♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
شنیدن خبری غافلگیرتان می کند، این خبر را به فال نیک بگیرید. شخصی بدون آنکه بدانید در جایی از شما تعریف و از کارتان دفاع می کند. یک سفر در پیش رو دارید که خستگی از تنتان بیرون می کند. برای انجام کاری نیاز به یک واسطه خواهید داشت و باید از کسی کمک بگیرید، وقت را تلف نکنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در رابطه عاطفی تان با کسی که بسیار دوستش دارید اجازه ندهید کدورت ها آیینه بی‌خط و خش روحتان را لکه دار کنند. از طعنه های حسودان باک نداشته باشید و به آن ها بها ندهید. گاهی همین حسادت ها باعث می شود که انسان با انگیزه و کوشاتر بشود و زودتر به قله های موفقیت برسد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
در یک بحث و مشاجره نظر شما پرسیده خواهد شد، حواستان باشد که با انصاف داوری کنید و تحت تاثیر احساسات قرار نگیرید. سلامتتان را جدی بگیرید. شنیدن خبری غمگینتان می کند، تا می توانید یاس را از خودتان دور کنید با غصه خوردن آنچه اتفاق افتاده را نمی توانید عوض کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
شخصی قولی برای همکاری به شما داده اما مدام امروز و فردا می کند، بیش از این منتظرش نمانید محترمانه عذرش را بخواهید و دنبال شخص دیگری بگردید. برای انجام کار یا اجرای مراسمی تدارک خواهید دید. منتظر یک تغییر کوچک در محیط کار یا خانه باشید، با این تغییر نجنگید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
رابطه گرمتان با یک دوست قدیمی این روزها به طرز عجیبی رو به سردی گذاشته و از هم دور شده اید، اجازه ندهید گرفتاری های روزمره شما را از کارها یا افراد با ارزش در زندگی تان دور کند. موفقیت ازآن افراد صبور و شکیباست به اعصابتان مسلط باشید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
شما از آمادگی لازم برای مواجهه با موانع موجود بر سر کارتان برخوردارید. طرز تفکر مثبت و خوش‌بینانه خود را حفظ کنید. زندگی کوتاه است. سعی کنید تا می توانید از خود خاطرات خوش در اذهان دیگران ثبت کنید. آشتی بعد از قهر شیرین است. به سراغ یک دوست قدیمی بروید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
در رابطه عاطفی تان از لحظه لحظه این روزهایتان استفاده ببرید و نگذارید، بهترین اوقات زندگی به کامتان تلخ شود. در مورد مسئله کاری که فکرتان را مشغول کرده، امروز و فردا کردن شرط عقل و تدبیر نیست. قدر لحظه ها را بدانید و آنها را بیهوده از دست ندهید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
حسرت نداشته هایتان را نخورید، بلکه با تکیه بر توانایی های خود، سعی کنید کم کم به خواسته هایتان برسید و از داشته هایتان لذت ببرید و شاکر باشید. در مورد یک مشاجره خانوادگی سری که درد نمی کند، دستمال نبندید. تا وقتی از شما سوالی نکرده یا کمکی نخواسته اند وارد بحث ها نشوید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
به شخصی در اطرافتان که احترام شما در جمع نگه نمی دارد و شوخی های زننده می کند، در خلوت توضیح دهید و اگر به این روند ادامه داد، کلا از او دوری کنید. این روزها از همه چیز خسته و ناامید هستید، بهتر است دست به هیچ کار مهمی نزنید. با یک مشاور صحبت کنید، این روزها نیز بگذرد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
با دوستی به جایی خواهید رفت که خوشحالتان می کند. قدم یک نورسیده برای خانواده تان با برکت و شادی همراه است. علیرغم انتظارتان، به جایی یا به کاری دعوت خواهید شد. کاری که برایش زحمت می کشید به خوبی به پایان می رسانید. به دیگران محبت کنید تا دیگران عاشق تان شوند.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
سرانجام از دریای افکار و خیالات ضد و نقیض خارج می شوید و به آرامش خوشایندی می رسید. شکست و نقاط ضعف خود را به با سعه صدر بپذیرید. تسلیم تردیدهای عذاب آور نشوید و برای رفع علامت سوالی که از مدت ها قبل در ذهنتان حک شده، سوال های خود را به صراحت به زبان آورید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
تلاش مستمر و کوشش خستگی ناپذیر، ثمری جز موفقیت و بهروزی ندارد، توقعات خود را از خودتان و دیگران کم کنید و مطمئن باشید که بزودی همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد. عزیزی را که بسیار دلتنگش هستید، بزودی خواهید دید و چشم و دلتان روشن خواهد شد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه