فال روزانه ۳۱ تیر ۹۸

زندگی را باید زندگی کرد آن طور که دلت می‌گوید . طالعتان درخشان.

 

♈  فروردین  ♈

امروز برای شما روز آرامی است پس از این روز زیبا برای ریلکس کردن و قدم زدن استفاده کنید البته وقت گذراندن با دوستانتان نیز می تواند حالتان را خوب کند به طور کلی امروز می توند روز بسیار پربازدهی برای شما باشد پس از آن به خوبی استفاده کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز افکار شما پریشان و پراکنده هستند، به خصوص در مورد مسئولیت هایی که برای شما بسیار مهم هستند. شما باید تمرکز و دقت خود را حفظ کنید. از زمزمه ها و گفتگوهای بیهوده دوری کنید زیرا ذهنتان را اشغال می کنند. این حالت ذهنی باعث می شود که نتوانید احساس خود را بیان کنید و شما را در بیشتر موقعیت ها محدود می کنند. امروز دوباره دچار مشکل در رابطه خود شده اید و در مورد عشقتان تردید دارید. تنها کاری که باید بکنید این است که به ندای قلبتان گوش کنید و بر اساس آن عمل کنید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز با صحبت با دیگران، بسیار خوش می گذرانید. سرتان شلوغ است و دوست دارید همه کار بکنید. با چیز مهمی موافقت نکنید. تعهد ندهید. فقط از گپ زدن لذت ببرید. امروز فضایی بسیار رمانتیک برای شما وجود دارد. اگر می خواهید فرد خاصی را به خود جذب کنید، لباس هایی با رنگ های روشن به خصوص زرد بپوشید. اگر خانم هستید از جواهرات استفاده کنید. اسرارآمیز حرف بزنید. امروز دنیا آماده است که پیام شما را بشنود. حس می کنید که افراد در موقعیتی هستند که استعداد شما را تحسین می کنند و مهارت های یکتای شما را می پذیرند. این تحسین ها را با آغوش باز بپذیرید.

 

♋   تیر  ♋

امروز ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که فردی عقاید شما را زیر سوال ببرد، سعی کنید آرام باشد و با اعتماد به نفس از افکار و اعتقادات خود دفاع کنید و اگر احساس می کنید حرف های شما بی فایده است انرژی خود را بیهوده برای افرادی که دنیایشان با شما بسیار متفاوت است هدر ندهید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز بیش از روزهای دیگر احساساتی هستید. اشکالی ندارد زیرا شما فقط می خواهید تفریح کنید. باید توقع کمبود، تأخیرهای کوچک و عدم کفایت مبهمی در کار داشته باشید. امروز حس ملکه بودن به شما دست می دهد، پس باید از آن بهره ببرید. فضایی جذاب و جادویی بین شما هست که برای هر رابطه ای معجزه می کند. اگر می توانید هاله ای از راز و رمز به خود بگیرید، برایتان بهتر است. خوش شانسی شما در این اواخر شاید ناگهان مکث کند. مشکل اینجاست که شما آنقدر سرتان شلوغ بوده است که نمی توانستید روی خودتان تمرکز کنید و افراد و همکارانتان را نادیده گرفته بودید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز ممکن است روز پر مشغله ای داشته باشید و نگران این باشید که نتوانید کارهایتان را تمام کنید و آنها را درست انجام دهید اما این نگرانی ها بی مورد است زیرا امروز تلاش های شما بسیار نتیجه بخش خواهدبود و می توانید به راحتی کارهایتان را انجام دهید به شرط اینکه نگرانی و اضطراب را از خودتان دور کنید  ارامش داشته باشید.

 

♎   مهر  ♎

اکنون دوست دارید که سخت کار کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید ولی امروز شاید با موانعی روبرو شوید. مانع عمده این است که حال و حوصله کار کردن ندارید. باید جای دیگری باشید و تفریح کنید. از مصاحبت با دوستانتان لذت ببرید. امروز او و شما باید کار خاصی انجام دهید. به نمایشگاه جالب و الهامبخشی بروید، چه نمایشگاه هنری، عکاسی، طراحی داخلی باشد، چه هر چیزی که نیروی تخیل و خلاقیت شما را برانگیزد. امروز در موقعیت خوبی برای مایه گذاشتن برای انرژی خود هستید. دیگران مسائل کلیدی را مطرح می کنند و شما راه حلی برای مسائل پیش رو ارائه می دهید. شجاع باشید و دیدگاه های خود را مطرح کنید.

.

♏   آبان   ♏

امروز این احتمال هست که شانس زیادی در خانه شما را بزند، ولی یادتان باشد که هیچ چیز بدون سختکوشی بدست نمی آید. انتظار نداشته باشید که فرد دیگری صندوقچه گنج را به شما تقدیم کند. شما نقشه را در دست دارید، و باید آن را دنبال کنید. وقتی شروع کردید، متوجه می شوید که خیلی نزدیکتر از آنچه فکر می کنید هستید. باید این سفر را بروید. کمک زیادی در مسیر دریافت می کنید. امروز شما چراغ سبز برای انجام کارهایی که می خواهید را دارید.

 

♐   آذر ♐

امروز برایتان سخت است که اعتراف کنید همه کاری را نمی توانید انجام دهید. شغل هایی هست که شما برای آنها ساخته نشده اید. چرا تظاهر می کنید که گزینه بهتر این است که این کار را به فرد دیگری واگذار کنید؟ اگر نمی توانید تماس خوبی با چیزی یا کسی برقرار کنید، اجبار نداشته باشید. اینکه وانمود کنید که می توانید از عهده هر کاری برآئید فقط شما را ناامید و عصبانی می کند. امروز می توانید به سرگرمی مورد علاقه خود بپردازید، یعنی گفتگوهای پرمعنا و عمیق با عشقتان داشته باشید. شما می توانید در مورد احساسات خود با او حرف بزنید، ولی در عین حال باید موضوعی که مربوط به گذشته می شد و شما را اذیت می کرد نیز با صحبت حل کنید.

 

♑   دی  ♑

امروز مراقب باشید زیرا تمرکز و دقت شما بر روی اموال مشترک، میراث، مالیات، بدهی و هر چیزی در رابطه با اموال مشترک از جمله رهن و وام است. اینها مسائل خشک و حوصله سر بری هستند. ولی امروز روز خوبی برای رسیدگی به مسئل مهم نیست. در مورد مسائل مهم تصمیم نگیرید. امروز حسی اسرارآمیز و جادویی در هوا وجود دارد که می تواند رابطه فعلی شما را به سطوح بالاتری برساند. امروز به رمانس ناب دست می یابید. آنچه لازم دارید ایجاد فضای مناسب است. به یاد داشته باشید که همیشه لازم نیست همه چیز را از روی کتاب انجام دهید. گاهی بهترین کار از شجاعت و نترسی نسبت به ناشناخته ها می آید. امروز روز شماست تا خارج از مرزهای معمول حرکت کنید. این کار به موفقیت می انجامد.

 

♒   بهمن   ♒

امروز ممکن است با مخالفت هایی از طرف اطرافیان رو به شوید و این موضوع ممکن است شما را ناراحت و عصبانی کند اما بهتر است به جای جبهه گیری کردن به حرف آنها گوش دهید شاید آنها صلاحتان را می خواهند و برای اینکه از شما محافظت کنند با شما مخالفت می کنند.

 

♓   اسفند   ♓

سخت کوشی شما امروز به نوعی نتیجه می دهد که کاملاً متوجه اش می شوید. همه چیز به خوبی و آسانی جریان دارد و شما همه مسئولیت های خود را تحت کنترل دارید. زمانی را برای تقدیر از چیزهای خوبی که برای خود خلق کرده بودید و برای آنها تلاش فراوانی کرده بودید اختصاص دهید. امروز حرف زدن در مورد کارهایی که دوست دارید برایشان وقت بگذارید برایتان خجالت آور می شود. شما دوست دارید حتی در تعطیلات کار کنید و توانایی برنامه ریزی و موفق شدن از طریق نظم و دیسیپلین را دارید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments