­­­­­­فال روزانه ۲۱ فروردین ۹۸

قدر لحظه‌های زندگی را بدان. زندگی یعنی لبخند به گذشته و امید به آینده. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز اختلالات کوچکی  در حساب مالیتان به وجود می‌آید اما موضوع مهمی نیست، شاید در اثر قرض دادن مبلغی پول به دوست یا همکارتان باشد و یا شاید در اثر یک بیماری خفیف لازم شود به پزشک مراجعه کنید اما این میزان پول بسیار ناچیز است و تاثیری در آینده مالیتان ندارد پس جای نگرانی نیست.

 

 

♉  اردیبهشت ♉

امروز ممکن است در دوراهی قرار گیرید که لازم باشد چیزی که برایتان ارزشمند است را ببخشید. این مساله شما را دچار تردید خواهد کرد اما بدانید با بخشش نه تنها چیزی را از دست نمی‌دهید بلکه آرامش و حس مثبت ناشی از آن باعث آرامش قلبتان خواهد شد و کل روز را سرزنده خواهید بود.

 

 

♊  خرداد  ♊

ممکن است درگیر جابجایی محل کار یا منزلتان باشید. این جابجایی ممکن است اثرات مثبتی بر سرنوشتتان داشته باشد پس نگران نباشید . این آشفتگی‌ها موقتی است و به زودی به ثبات و آرامش خواهید رسید پس اجازه ندهید این مساله روزتان را خراب کند. هیچ مشکلی همیشگی نیست.

 

 

♋  تیر  ♋

امروز ممکن است حرفی یا دخالتی در محیط کاری یا دوستانه شما را رنجیده خاطر کند؛ اینقدر خود را با حرف‌هایی که کوچکترین تاثیری در زندگیتان ندارد آزار ندهید. سعی کنید از کنار مسایل پیش پا افتاده راحت‌تر عبور کنید زیرا هیچ خطری موقعیتتان را به خطر نخواهد انداخت.

 

 

♌ مرداد  ♌

احتمالا یک مهمانی پیش رو خواهید داشت. ممکن است در این مهمانی با افراد جدیدی رو‌به‌رو شوید که بتوانند در زندگیتان تحولاتی ایجاد کنند. از خلوت خود بیرون بیایید و ارتباطات جدیدی را شکل دهید این کار زندگیتان را تغییر خواهد داد و حالتان را بهتر می‌کند.

 

 

♍  شهریور  ♍

برنامه‌هایی که در سر داری را عملی کن چرا که امروز ممکن است فرصت مناسب برای عملی کردن آنها فراهم شود. در مسیر رسیدن به اهدافت ثابت قدم باش و اجازه نده اطرافیان تو را مایوس کنند.

 

 

♎  مهر  ♎

دچار خستگی و روزمرگی شده‌اید. این مساله باعث فشار روحی در شما خواهد شد پس اگر می‌توانید تنوعی در برنامه روزانه خود ایجاد کنید تا با انرژی بیشتر بتوانید به کارهایتان ادامه دهید پس اگر لازم است به یک سفر چند روزه برود و اجازه دهید ذهنتان آرام باشد.

 

 

♏  آبان  ♏

گم شده‌تان را پیدا می‌کنید و خبرهای خوشحال کننده‌ای می‌شنوید اما باید هوشیار باشید و خود نیز از هیچ تلاشی دریغ نکنید. زمان رسیدن به اهدافتان نزدیک است.

 

 

♐  آذر  ♐

از طرفی یکی از آشنایان ممکن است خسارتی ببینید. این خسارت ممکن است مالی باشد یا این که در اثر بدگویی آنها دچار کشمکش‌هایی شوید اما نگران نباشید. به زودی برطرف خواهد شد ولی تا حد امکان سعی کنید کسی را از برنامه‌های خود باخبر نکنید.

 

 

♑  دی  ♑

امروز ممکن است افرادی را ببینید که چندان علاقه‌ای به رفتار‌هایشان ندارید. سعی کنید کینه‌ها را فراموش کنید و روابط خود را کنترل کنید زیرا با این کار از آسیب‌‌های آن‌ها در امان خواهید بود. کشمکش و درگیری با دیگران برایتان خوب نیست و ممکن است به شما آسیب بزند.

 

 

♒  بهمن  ♒

مدتی است از خانواده خود غافل شده‌اید، سعی کنید بیشتر با آنها وقت بگذرانید و در اولویتشان قرار دهید زیرا آنها برای شما بهترین را می‌خواهند و می‌توانید با خیال راحت مسایل خود را با آنها در میان بگذارید. غفلت کردن از خانواده پیامد‌های منفی برایتان خواهد داشت.

 

 

♓  اسفند  ♓

امروز درگیر اندوه و احساس تنهایی خواهید شد و حس حال خوبی ندارید ولی به زودی فرصتی برایتان فراهم می‌شود که با فردی رو‌به‌رو شوید که حال روحیتان را بهتر می‌کند؛ این ممکن است از نظر مالی به شما کمک کند یا از نظر عاطفی باعث احساسات مثبتی در شما شود.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments