فال روزانه ۲۲اردیبهشت ۹۸

غم‌هایت را روی ماسه‌ها بنویس و نعمت‌هایت را بر روی سنگ‌ها هک کن.

 

♈  فروردین ♈

امروز ممکن است کمی دلگیر و ناراحت باشید و به همین دلیل دوست داشته باشید که ساکت بمانید و با کسی حرف نزنید اما بهتر است به این دلگیری دامن نزنید چراکه هر چه بیشتر به این حس و حالتان دامن بزنید، بدتر خواهید شد پس با کارهایی که حالتان را خوب می‌کند سرگرم شوید تا این کسالت از سرتان بیرون رود.

 

♉  اردیبهشت ♉

سعی کنید بیشتر ارزش پولی که دارید را بدانید آن را برای چیزهای بی‌ارزش خرج نکنید، حتی اگر هم که می‌خواهید به نیازمندان کمک کنید، تعادل را رعایت کنید و آینده مالی خود را به خطر نیاندازید چراکه ممکن است در آینده  اگر به مشکلی برخورد کنید مورد سرزنش دیگران قرار بگیرید.

 

♊  خرداد  ♊

به زودی از تنهایی بیرون خواهید آمد و اتفاقی که مدت هاست منتظر آن هستید رخ خواهد داد، این اتفاق ممکن است یک ملاقات عاشقانه باشد و یا یک پیشرفت کاری خوب و عالی. در هر صورت برای شما بسیار خوشایند خواهد بود و خوشحالتان خواهد کرد.

 

♋  تیر  ♋

هدفی در سر دارید که رسیدن به آن برای شما بسیار سخت است و نمی‌دانید به هدفتان می‌رسید یا نه. اما بهتر است اگر برای رسیدن به این هدف مصمم هستید و می‌خواهید در هر صورت به آن دست یابید از هیچ تلاشی دریغ نکنید تا در آینده پشیمان نشوید و برای فرصت‌های از دست رفته افسوس نخورید.

 

♌   مرداد   ♌

ممکن است سفری پیش رو داشته باشید که این سفر هزینه‌های زیادی برای شما به همراه خواهد داشت اما به شدت از رفتن به این سفر خوشحال می‌شوید و احساس رضایت خواهید کرد اما مراقب باشید که چیز‌های کوچک در این سفر شما را ناراحت نکند و فقط سعی کنید لذت ببرید و خوشحال باشید.

 

♍   شهریور  ♍

بشدت به فردی علاقه‌مند شده‌اید و حس بسیار مثبتی نسبت به او دارید اما از پیش قدم شدن بسیار می‌ترسید بهتر است امروز این کار را نکنید و سعی کنید امروز کمی بر روی عواطف و احساسات خود تمرکز کنید و سعی کنید این عواطف را مدیریت کنید سپس پا پیش بگذارید، نگران نباشید؛ به خدا توکل کنید و از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

 

♎   مهر  ♎

در ارتباط با دیگران بیشتر مراقب باشی. عجول نباشید و به راحتی اعتماد نکنید. سعی کنید بدون شناخت کافی هیچکس را برای دوستی انتخاب نکنید و مسائل خصوصیتان را برای هرکسی بازگو نکنید. هدفی که مدتی برای آن تلاش می‌کنید نتیجه خواهد داد و باعث شادیتان میشود.

 

♏   آبان   ♏

احتمالا یک مهمانی پیش رو خواهید داشت. ممکن است در این مهمانی با افراد جدیدی رو‌به‌رو شوید که بتوانند در زندگیتان تحولاتی ایجاد کنند. از خلوت خود بیرون بیایید و ارتباطات جدیدی را شکل دهید این کار زندگیتان را تغییر خواهد داد و حالتان را بهتر می‌کند.

 

♐   آذر ♐

دچار خستگی و روزمرگی شده‌اید. این مساله باعث فشار روحی در شما خواهد شد پس اگر می‌توانید تنوعی در برنامه روزانه خود ایجاد کنید تا با انرژی بیشتر بتوانید به کارهایتان ادامه دهید پس اگر لازم است به یک سفر چند روزه برود و اجازه دهید ذهنتان آرام باشد.

 

♑   دی  ♑

شما در زندگی انرژی مثبت زیادی دارید و با این انرژی مثبت می‌توانید همه چیز‌هایی که دوست دارید را به دست آورید و آنها را به خود جذب کنید پس فقط سعی کنید در کنار سعی و تلاش‌هایی که هر روز برای اهدافتان دارید، کمتر به مسایل منفی فکر کنید و به آینده خوش‌بین باشید زیرا مصاحبت‌های بسیار خوبی پیش رو خواهید داشت.

 

♒   بهمن   ♒

سعی کنید اجازه ندهید که افرادی را که دوست دارید به راحتی از زندگی شما بروند، چراکه با وجود اینکه افراد زیادی به زندگی شما آمده‌اند و خواهند آمد اما بعضی افراد جایگزین ندارند و نمی‌توانید فردی را مانند آنها پیدا کنید پس تمام تلاشتان را برای حفظ روابط خود انجام دهید و راحت از کنار افراد عبور نکنید.

 

♓   اسفند   ♓

بسیار برای اهداف خود تلاش می‌کنید و دوست دارید که هر چه زودتر به آنها دست یابید اما مطمین باشید که به زودی به اهداف مورد نظرتان دست می‌یابید و همه چیز برطبق برنامه‌ریزی‌هایتان پیش خواهد رفت پس اصلا جایی  برای ناامید و افسرده بودن برای شما وجود ندارد.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments