فال روزانه ۲۷ مرداد ۹۸

نگاهتان را روی هدفتان متمرکز کنید; نه روی چیزهایی که باعث هراستان می‌شود.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز به هر چیزی که نیاز داشتید، درخواست کنید تا آن را بگیرید. منتظر نباشید که امروز پاداش ها خودشان به سمتتان بیایند. امروز یکی از آن روزهایی است که عمل بلندتر از حرف سخن می گوید.. اگر چیزی می خواهید باید دنبالش بروید. امروز عنصر غیرمنتظره ای وجود دارد که به سمت شما می آید. امروز یکی از آن روزهایی است که دقیقاً نمی دانید چه بر سر شما آمده است. امروز ممکن است  با یکی از همکارانتان حرفتان می شود بهتر است خیلی پیگیری نکنید که دردسر نشود.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید، تا وقتی که این شما باشید که کارها را انجام می دهید. نگذاید دیگران امروز مسئولیت ها را به عهده بگیرند. نیروی شما زیاد است بنابراین باید امروز از آن به نفع خود استفاده کنید. امروز هر کاری که می خواهید انجام دهید، تسلیم نشوید. امروز شما و عشقتان می توانید از سطح عمیقی از عشق و علاقه لذت ببرید. انرژی زیادی در فضا وجود دارد که باعث می شود به راحتی از موانع عبور کنید. دیگران با ایده های جدید جلو می روند و پیشرفت می کنند و شما حس می کنید دچار روزمرگی شده اید. این ضرب المثل قدیمی را فراموش نکنید که: اگر نمی توانی آنها را شکست دهید، به آنها بپیوند.

 

♊   خرداد   ♊

توصیه می شود امروز بیشتر استراحت کنید و سعی کنید با داشتن خواب کافی، بیستر مراقب سلامتی خود باشید . باید قبل از هر موقعیتی، آن را کاملاً بررسی کنید و بسنجید. امروز ممکن است موقعیت هیجان انگیزی برایتان پیش آید که بهتر است راحت از کنار آن عبور نکنید. در ضمن ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که بتواننند دوست های عالی برایتان باشند. پس توصیه می شود در برخورد با دیگران خوش رو باشید.

 

♋   تیر  ♋

امروز سرزندگی و نشاط شما کم شده است. برایتان سخت است که با مخالفت ها مبارزه کنید. سعی کنید ناامید نشوید و بدانید که این هم بخشی از چرخه طبیعی زندگی است. دانستن و آگاه داشتن از الگوهای انرژی نشانه بردن نیمی از این مبارزه است. خودتان را به کاری که حس خوبی درباره اش ندارید مجبور نکنید. نباید به خودتان فشار بیاورید و مسئولیت هایی که بیشتر از توانتان است بپذیرید. امروز همکاری زیادی از سوی عشقتان دریافت می کنید. اگر تعارضی وجود داشته باشد، می توانید با صحبت کردن درباره آن، مسئله را حل کنید. شروع این پروسه آسان است، ولی باید حسن نیت هم در کار باشد. صدایی در ذهنتان می گوید که احتیاط کنید و همه دیدگاه ها را در نظر بگیرید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز همه چیز به خوبی و آسانی برای شما پیش می رود و کارهای زیادی را با تلاش کم به انجام می رسانید. با آنکه پیشرفت های قابل توجهی صورت نمی گیرد، ولی همه چیز برایتان به خوبی جلو می رود. ممکن است امروز پاداش بزرگی نگیرید، ولی برای فردای خود چیزهایی را نگه خواهید داشت. صبور باشید. موفقیت یک شبه بدست نمی آید. امروز گویی گذشته برایتان زنده می شود. مسئله خاصی مورد توجه شما قرار می گیرد و باید از عشقتان کمک بگیرید تا نقشه خوب و درستی برای آن بکشید. با کمک همدیگر است که می توانید از چیزهایی که اجتناب ناپذیرند لذت ببرید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز بهتر است سعی کنید سراغی از دوستان قدیمی خود بگیرید و از حال آنها خبر بگیرید و در صورت امکان با آنها وقت بگذرانید. به حس درونی خود اعتماد کنید و نگذارید که دیگران شما را از مسیر اصلی تان دور کنند. زمان را هدر ندهید. چشم و گوشتان به اهداف خود باشد و همیشه آنها را در نظر داشته باشید. دیگران هم در خوب پیش رفتن امروز نقش مهمی بازی می کنند، پس نگذارید که آنها شما را تحت کنترل درآورند. امروز تا جایی که می توانید با ملایمت و خوش رویی کار کنید حتی اگر مساله ای باعث ناراحتی شما شده است.

 

♎   مهر  ♎

احساس می کنید امروز به نحوی به آزمون گذاشته شده اید و در حال امتحان پس دادن هستید و باید از خودتان دفاع کنید و این شامل باورهای شما می شود. ولی به زودی متوجه می شوید که این از لحاظ های زیادی، به شما نیرو می دهد. زیر سوال بردن الگوهای رفتاری شما کار خوب و سالمی است. پس از این کار استقبال کنید. گویی گذشته با حس نوستالژی امروز به شما برمی گردد و یک دوست یا عشق قبلی تان دوباره در برابرتان ظاهر می شود. این تجربه جالبی خواهد بود و شما احتمالاً نقاط مشترکی بیشتری نسبت به گذشته دارید. آنچه بعد از این ملاقات پیش می آید برای آینده شما مهم است. یک فرصت مالی خوب امروز به دستتان می رسد. پول یا پاداش هم به دستتان می رسد و باید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید. روی سرمایه گذاری های کوتاه مدت تمرکز کنید.

 

♏   آبان   ♏

امروز افکار شما پریشان و پراکنده هستند، به خصوص در مورد مسئولیت هایی که برای شما بسیار مهم هستند. شما باید تمرکز و دقت خود را حفظ کنید. از زمزمه ها و گفتگوهای بیهوده دوری کنید زیرا ذهنتان را اشغال می کنند. این حالت ذهنی باعث می شود که نتوانید احساس خود را بیان کنید و شما را در بیشتر موقعیت ها محدود می کنند. امروز دوباره دچار مشکل در رابطه خود شده اید و در مورد عشقتان تردید دارید. تنها کاری که باید بکنید این است که به ندای قلبتان گوش کنید و بر اساس آن عمل کنید.

 

♐   آذر ♐

امروز کارهایتان شما تغییر جهتی ناگهانی دارند، پس آماده باشید. شاید در ابتدا این تغییر برای شما ناراحت کننده باشد اما بعد متوجه می شوید که این تغییر برای رسیدن شما به هدفتان بسیار کمک کننده بوده است. امروز روز تنبلی و کاری نکردن نیست. خودتان را جمع و جور کنید و قبل از آنکه دیگران به جای شما وارد عمل شوند کاری بکنید. انرژی امروز شما را وارد قلمرو جدیدی در حوزه کاری تان می کند. یک تماس خاص می تواند تبدیل به چیز خاص و عمیقی شود. اگر در رابطه ای صمیمی و نزدیک هستید، انتظار داشته باشید که امروز به چیز عمیق تر و بزرگتری بدل شود.

 

♑   دی  ♑

امروز این احتمال هست که شانس در خانه شما را بزند، ولی یادتان باشد که هیچ چیز بدون سختکوشی بدست نمی آید. انتظار نداشته باشید که فرد دیگری صندوقچه گنج را به شما تقدیم کند. شما نقشه را در دست دارید، و باید آن را دنبال کنید. وقتی شروع کردید، متوجه می شوید که خیلی نزدیکتر از آنچه فکر می کنید هستید. کمک زیادی در مسیر دریافت می کنید. امروز شما چراغ سبز برای انجام کارهایی که می خواهید را دارید. پس سعی کنید از موقعیت هایی که برایتان پیش می آید به خوبی استفاده کنید.

 

♒   بهمن   ♒

مدتی است که تصمیم دارید زمینه کاری خود را عوض کنید و کار جدید و هیجان انگیزی را شروع کنید اما از ریسک کردن می ترسید و همین مانع از انجام کار شده. توصیه می شود که ترس را کنار بگذارید و کاری را که مدت هاست دوست دارید انجام دهید را شروع کنید چراکه امروز روز پر بازدهی برای شماست اما این کار را در کنار کار قبلی بگنجانید که ریسک کمتری داشته باشد و احساس امنیت داشته باشید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز کمی احساس خستگی می‌کنید و دوست دارید تنها باشید، حرف زدن با دیگران برایتان سخت و عصبی کننده است اما مجبورید با افراد زیادی در ارتباط باشید پس بهتر است اگر بی حوصله هستید از ارتباط با دیگران بپرهیزید تا برخورد بدی از شما سر نزند و باعث کدورت نشود و حتی اگر می توانید امروز را تنهلا در خانه بمانید تا زمان خود را طی کند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,