فال روزانه ۶ مرداد ۹۸

همیشه یادتان باشد که وضعیت کنونی شما سرنوشتتان نیست، روزهای خوب خواهد آمد.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز یکی از بهترین روزهای عمر خود را تجربه خواهید کرد. علاوه بر اینکه از نظر احساسی بسیار شاد و پرانرژی خواهید بود، این توان را نیز دارید تا با همه نیرو در برابر مخالفت ها و موانع پیش رو پیروز شوید. امروز انرژی خوبی برای پیشبرد اهداف خود و برنامه ریزی بهتر برای آینده را دارید که این انرژی خوب شما باعث می شود که کارهایتان به راحتی پیش رود.

 

♉   اردیبهشت  ♉

مدتی است خود را فراموش کرده اید و تمام انرژی خود را برای دیگران هدر می دهید اما وقت آن رسیده است که بیشتر به خودتان توجه کنید و کارهایی که دوست دارید انجام دهید زیرا بعدا پشیمان خواهید شد که چرا از زمانتان برای انجام دادن کارهایی که دوست دارید استفاده نکرده اید در ضمن امروز به موقعیت هایی که برایتان پیش می آید خوب فکر کنید و دقیق آنها را بسنجید و سعی کنید راحت از کنار آنها عبور نکنید.

.

♊   خرداد   ♊

رمز موفقیت امروز، فعال بودن است. سعی کنید با تمرکز بالا همه کارهای خود را به درستی انجام دهید. خود را با انرژی امروز وفق دهید و با همه وجود هر کاری از دستتان برمی آید برای بهتر شدن روحیه خود انجام دهید. بودن در طبیعت نیز حس خوبی به شما القا خواهد کرد پس زمانی را به خودتان تختصاص دهید و از طبیعت لذت ببرید زیرا این کار بشدت روحیه شما را تازه و بانشاط خواهد کرد.

 

♋   تیر  ♋

امروز انرژی فراوانی برای کار کردن با دیگران دارید. در واقع، شاید این انرژی آنقدر زیاد باشد که بخواهید با کسی رقابت کنید. دنبال کارهای فیزیکی مانند ورزش یا کار جسمی باشید زیرا انرژی زیادی برای سوزاندن دارید. قطعاً می توانید با رقبا مبارزه کنید. شما و شریک زندگی تان صحبتی جدی دارید و این صحبت مدتی ادامه می یابد. لازم نیست صحبت تند و تیزی باشد، ولی همه چیز را روشن می کند و شانس صحبت بهتر زمانی که نیاز به حل مسائل عملی هست، را فراهم می کند. رابطه شما با آیتم های مکانیکی و الکتریکی در سه هفته اخیر کم شده بود. امروز همه چیز آسان می شود و آنطور که انتظار می رود کار می کند و متوجه می شوید که کامپیوتر شما مثل قبل خراب نمی شود.

 

♌   مرداد   ♌

امروز ممکن است  از  طرف یک آشنا تقاضای مبلغی پول به شما بشود که شما را بر سر دوراهی قرار دهد و مضطرب کند اما بهتر است راحت باشید و خود را تحت فشار قرار ندهید زیرا افرادی که شما را می شناسند با نیت پاک شما آشنا هستند و به همین دلیل از دست شما ناراحت نمی شوند.

 

♍   شهریور  ♍

امروز شما مشتاق یاد گرفتن چیزهای جدید هستید و به همین دلیل روز بسیار خوبی برای شروع کلاس آموزشی یا مطالعه یا شروع یک سرگرمی یا چیز جدید دیگری است. شاید بخواهید برنامه سفر بریزید. در دفاع از حقوق خود تهاجمی عمل می کنید. امروز احساسات خود را صریحاً می گویید حتی اگر صحبت کردن درباره آن با دیگران برایتان سخت باشد، زیرا برایتان عمیق هستند. شریک زندگی شما از رفتار شما گیج شده است، بخصوص وقتی خیلی ساکت هستید. باید به او دلگرمی بدهید که با او مشکل شخصی ندارید. در سه هفته گذشته ارتباط برقرار کردن سخت شده بود ولی امروز این قضیه تمام می شود. از امروز به بعد ارتباطات در اطراف شما راحت تر می شود.

 

♎   مهر  ♎

امروز می توانید برای احساسات تنش‌زای خود راهکار مناسبی پیدا کنید. ذات درونی شما تا حدی پرخاشگر و عصبی است و این روزها بیش از هر زمان دیگر خودنمایی می کند. اما باید بدانید، هر چه بیشتر بتوانید روی احساسات خودکنترل داشته باشید، آرامش بیشتری را تجربه خواهید. کرد. دلیلی وجود ندارد برای هر مساله کوچک یا بزرگی دعوا راه بیندازید. مهم نیست تا چه اندازه احساسات عمیقی دارید، شما امروز نمی توانید جلوی زبان خود را بگیرید و حرف های ناراحت کننده ای بیان خواهید کرد. نمی توانید چهره خود را مهربان نشان دهید و هر چه در دل احساس می کنید، در ظاهر نیز نمایش خواهید داد.

 

♏   آبان   ♏

شما شک نمی کنید و نیازها و خواسته های خود را با دیگران بخصوص شرکا و دوستان نزدیک در میان می گذارید. یکی از شما گله هایی را مطرح می کند. گاهی خوب است که بعضی چیزها را راحت بگویید البته تا وقتیکه آن را زیاد احساسی نکنید. امروز شما بیشترین هیجان و سرگرمی را در کتاب خوانی می بینید و این اشکالی ندارد. امروز در شرایطی قرار می گیرید که می توانید چیزهای خاصی یاد بگیرید و راه حل هایی برای مشکلات بلندمدت با عشقتان بیابید. اخیراً سردرگمی و پریشانی ذهنی زیادی داشتید و خبر خوب این است که همه چیز به زودی تغییر می کند. امروز چیزهایی که شما را عقب نگه می داشت یا در زندگی تان وقفه ایجاد می کرد، دوباره رو به جلو پیش می رود.

 

♐   آذر ♐

امروز احساسات شما بر عقلتان غالب است. البته برخی رفتارهای دفاعی نیز در وجودتان هست که شما از حساس بودن دور می کنند. از نیروهای امروز برای تمرکز روی افکار و رفتارهای خود استفاده کنید. اگر کسی رفتار ناشایستی با شما داشت، به هیچ عنوان عصبانی نشوید و به راه خود ادامه دهید. امروز می توانید با تمرکز بیشتر روی رابطه خود با فرد موردعلاقه تان فکر کنید. همچنین می توانید احساسات منفی که نسبت به خود را از وجودتان دور کنید.

 

♑   دی  ♑

امروز پر از انرژی هستید و می خوایهد تفریح کنید و دوست دارید به تعطیلات بروید و کمی دور شوید. امروز روز مهمی برای رویدادهای ورزشی است زیرا شما رقابت را دوست دارید. همچنین روز خوبی برای فعالیت های پرخلاقیت است. امروز شما به این نتیجه می رسید که می توانید در مورد رابطه خاصی تصمیم گیری نمایید. اگر حس می کردید که نمی دانید موضع تان کجاست، باید با ذهن باز این مسئله را روشن کنید. آنچه می توانید و نمی توانید بپذیرید را دقیق بگویید تا او هم موضع خودش را بداند. از دست دادن قرار و تماس های تلفنی در چند هفته اخیر برایتان عادی شده است. امروز همه چیز آرام می شود و بی نظمی ها تمام می شود.

 

♒   بهمن   ♒

امروز ممکن است به شدت احساس خستگی و روزمرگی کنید و به همین دلیل  در  تعامل و برخورد با اطرافیان خود عصبی به نظر  برسید  به همین دلیل توصیه می شود کاری که شما را شاد می کند انجام دهید مثلا می توانید به سینما بروید و یا با دوستانتان یک دورهمی شاد ترتیب دهید و روحیه خود را شاد کنید.

 

♓   اسفند   ♓

توانایی شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز خیلی عالی است زیرا شما از خودتان در گفته هایتان زیاد مایه می گذارید. این باعث می شود که روز خوبی برای آنهایی باشد که مشغول خرید و فروش، بازاریابی، تدریس، بازیگری و نویسندگی هستند. پیش بروید و دیگران را با حرف هایتان شیفته کنید. زمان بسیار مثبتی برای صحبت کردن با عشقتان درباره تمایل شما به تعهد بیشتر به این رابطه است. چیزهای زیادی هست که باید درباره شان با هم حرف بزنید و زمان خوب و خوشی با هم دارید. مهم است که احساسات و افکارتان را بهم بگویید و بعداً همه اینها را جشن بگیرید. متوجه می شوید که انرژی امروز به سمت مثبتی می رود و این انرژی امروز آغاز می شود. راحت باشید و چیزهای مکانیکی بخرید. زیرا آنها بدین زودی ها خراب نمی شوند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments