فال روزانه ۱۴ تیر ۹۸

زندگی را باید زندگی کرد آن طور که دلت می‌گوید . طالعتان درخشان.

 

 

♈ فروردین ♈

امروز فرصت خوبی برای فکر کردن زندگی شخصی خودتان است. البته باید انتظار داشته باشید که به هر رویدادی واکنش نشان دهید. اما باید این قدرت را داشته باشید تا در خانه و خانواده تعادل برقرار کنید و تا حد امکان، همه را به خواسته های خود برسانید. در این راستا فقط باید از خود سوالاتی بپرسید و با پاسخ های منطقی، در راستای بهبود اوضاع تلاش کنید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز باید تلاش کنید تا دچار تنش و مشاجره نشوید.

 

♉ اردیبهشت♉

یک افسردگی و ناامیدی گذرا را به علت به وجود آمدن یک وقفه در زندگیتان ممکن است داشته باشید که این موضوع باعث شده نتوانید بر مسایل زندگی متمرکز باشید و از ورزش کردن و کارهای روزانه خود عقب مانده‌اید اما این مساله به‌زودی حل خواهد شد و حال روحتان بهتر می‌شود.

 

♊ خرداد ♊

امروز احتمال اینکه در محیط کار خود با کمی تضاد روبه رو شوید، بسیار زیاد است. بهتر است به جای واکنش های منفی نشان دادن به همکارتان که در کارهای شما دخالت کرده است، با احترام و آرامش رفتار کنید. هر چه ساکت تر باشید و در برابر هر رفتاری فقط لبخند بزنید، روز بهتر و آرام تری را پشت سر خواهید گذاشت. در مورد مسایل عاطفی این فرصت را دارید تا فردی که از نظرتان جذاب است، ملاقاتی داشته باشید. اما احتمالا نمی توانید برنامه ریزی زمانی درستی داشته باشید و دیر سر قرار حاضر می شوید.

 

♋ تیر ♋

مدتی است که از خانواده دور شده‌اید و به شدت درگیر کار و برنامه خود هستید اما بهتر است این موضوع را جدی‌تر بگیرید که برایتان مشکلی در آینده ایجاد نکند، مهم‌ترین افراد در زندگی اعضای خانواده شما هستند پس حتی اگردر برابر بی توجهی شما سکوت می‌کنند، باز هم شما مراعات کنید.

 

♌ مرداد ♌

امروز طرز فکرتان تغییر می کند و این باعث می شود تا خودتان هم از این موضوع تعجب کنید. اما آیا لازم است برای داشتن طرز فکر جدید، فکرهای قدیمی خود را دور بریزید؟ می توانید با ایجاد تناسب میان طرزفکرهای قدیمی و جدید خود برای برطرف کردن مشکلات و موانع موجود در راستای رسیدن به اهداف خود، راهکارهای مناسب بیابید. تعادل برقرار کردن میان مسایل کاری و زندگی باید یکی از اولویت های امروز شما باشد.

 

♍ شهریور ♍

فردی مهربان و خوش‌قلبی هستید اما اکنون درگیر مساله‌ای از طرف یکی از دوستان خود می‌باشد که به شدت بدبینانه عمل می‌کنید، بهتر است کمی هم نیمه پر لیوان را ببینید و به او امید دهید زیرا همیشه وقایع همانطور که ما فکر می‌کنیم پیش نمی‌رود.

 

♎   مهر  ♎

ممکن است در محیط کاریتان تغییراتی رخ دهد که باعث تعجب و نگرانیتان شود اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا اتفاق‌های خوبی در راه است، این تغییرات در طی زمان به نفع شما خواهد بود و بتعث بالا رفتن سطح علم و یا تغییر بهتر موقعیت شغلیتان می‌شود.

 

♏   آبان   ♏

مدتی است که خود را و زندگی شخصیتان را نادیده می‌گیرید و تمام وقتتان را با کار می‌گذرانید اما بهتر است کمی هم به تفریحات و تغییر زندگی خود فکر کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید، خوشبختی فقط به پول وابسته نیست بلکه پول یکی از عوامل آن است پس حواستان باشد که از زندگی لذت ببرید و درگیر مادیات نباشید.

 

♐  آذر ♐

امروز خودتان را مجبور کرده اید، تا چیزهای جدید کشف کنید. شاید کارهای هنری ارزشمند انجام دهید یا آثار جالبی خلق کنید. باید بدانید کلید موفقیت امروز شما در گرو تمرکز بالا است. باید بتوانید در کاری که می خواهید انجام دهید توجه و تمرکز کافی داشته باشید. شاید این کارهای هنری موجب افزایش درآمد شما بشوند و پول خوبی را به جیب هایتان روانه کنند. در رابطه عاشقانه شما فضایی مرموز و ناامن پدیدار خواهد شد. شاید لازم باشد با صحبت کردن برخی از سوتفاهمات را برطرف کنید.

 

♑  دی ♑

ممکن است به زودی با مخالفت‌هایی از طرف خانواده رو‌به رو شوید زیرا احتمالا آنها با تصمیم شما مخالف خواهند بود اما بهتر است به حرف‌ها و نظریات آنها نیز توجه کنید و به حرف‌هایشان به دور از جبهه گیری فکر کنید و در آخر براساس منطق تصمیم بگیرید.

 

♒  بهمن  ♒

اگر ازدواج کرده و  فرزندی دارید، امروز احتمالا از دست آنها عاصی و کلافه خواهید شد. اگر هم بچه ندارید، احتمالا در محل کار با فشار ذهنی بسیاری روبه رو خواهید شد. اما نگران نباشید. همه این حس ها موقتی هستند و خیلی زود برطرف خواهند شد. امروز دنیایی از خیالپردازی ها را در مورد فرد دلخواه خود خواهید داشت. البته با این فرد آشنایی نزدیک ندارید و فقط دورادور یکدیگر را می شناسید. اگر تاکنون هرگز با هم مکالمه عاشقانه ای نداشته اید، شاید امروز این فرصت را داشته باشید که در مورد مسایل مختلف با یکدیگر حرف بزنید.

 

♓ اسفند ♓

فرد دلسوزی هستید اما ممکن است به زودی در موقعیتی قرار بگیرید که نتوانید برای کمک و تقاضایی که از شما می‌شود کاری کنید چرا که در توانتان نیست‌، بهتر است خود را سرزنش نکنید و عذاب وجدان نداشته باشید زیرا نیت  پشما  برای همه شناخته شده است و کسی از شما دلخور نخواهد شد پس نگران نباشید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments