♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
یک قرار کاری مهم آن‌طور که توقع دارید پیش نمی‌رود، صبور باشید و بیهوده زمین و زمان را به هم ندوزید. به خواسته‌هایتان بیشتر اهمیت بدهید، گاهی لازم است خودتان را در اولویت قرار دهید. برای شخصی که می‌دانید ارزش کافی برای زحمتتان قائل نیست خودتان را هلاک نکنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
رفتار شخصی که نمی‌شناسید در یک جمع شما را معذب می‌کند، آن را فراموش کنید. یک موفقیت کوچک کاری دری تازه به رویتان باز خواهد کرد. شخصی با خودش طوفان به زندگی‌تان می‌آورد، محتاط باشید تا اوضاع آرام بگیرد. یک هدیه کوچک دریافت می‌کنید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
انجام کار بزرگی را قبول کرده‌اید، بهتر است آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنید تا کمتر به جسم و روحتان فشار بیاورد. شخصی حرفی به شما می‌زند و شما را به فکر فرو می‌برد. در یک محیط دوستانه بهتر است به اطرافیان و رفتارشان بیشتر توجه کنید

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در مورد مسائل مالی حواستان به دخل و خرج بیشتر باشد. برای چشم و هم‌چشمی کاری نکنید که پشیمان بشوید. شخصی به قولی که به شما داده پایبند است و در عمل این را به شما ثابت می‌کند. دلتنگی‌تان برای یک عزیز این هفته به اوج خود می‌رسد و کلافه‌تان می‌کند.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در مورد نیتتان باید برای رسیدن به چیزی که می‌خواهید مقدمات متفاوتی فراهم کنید. جلو یک ضرر مالی را در آخرین لحظه خواهید گرفت. یک دوست قدیمی را می‌بینید. برای محافظت از حریم خانواده‌تان در مقابل شخصی خواهید ایستاد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
در رابطه عاطفی‌تان لازم است اعتمادبه‌نفس‌تان را بالا ببرید و دائم منتظر حرکتی از طرف مقابل نباشید. در خانه از دست یکی از اعضای خانواده ناراحت و عصبانی هستید اما به جای به زبان آوردن، دائم بدخلقی می کنید. بنشینید و دردتان را با او بگویید تا مشکل برطرف شود.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
رفتار شخصی تازه وارد در محل کار یا جمعی دوستان به نظرتان عجیب می‌آید، به خودتان فرصت بدهید تا او را بهتر بشناسید. در رد یا قبول یک پیشنهاد مهم‌ترین چیز این است تا توانایی‌های خودتان را درست بشناسید تا خودتان را در تله نیندازید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
حضور شخصی به زندگی تان نور می‌آورد. یک رابطه جدی احتیاج به نگه‌داری و مراقبت طرفین دارد. در رابطه با مسئله کاری‌تان حواستان باشد با یک حرکت داوطلبانه بی‌موقع بارتان را سنگین‌تر نکنید. شخصی که شما را باور کرده از خودتان مایوس و ناامید نکنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
چشم بسته هر حرفی را که می‌شنوید قبول نکنید. بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید، هیچ‌کس نمی‌تواند با یک دست چند هندوانه را بلند کند. این هفته شخصی را ملاقات می‌کنید که حرف خوب و مهمی به شما می‌زند. انجام یک کار تکراری خسته‌تان کرده.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
در برابر یک تغییر بی‌دلیل مقاومت می‌کنید، ترس را کنار بگذارید و نگاه‌تان را عوض کنید. باید با یک عزیزی که برایتان مهم است صحبت کنید، این مسئله مهمی است که اگر امروز برایش وقت نگذارید فردا پشیمان می‌شوید. شما در جمع هستید اما حواستان جای دیگریست.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
هرطور که می‌توانید در زندگی‌تان یک تنوع کوچک ایجاد کنید حتی چیزی شبیه رنگ کردن اتاق یا خرید یک گلدان. یک شخص مزاحم دائم به زندگی تان سرک می‌کشد و موش می دواند، جلوی رفت و آمد او را طوری که خودش هم نفهمد بگیرید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
شخصی با مظلوم نمایی سعی می‌کند حس ترحم شما را برانگیزد، ساده نباشید. از کسی که برایتان مهم است می‌خواهید شما را بیشتر درک کند، خودتان را جای او بگذارید وقتی از دنیای شما بی‌خبر است چطور توقع دارید شما را بفهمد. قدر خانواده‌تان را بدانید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه