♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
یک شنونده دلسوز و با محبت تشویقتان می کند که سر درد و دل را با او باز کنید و در مورد مسائل شخصی‌تان با او صحبت کنید، بهتر است محتاطانه عمل کنید و او را در جریان اسرار خصوصی زندگی‌تان قرار ندهید. اشتباه شخصی را ببخشید تا قلبتان آرام بگیرد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
جو محبت آمیز و گرمی بین شما و اعضای خانواده پیش می‌آید که موجب می شود دلتان گرم بشود. از لحاظ عاطفی اینک همای سعادت در آسمان زندگی‌تان به پرواز درآمده است و گل‌های کامروایی در بوستان زندگی تان در حال شکفتن است.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
یک دوست قدیمی با رفتارش شما را غافلگیر و دل‌چرکین می‌کند و فاصله‌تان با او بیشتر می شود. به جایی دعوت می شوید که بهتر است نروید و عذرخواهی کنید. به شخصی که ادعاهای بزرگ می‌کند اما کار بلد نیست اعتماد نکنید. دل به دریا زده و وارد کاری می‌شوید که در موردش هیچ تجربه ای ندارید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
قدر این روزها را بدانید و حداکثر استفاده را از آن ببرید. سعی کنید در هر شرایطی که این روزها هستید مثبت‌اندیش باشید و ناامیدی را از خودتان دور کنید. زندگی ما به خیلی چیزها بستگی دارد. از شخصی درخواست همکاری و کمک می کنید، یادتان باشد این روزها همه درگیر هستند.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
نگرانی و اضطراب را از خودتان دور کنید. یادتان نرود هیچکس هیچ کاری را از روز اول بلد نبوده، شما هم کم کم یاد می‌گیرید فقط کافیست سخت کوش باشید. با شنیدن حرفی باری از روی دوشتان برداشته می شود. به یک دوست برای رسیدن به خواسته‌اش کمک می کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
شخصی با گفتن حرف‌هایی شما را ناامید و خسته می‌کند، این شخص را از خودتان دور کنید. کمی استراحت کنید و امور را به دست دیگران بسپارید. در مورد یک مشکل کاری به خاطر داشته باشید هرچقدر بی تفاوت‌تر و آرامتر باشید بیشتر موفق خواهید شد.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود در کنار خانواده لذت ببرید. از خیال پردازی دست بردارید و واقع بینانه‌تر به زندگی نگاه کنید. حقیقت را پنهان نکنید، با بیان آن وجودتان آرامش می یابد. بدون فکر کردن، گفتن حرفی اوضاع را در محیط کار برایتان پیچیده می کند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
این روزها ممکن است وضعیت مالی‌تان اجازه ندهد که مهربانی شما مالی باشد، یادتان باشد همیشه راه‌های دیگری برای کمک کردن وجود دارد. شخصی که در انجام کاری به او کمک کرده بودید از شما به بهترین شکل ممکن تشکر و قدردانی می کند. عجله را کنار بگذارید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
گاهی لازم است به ندای درون خود توجه کنید و اطمینان داشته باشید که شما را همیشه به مسیر درست هدایت می‌کند. صریح و واضح صحبت کنید چراکه صراحت می تواند عدم تمرکز شما را از بین ببرد و راهگشا و قانع کننده باشد. برای رسیدن به نیتتان باید از چند مرحله بگذرید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
خوش بینی در شما یک صفت پسندیده است از آن خجالت نکشید بلکه از آن برای افزایش اعتماد به نفس خودتان و در جهت پیشرفتتان استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی بهتر است فعلا تصمیمات منطقی بگیرید. از هر وسوسه ای برای دروغگویی جدا دوری کنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
مسائل مالی این روزها به شدت فکرتان را مشغول و آرامش را از شما گرفته، خودتان را سرزنش نکنید مقصر این اوضاع شما نیستید. شخصی که به تازگی پا به خانواده گذاشته با خودش خیر و برکت می آورد. از شخصی درخواستی دارید که بهتر است روی انتخاب کلماتتان بیشتر دقت کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
نسبت به دوستانتان توجه بیشتری به خرج بدهید. این هفته به یک دورهمی و یا میهمانی دعوت می شوید که این دعوت را رد می کنید و نمیروید. از شخصی که دائم درحال ایراد گرفتن از دیگران است دوری کنید و اجازه ندهید از شما هم ایراد بگیرد، نظرتان را محترمانه اما صریح به او بگویید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه