♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
آنقدر که تلاش می کنید برای دیگران دوست داشتنی باشید خودتان را فراموش کرده‌اید. فکری قلبتان را پژمرده و روحتان را افسرده کرده است. گاهی روزگار اتفاقاتی را سر راه ما می گذارد که برای پیش نیامدنشان کاری از دست کسی ساخته نیست، اما این نیز بگذرد. تا می توانید وقتتان را با دوستان نزدیک سپری کنید. به یک میهمانی بزرگ دعوت می شوید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
مدتهاست از مطالعه و موسیقی دور مانده‌اید، وقت خود را صرف گوش کردن به حرف دیگران نکنید تا اثرات آن را روی زندگی‌تان ببینید. پشت درهایی که به هزار دلیل درست به روی خودتان بسته اید ماتم نزنید، به تصمیمتان احترام بگذارید رویتان را برگردانید و بروید. در زمینه کاری اگر هوشیار باشید معامله ای برایتان بسیار پول ساز عمل خواهد کرد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
با افرادی که سواد و تجربه بیشتری از شما دارند نشست و برخاست کنید تا هم از معاشرتشان لذت ببرید و هم آگاهی‌هایتان را در زمینه های مختلف بالا ببرید. روی استعدادهای خود تکیه کنید و با بدست آوردن فرصتی مناسب اوضاع شغلی‌تان را به سوی سود بیشتر سوق دهید. در مورد اتفاق پیش آمده هر چقدر هم در فشار بودید زبان به غیبت باز نکنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
به زودی مورد توجه و عنایت شخصی با نفوذ و مهم قرار می گیرید، این امر منشا تغییرات مثبت در زندگی شما می شود. قدر این شخص و موقعیت ایجاد شده را بدانید و در جهت ارتقا شغلی خود گامی موثر بردارید. در مورد مسائل عاطفی از این شاخه به آن شاخه پریدن به نفع شما نیست. گاهی احساس می کنید محبتهای شما به درستی پاسخ داده نمی شود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در مورد نیتی که در سر دارید راه خودتان را بروید و همان کاری را بکنید که حالتان را بهتر می کند. مراقب باشید اخلاق خوب خود را به سبب برخی رفتارهای غیرمنصفانه‌ی دیگران فراموش نکنید. شغل تازه ای به شما پیشنهاد می شود که می تواند منافع مالی بسیار خوبی برایتان به ارمغان بیاورد. با کسی که به شما بد کرده نجنگید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
شما دل بزرگ و دستِ به خیر دارید اما متاسفانه بارها به خاطر رو در بایستی متحمل هزینه یا صدمات شده‌اید؛ لازم است برای جلوگیری از خسارت بعدی حتماً نه گفتن را بیاموزید. شخصی پشت سرتان حرف زده و این موضوع به گوش شما رسیده، بی رو در بایستی از خودش دلیل را بپرسید، با این کار به اندازه‌ی کافی او را خجالت زده و پشیمان می کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شما کم رو و خجالتی هستید و اعتماد به نفس بالایی ندارید، لازم است در باورهایتان از خودتان تجدید نظر کنید، یادتان باشد هیچ چیز به اندازه نا امیدی نمی تواند فردی را به زمین بزند. شما خودتان می دانید چه اشتباهی کرده‌اید، عادت بدی را باید کنار بگذارید وگرنه همچنان باید تاوان آن را پس دهید، شنیدن حرفی شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
از ته دل بخندید تا دنیایتان دوباره رنگی شود. این که بیش از پیش مصمم شده‌اید تا برای رسیدن به نیت و هدفتان قدم بردارید بسیار عالیست. رفتار بی مسئولیت شخصی را بیش از حد تحمل کرده‌اید، هرچه زودتر او را کنار بگذارید جلوی ضرر را از هرکجا که بگیری منفعت است؛ تلاش کنید این امر مقطعی نباشد و دوباره به او فرصتی ندهید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
هدیه‌ی ارزشمندی دریافت می کنید که تا مدتها از دریافت آن شاد و مسرور خواهید بود. مشکلی برایتان پیش آمده که برای رفعش جز صبر فعلا کاری از دستتان بر نمی آید، بهتر است با دیگران در مورد این مشکل حرفی نزنید از این موقعیت سو استفاده می کنند. برای گفتن حرفی بهتر است از قبل آماده باشید تا غافلگیر نشوید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
بدون فکر هرچه که بگویید شما را به دردسر می اندازد، اینکه انسان می تواند به هر شرایطی عادت کند درست است، اما چنانچه این شرایط آزارتان می دهد باید برای خروج از آن هر چه سریعتر کاری بکنید، روزهای عمرتان است که از دست می دهید و تلف می کنید. هر کسی هر حرفی می زند باور نکنید مردم همیشه راست نمی گویند.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
در مورد مسئله‌ای احساسی درحال حاضر وقت صبر و تحمل نیست، هرچه سریعتر با او صحبت کنید. از مدتها پیش برنامه‌هایی داشته‌اید و برایشان تلاش‌هایی نیز کرده‌اید، به زودی نتیجه خوب زحماتتان را خواهید دید. فردی در مورد مشکلی از شما مشاوره می خواهد، حواستان باشد در حد توانتان به او کمک کنید خودتان را بیهوده به دردسر نیندازید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
دلتنگ هستید اما دلتنگی را بهانه نکنید، مشکلات مالی و تناسب نداشتن دخل و خرجتان است که اعصاب و روانتان را آزار می دهد، لازم است برای حل این مشکل خودتان چاره اندیشی کنید، حذف هزینه های زائد و تجملاتی می تواند تا حدود زیادی کارساز و گره گشا باشد، بهتر است نه گفتن به دوستان را تمرین کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه