♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
ملاقات با شخصی برایتان دردسرساز می‌شود، سری که درد نمی‌کند دستمال نبندید. در برابر زور بایستید و زیر بار نروید وگرنه باید تا همیشه سرتان را زیر بگیرید. چشم‌تان را باز کنید که دری جلوی رویتان باز خواهد شد و شما را به موفقیتی مهم خواهد رسانید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
از نیتتان فعلا با کسی حرفی نزنید. گذشت زمان افراد مناسب را سر راهتان قرار می‌دهد. برای سلامتی جسمی‌تان همین امروز دست به کار بشوید، رژیم غذایی مناسبی را انتخاب و حتماً ورزش کنید. برای یک تصمیم‌گیری وجدان و فطرت پاکتان را ملاک قرار دهید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
یک دوست قدیمی را فقط به خاطر یک اشتباه غیرعمد از خودتان نرنجانید، با او صحبت و مشکل را حل کنید. از مسئولیت‌های خود بکاهید تا هم از لحاظ روحی سبک شوید و هم بیشتر به خود و خانواده‌تان برسید. یادتان باشد همه چیز مطلقاً سیاه یا سفید نیست.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
حسرت گذشته را نخورید، غرق درگذشته ماندن باعث می‌شود فردا را هم از دست بدهید. به مسائل مالی بیش از اندازه اهمیت می‌دهید و این شما را از واقعیت دور می کند. اقدام برای کاری مهم را انقدر عقب می‌اندازید که فرصت طلایی برای انجامش از دست می‌رود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
اتفاقی که سال‌ها منتظر هستید در شرف وقوع است، به جای اضطراب از لحظه لحظه‌اش لذت ببرید. فرصتی غیرمنتظره پیش می‌آید که باعث می‌شود شما به کاری عقب افتاده پرداخته و تمامش کنید. برای یک تصمیم‌گیری اگر گذشته را ملاک قرار دهید به بن‌بست نمی‌خورید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
پیشنهادی به شما شده یا این هفته می‌شود که بهتر است با این پیشنهاد خوش‌بینانه تر برخورد و به آن فکر کنید. یکی از دوستانتان دچار مشکلی شده که باید به کمکش بشتابید وگرنه فردا روز این مشکل گریبان شما را هم می‌گیرد. ورزش را فراموش نکنید و اضافه وزنتان را کم کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
فکر جالبی به ذهنتان می‌رسد و بعد از مدتها به آرامش دست پیدا می‌کنید. بر سر تصمیم‌گیری بزرگی قرار گرفته‌اید، با خودتان صادق باشید و بفهمید خواسته خودتان دقیقا چیست؟ در رابطه با نیت‌تان کافی است با خودتان تکرار کنید که عشق نباید در پستوی خانه پنهان شود.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
این دفعه اول نیست که شخصی در اطرافتان از شما سوء‌استفاده می‌کند. اگر دفعه اول از بدی دیگران گفت، این دفعه مقصر خودتان هستید. از این شخص که از شما سوء‌استفاده می‌کند هر چه زودتر فاصله بگیرید. حرف دلتان را بزنید. به حرف یک خبر‌چین بها ندهید و از او دوری کنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در مورد یک مسئله کاری یا خانوادگی حواستان باشد کاسه داغ‌تر از آش نشوید. برای رسیدن به نیت‌تان کافی است کمی بیشتر تلاش کنید و به خودتان سخت بگیرید. با یک دوست صحبت می‌کنید که حرف‌هایش به شدت به دلتان می نشیند و آرام‌تان می‌کند.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
برای یک تصمیم‌گیری بهتر است طرف مقابل‌تان را با یک درخواست ساده و ادعای خودش امتحان کنید. شما این روزها آنقدر حساس و شکننده هستید که گاهی با کوچکترین اتفاقی به هم می‌ریزید و اشکتان جاری شده و از سیر طبیعی زندگی‌تان باز می‌مانید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
سعی کنید این روزها در معرض مشاجرات تند قرار نگیرید تا از لحاظ عاطفی بیش از این صدمه نبینید. در کاری که مربوط به شما نمی‌شود به هیچ وجه وارد نشوید. قدر دوستی یک رنگ و یک دل را بدانید و به آدم‌های دو رو میدان ندهید. به زخم زبان هیچ کس توجه نکنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
شخصی برای نزدیک شدن بی اندازه چاپلوسی می‌کند. از گذشته عبرت بگیرید تا از یک سوراخ دوبار گزیده نشوید. کارهایی که به تازگی انجام می‌دهید، به چشم دیگران کمی عجیب و باور نکردنی است. خوب است که شجاعت خودتان را هم به خودتان و هم به دیگران ثابت می کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه