♈ فال pmc متولدین فروردین :

با غصه خوردن و گریه و زاری کاری از پیش نمی برید. شخصی به شما کمک خواهد کرد به او اعتماد کنید. کافی است همت کنید تا هرچه زودتر به آنچه که می خواهید برسید. به دوستی خیلی رسانده اید اما نتیجه ای بد دیده اید؛ شاید بهتر باشد با هرکسی معاشرت نکنید. ملاقاتی خواهید داشت و اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

شما اهل گردش گشت و گذار هستید وقت آن رسیده که از لاک خودتان بیرون بیایید و از خانه بیرون بزنید و هوایی تازه کنید. بر خلاف انتظارتان به زودی در محل کارتان با موقعیت خوبی روبرو می شوید از این فرصت استفاده کنیn حتی اگر دیگران در شما توانایی پذیرش این موقعیت را نمی بینند همه به قضایا آن طور که شما نگاه می کنید نگاه نمی کنند.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

کسی از نگرانی ها و ناراحتی هایتان خبر ندارد، مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دلتان را به آن ها نگویید که به ضرر خودتان از آن استفاده می کنند. نذری کرده اید، به حاجتتان می رسید و نذرتان را ادا می کنید . در انتخاب دوست شان خانوادگی تان را در نظر بگیرید. با هر کسی که از راه رسید نشست و بر خواست نکنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

از مسافر راه دورتان خبری می رسد که خوشحال تان می کند. از جروبحث دوری کنید کسی نمی تواند نظر او را عوض کند. شخصی همیشه در پی نصیحت کردن شماست، بهتر است یک بار هم که شده به نصیحت هایش عمل کنید، مطمئن باشید ضرر نمی کنید .دست از تلاش روزانه تان برای رسیدن به هدفی که تعیین کرده اید بر ندارید. به سفری مهم خواهید رفت.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

موانع سختی پیش پایتان هست اما برای رسیدن به هدفتان به راحتی از تمام آن ها می گذرید. از خستگی شکایت نکنید، تلاش شما نتیجه خوبی خواهد داشت قوی باشید. شخصی به طور غیرقابل تحملی شما را آزرده و بدون دلیل با شما مخالفت می کند، یک بار برای همیشه جلوی روی او بایستید و او را برای همیشه از سر راحتان دور کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

خطای خود را به گردن این و آن نیندازید، شما بدون اندیشه و حساب نشده عمل کرده اید، آرامش خود را باز یابید تا بتوانید مشکل پیش آمده را جبران کنید. جلوی کسی که ارزشی برای اشک های شما قائل نیست گریه نکنید، او تحقیرتان می کند و بیشتر از پیش ناراحت می شوید، بهتر است فعلا سکوت کنید و هیچ عکس العملی نشان ندهید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

قدر چیزی را که داشته اید، ندانستید و حالا در فراق آن می سوزید شما تنها آرزویتان رهایی از این غم و درد است با او تماس بگیرید، این حداقل کاری است که می توانید برای خودتان بکنید. اگر باور دارید که بد کرده اید انتظار نداشته باشید که او با روی خوش با شما روبرو شود، اما شما حداقل شنونده باشید. نامه ای دریافت می کنید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

به اسراری که از آن ها بی خبر بودید و همیشه یک علامت سوال برایتان بوده آگاه می شوید. کسی شما را از جزئیات دامی که برایتان پهن شده با خبر می کند. لزومی ندارد شخصی را رسوا کنید، کافی است خودتان را از این ورطه نجات بدهید و دیگر هرگز پشت سرتان را نگاه نکنید. صدقه بدهید و سعی کنید هرگز این تجربه را فراموش و تکرار نکنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

ﺷﺎﯾﺪ از ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ، ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻏﺼﻪ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ، ﺍﻣﺎ ﻣﻄﻤﺌﻨﺎ ﻓﺮﺩﺍ ﺷﮑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻮﺩ. ﺍﮔﺮ ﺩﻗﯿﻖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﻃﺒﻖ ﺍﺻﻮﻝ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﭘﯿﺶ ﺑﺮﻭﯾﺪ، ﻟﺰﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺘﺮﺳﯿﺪ. ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﺪﻓﺘﺎﻥ ﻣﯽ ﺭﺳﯿﺪ، ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻤﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺻﺒﻮﺭ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺩﺭﺩﺳﺮﺁﻓﺮﯾﻦ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭﺩﺳﺮﻫﺎﯾﯽ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﺳﺎز.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

شما فکر می کنید چون سرمایه ندارید تمام درها به رویتان بسته است و دنبال راه چاره می گردید، بی تاب نباشید درها باز خواهد شد آن هم از جایی که توقعش را ندارید. با عقل و اندیشه عمل کنید. به خیالتان دستتان نمک ندارد و به هرکس محبت می کنید جفا می بینید، سخت نگیرید شما در حال امتحان هستید از این آزمایش سربلند عبور کنید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

رقیبان پیش رویتان قد علم کرده اند، حواستان را جمع کنید و دستپاچه نشوید. کاری نکنید که بعدها باعث پشیمانی شود. دوستانی دارید که حاضرند برای رسیدن شما به مقصود هر کمکی به شما بکنند. اگر می خواهید گم شده تان را پیدا کنید باید بیشتر جستجو کنید آن هم در جایی که توقع یافتنش را ندارید. نترسید و ریسک کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

شما چون کوه استوار هستید به خودتان اعتماد و در انتخاب دوست و همنشین دقت کنید. می خواهید کاری انجام دهید که هنوز صد درصد مطمئن نیستید بهتر هست از این اندیشه و فکر فعلا صرف نظر کنید هنوز زود است موقعیت های بهتری برای تان به وجود خواهد آمد، این روزها بهتر است به جای زیاد حرف زدن بیشتر گوش کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,