فال روزانه ۲۹ تیر ۹۸

همیشه یادتان باشد که وضعیت کنونی شما سرنوشتتان نیست، روزهای خوب خواهد آمد.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز جاه طلب هستید و اراده و همت رفتن دنبال آنچه می خواهید را دارید. شاید هم درگیر صحبت و بحث با افراد مافوق خود شوید. شما منظورتان را می گویید. نمود رئیس مأبانه شما توجه و احترام دیگران را جلب می کند. شاید لازم باشد مکالمه خاصی را آغاز کنید. این به شما فرصتی برای گفتن همه آنچه لازم است گفته شود می هد. اگر حس می کنید که عشقتان مسئولیت چیزهایی که برایتان مهم است را به عهده نمی گیرد، فرصت دارید که به او موضع خود را بگویید. امروز می توانید بالاخره رکورد خود را بزنید. در سه هفته گذشته، کائنات چوب لای چرخ شما می گذاشت. امروز سردرگمی تمام می شود و شما باید جشن بگیرید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

دوستان و اطرافیان می توانند از هر نظر به شما اعتماد کنند. بنابراین مراقب باشید آنها را به مسیر خطا راهنمایی نکنید. قضاوت ها و نظرات شما باید همان یباشد که خود نیز عمل می کنید و اعتقاد دارید. امروز فقط باید به این فکر کنید که همه کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با خود تصور می کنید رابطه خاصی در حال شکل گیری است و شکوفه های آن را می توانید از هم اکنون ببینید. اما پیش از هر اقدامی بهتر است دست نگه دارید و همه جوانب امر را در نظر بگیرید.

.

♊   خرداد   ♊

بیرون بروید و کارهایی که هفته ها است دوست دارید را انجام دهید. در زندگی بیشتر واقع گرا هستید اما امروز ممکن است کمی دچار رویاپردازی بشوید. مراقب باشید تا احساسات و مشکلات عاطفی روحیه شما را خیلی خراب نکنند. اگر امروز قرار است برای نخستین بار سر قرار فرد جدیدی حاضر شوید، کمی گوش به زنگ باشید. ممکن است وارد رابطه ای بشوید که دوام چندانی ندارد و با رویاهای شما بسیار متفاوت است. اجازه دهید هر رابطه ای به طور طبیعی و روش استاندارد خود پیش برود و رشد کند.

 

♋   تیر  ♋

امروز انرژی فراوانی برای کار کردن با دیگران دارید. در واقع، شاید این انرژی آنقدر زیاد باشد که بخواهید با کسی رقابت کنید. دنبال کارهای فیزیکی مانند ورزش یا کار جسمی باشید زیرا انرژی زیادی برای سوزاندن دارید. قطعاً می توانید با رقبا مبارزه کنید. شما و شریک زندگی تان صحبتی جدی دارید و این صحبت مدتی ادامه می یابد. لازم نیست صحبت تند و تیزی باشد، ولی همه چیز را روشن می کند و شانس صحبت بهتر زمانی که نیاز به حل مسائل عملی هست، را فراهم می کند. رابطه شما با آیتم های مکانیکی و الکتریکی در سه هفته اخیر کم شده بود. امروز همه چیز آسان می شود و آنطور که انتظار می رود کار می کند و متوجه می شوید که کامپیوتر شما مثل قبل خراب نمی شود.

 

♌   مرداد   ♌

امروز احساسات خالص و رقیقی دارید که باعث می شود تا با دشمنان خود نیز مهربان باشید. گاهی احساس می کنید از احساسات شما سواستفاده می شود اما خودتان باید مراقب آن باشید. مراقب باشید تا افرادی که نمی توانند حساسیت روحی شما را به خوبی درک کنند، به شما نزدیک نشوند. از خود محافظت کنید. امروز پیش از هر کاری خوب فکر کنید. امروز توان تشخیص فرد مناسب از غیر مناسب را ندارید.

♍   شهریور  ♍

امروز شما مشتاق یاد گرفتن چیزهای جدید هستید و به همین دلیل روز بسیار خوبی برای شروع کلاس آموزشی یا مطالعه یا شروع یک سرگرمی یا چیز جدید دیگری است. شاید بخواهید برنامه سفر بریزید. در دفاع از حقوق خود تهاجمی عمل می کنید. امروز احساسات خود را صریحاً می گویید حتی اگر صحبت کردن درباره آن با دیگران برایتان سخت باشد، زیرا برایتان عمیق هستند. شریک زندگی شما از رفتار شما گیج شده است، بخصوص وقتی خیلی ساکت هستید. باید به او دلگرمی بدهید که با او مشکل شخصی ندارید. در سه هفته گذشته ارتباط برقرار کردن سخت شده بود ولی امروز این قضیه تمام می شود. از امروز به بعد ارتباطات در اطراف شما راحت تر می شود.

 

♎   مهر  ♎

اگر احساس ناامیدی و روزمره‌گی دارید، نشانه این است که باید روش زندگی خود را تغییر دهید. همه چیز بسیار خوب پیش خواهد رفت. این یکی از روزهایی است که واقعا دچار تضاد رویایی می شوید و نمی توانید منطق و رویا را از هم تفکیک کنید. از دنیای رویایی خود لذت ببرید اما طوری نباشد که از دنیای واقعی خیلی فاصله بگیرید.

 

♏   آبان   ♏

شما شک نمی کنید و نیازها و خواسته های خود را با دیگران بخصوص شرکا و دوستان نزدیک در میان می گذارید. یکی از شما گله هایی را مطرح می کند. گاهی خوب است که بعضی چیزها را راحت بگویید البته تا وقتیکه آن را زیاد احساسی نکنید. امروز شما بیشترین هیجان و سرگرمی را در کتاب خوانی می بینید و این اشکالی ندارد. امروز در شرایطی قرار می گیرید که می توانید چیزهای خاصی یاد بگیرید و راه حل هایی برای مشکلات بلندمدت با عشقتان بیابید. اخیراً سردرگمی و پریشانی ذهنی زیادی داشتید و خبر خوب این است که همه چیز به زودی تغییر می کند. امروز چیزهایی که شما را عقب نگه می داشت یا در زندگی تان وقفه ایجاد می کرد، دوباره رو به جلو پیش می رود.

 

♐   آذر ♐

امروز حس و حال خوبی دارید و نمی توانید برای انجام ندادن کارهای خود بهانه های بیهوده بتراشید. البته امروز خیلی مشتاق انجام کارهای هنری یا موسیقایی نیستید. این کارها نیاز به خلاقیت و تمرکز دارند که شما چندان حوصله آن را ندارید. امروز به طور عمیقی احساساتی و رمانتیک هستید و همه جا به دنبال عشق می گردید. سعی کنید کمی خوددار باشید و با ملاقات نخستین فردی که به نظرتان خوب بود، رابطه دوستی برقرار نکنید.

♑   دی  ♑

امروز پر از انرژی هستید و می خوایهد تفریح کنید و دوست دارید به تعطیلات بروید و کمی دور شوید. امروز روز مهمی برای رویدادهای ورزشی است زیرا شما رقابت را دوست دارید. همچنین روز خوبی برای فعالیت های پرخلاقیت است. امروز شما به این نتیجه می رسید که می توانید در مورد رابطه خاصی تصمیم گیری نمایید. اگر حس می کردید که نمی دانید موضع تان کجاست، باید با ذهن باز این مسئله را روشن کنید. آنچه می توانید و نمی توانید بپذیرید را دقیق بگویید تا او هم موضع خودش را بداند. از دست دادن قرار و تماس های تلفنی در چند هفته اخیر برایتان عادی شده است. امروز همه چیز آرام می شود و بی نظمی ها تمام می شود.

 

♒   بهمن   ♒

تصمیمات بزرگی که در سر می پرورانید را اگر نتوانید به انجام برسانید موجب ناراحتی و عصبانیت شما خواهد شد. واقعیت هایی در زندگی وجود دارند که امروز با همه وجود احساس خواهید کرد. اگر درگیر رابطه احساسی جدیدی هستید، خیلی مراقب باشید. اگر هم رابطه دایمی دارید احتمالا شریک زندگیتان کاری انجام خواهد داد که باعث ناراحتی شما می شود اما از روی عمد نیست و باید کمی بافکر با او برخورد کنید.

♓   اسفند   ♓

توانایی شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز خیلی عالی است زیرا شما از خودتان در گفته هایتان زیاد مایه می گذارید. این باعث می شود که روز خوبی برای آنهایی باشد که مشغول خرید و فروش، بازاریابی، تدریس، بازیگری و نویسندگی هستند. پیش بروید و دیگران را با حرف هایتان شیفته کنید. زمان بسیار مثبتی برای صحبت کردن با عشقتان درباره تمایل شما به تعهد بیشتر به این رابطه است. چیزهای زیادی هست که باید درباره شان با هم حرف بزنید و زمان خوب و خوشی با هم دارید. مهم است که احساسات و افکارتان را بهم بگویید و بعداً همه اینها را جشن بگیرید. متوجه می شوید که انرژی امروز به سمت مثبتی می رود و این انرژی امروز آغاز می شود. راحت باشید و چیزهای مکانیکی بخرید. زیرا آنها بدین زودی ها خراب نمی شوند..

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments