام بنشینند و شاهد رفتار اهانت آمیز شما باشند، پیش از آن که تمام پل های پشت سر خود را خراب کنید بهتر است تغییر رویه داده و منطقی تر تصمیم بگیرید. اگر متاهل هستید بهتر است کمی بیشتر به همسرتان توجه کنید و مراقب رفتار و گفتارتان در جمع باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,