تو را دوست می دارم، همان سان که آبشار قلوه سنگ هایی که در دامنگاهش قرار گرفته را دوست دارد. تو را دوست می دارم، همان گونه که کوهستان برف های نشسته بر خویش را دوست دارد. تو را دوست می دارم، به همان شکلی که آسمان ابرهایش را دوست دارد. تو را دوست می دارم، مانند بهاری که به شکوفه هایش دل بسته است. تو را دوست می دارم، مانند خانه ای که مالک خود را دوست دارد. تو را دوست می دارم، به سان پروانه هایی که گل ها را عاشقانه دوست دارند و تو را دوست می دارم مانند خودم که عاشقی را از هر چیزی بیشتر و بهتر آموخته ام…

 

متن عاشقانه

 

 

      پس از تحمل رنج ها و اندوه های بی پایانی که یک به یک بر من رسید، تو نوری از روشنایی و امید هستی و بر ظلمات زندگی من تابیدن آغاز کردی. شنیده بودم که خداوند پس از تحمل سختی، پرتویی از امید و زندگی را به بنده خویش ارزانی می دارد… تو همان هدیه خداوند هستی که به زندگی من بخشیده و من آن را با تمام وجود خویش پاس می دارم و قدر آن را می دانم. تو به داد من رسیده در ورای روزهای سخت گذشته و خود عشق هستی که قلب آزرده و رنجورم را مرهم گذاشته و ذره ذره به آن نیرو می بخشد. ای عشق آسمانی به زندگی زمینی من خوش آمدی…

 

 

با آمدنت به زندگی من، به هر چیزی که در ظاهر بی معنا و بی رمق بود، جان بخشیده و همه چیز را معنا کرده ای. اینجا اکنون با حضور تو پر از خیالات شیرین شده و من در رویای خود هر لحظه بر آن رنگی می پاشم. روزهای رنگین کمانی و شب هایی پر از شمع و پروانه های کوچک، با تو در انتظار من است و فرصت دارم که روزهای پیش رو را با عشق تو و تولد شاپرک های تازه، به شکلی متفاوت زندگی کنم و در حلاوت آن زندگانی را جور دیگری تعبیر کنم.

 

 

متن عاشقانه

 

 

       سال هاست که عشق تو را در دل خویش پرورانده و هر روز آن را بزرگ و بزرگتر کرده ام. اکنون روز وصال است و پس از سال ها انتظار و دوری و لب فرو بستن، می توانم عاشقانه فریاد بزنم که دوستت دارم. پیش از این هزاران بار در گلوی خود و با صدایی خفه دوستت دارم هایم را نثار تو کرده ام و اینک فرصتی دارم تا با شجاعت تمام احساسات خود را ابراز دارم. این روز بر من و بر تو و بر عشقی که میان ماست، مبارک و خوش یمن باشد. ار امروز و در روزهای آینده، دوستت دارم های زیادی از من خواهی  شنید و این عبارت شنیدنی ترین شنیدنی زندگی ات می گردد.

 

مطلب پیشنهادی: منتخب بهترین شعرهای عاشقانه کوتاه

 

     با داشتن تو دیگر غمی در این جهان برای من نمی ماند. با داشتن تو می توانم از هر نقطه ای آغاز کرده و هیچ چیز را یارای شکست دادن من نیست. با داشتن تو از هیچ چیزی هراسی ندارم و به قلب هر چیزی می تازم. تو با آمدنت تمام نشدنی ها را ممکن ساخته و به من نیرویی بخشیده ای که زندگی به شکست رسیده ام را مدیون آن هستم. عشق ابدی دوستت دارم و همیشه دوستت خواهم داشت.

 

 

     دست های تو پیشتر صفحات این کتاب را ورق زده است و من اکنون این کتاب را از میان انبوه کتاب های کتابخانه برمی دارم. از دل صفحات آن، عطر دستان سپید تو به مشام می رسد. برگ هایی از آن لطافت نگاه تو را به خود گرفته و برخی جملات کتاب عاشقانه تر به نظر می رسند. به آن صفحه بنگر، گویی به جای روایت داستان، اشعار عاشقانه ای است که برای تو غزل سرایی شده اند. ای عصاره ی تمام شعرهای سروده نشده و ای معنای تمام واژگان پراحساس، دوستت دارم و همیشه دوستت خواهم داشت.

 

متن عاشقانه

 

 

      قلبم بی قرار توست و بهانه جویی هایش تمامی ندارد. دست هایم در طلب تو به خود می پیچند و آرام و قرار نمی گیرند. چشم هایم نیز بی تاب تو هستند و در سیاهی خود دل دل چشم در چشم شدن با تو را می کنند. قدم هایم سست شده و جز به سمت کوی تو، به هیچ سمت و سوی دیگری میل به رفتن ندارند. لب هایم فروبسته شده و تنها اسم تو را زمزمه می کنند. روی بگشا و به وجود من که در آرزوی تو در تلاطم است، لبخندی بزن تا تمام غنچه های بسته گلزارهای جهان به یکباره گشوده شوند…

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,