فال روزانه ۱۵ تیر ۹۸

آدمی ساخته افکارخویش است، فردا همان خواهد شد که امروز به آن می‌اندیشید . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز شاید خیلی برایتان راحت نباشید آن طور که دوست دارید زندگی و رفتار کنید. پیش از انجام هر کاری با شک و تردید بسیار به آن فکر می کنید. اما بهتر است به افکار درونی خود اعتماد کنید و به جای راه رفتن روی یخ، در منطقه امن راه بروید و از لحظه های زندگی لذت ببرید. نشانه هایی که در زندگی وجود دارند را تشخیص دهید و در مسیر آنها حرکت کنید تا به آرامشی که باید برسید. امروز با فردی آَشنا خواهید شد که بسیار شبیه هم هستید و به خوبی یکدیگر را درک می کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

اگر فرصت این را دارید تا به فردی درسی که باید را بدهید، حتما این کار را انجام دهید. شاید حرف های شما باعث شود تا این فرد منطقی تر و درست تر در زندگی رفتار کند. البته خیلی هم به خود مغرور نشوید. اگر قرار است در مورد مساله مهمی به او آموزش هایی بدهید، به دانش خود تکیه نکنید. امروز با همه وجود دوست دارید به ظاهر خود رسیدگی کنید. به آرایشگاه می روید و لباس های نو خریداری می کنید و همه جانبه خود را شیک و آراسته می کنید تا نزد فرد دلخوهتان بروید و با هم لحظه های خوبی را تجربه کنید.

 

♊   خرداد   ♊

همه مسایل را برای خود روشن و شفاف نگه دارید. اگر قصد دارید کارهای جدید انجام دهید، شاید افکار انقلابی زیادی به ذهنتان خطور کنند. برای این منظور باید تا اندازه ای آینده را پیش بینی کنید و مشکلات احتمالی را در نطفه خفه کنید. همان روش های همیشگی و قدیمی برای سال های آینده زندگی شما کارساز نیستند و باید به دنبال راه های جدید برای پیشبرد اهداف خود باشید.

 

♋   تیر  ♋

 

اگر دنبال چیزی هستید و نمی توانید آن را پیدا کنید، در جای دیگری دنبال آن بگردید. تا پیش از اینکه موفق شوید دست از تلاش برندارید. کلید موفقیت و شادی امروز شما این است تا از احساسات آتشین خود بهترین استفاده را داشته باشید. اگر امروز احساسات بدبینانه و سختگیرانه داشته باشید، همکاری با دیگران تاحدی برایتان دشوار خواهند شد.

 

♌   مرداد   ♌

امروز شاید بیش از اندازه منطقی بشوید اما لازم نیست این روند را به طور دایم ادامه دهید. لازم نیست برای هر رویدادی یا هر نوع مکالمه ای با دیگران سعی کنید بسیار کتابی و منطقی واکنش نشان دهید. این مساله ممکن است دیگران را کمی ناراحت یا از شما دور کند. نباید سعی کنید دیگران را قضاوت کنید و در مورد هر موضوعی نظری بدهید. البته این فرصت را نیز دارید تا با فردی آشنا بشوید که همه روحیات و حرف های شما را می فهمد و درک می کند. شما برای جلب توجه او نیازی نیست تلاشی بکنید، همین که خودتان باشید، کافی است.

 

♍   شهریور  ♍

باید این را درک کنید امروز کلید موفقیت شما، راستگویی است. شاید دوست داشته باشید افراط یا تفریط کنید. اما بهتر است همه چیز را در حد نرمال نگه دارید و تا واقعیت چیزی را نمی دانید درباره آن تصمیم نگیرید. به یاد داشته باشید باید همیشه بر قول های خود وفادار باشید. احساسات قدرتمند شما به شما انرژی می دهند. البته با انرژی زیاد خود منجر به سوختن اطرافیان نشوید. شاید امروز در مورد عشق خود مسایلی را متوجه شوید که تا پیش از این هرگز آنها را تحسین نمی کردید. امروز این فرصت را دارید تا حرف های دل خود را به عشقتان بگویید و با کمک یکدیگر بر مشکلات غلبه کنید.

 

♎   مهر  ♎

امروز در مواجهه با واقعیت ها بسیار جدی و سرد برخورد خواهید کرد. اما گاهی بد نیست بر احساسات خود نیز نقاب بگذارید. بد نیست دیگران نگرانی های شما را نبینند و لازم نیست همیشه طوری رفتار کنید که همه چیز از روی چهره شما مشخص باشد. از اینکه خیلی هم بی روح به نظر برسید پرهیز کنید. خودتان باشید. امروز این فرصت را دارید تا در میان جمعی از دوستان با فردی آشنا شوید که به او حس نزدیکی دارید. کسی که حرف و روحیه شما را درک می کند و می توانید  در کنار هم شادی های بسیاری را تجربه کنید.

 

♏   آبان   ♏

امروز در اطراف شما رویدادهای مختلفی رخ می دهند و شما نیز همه انرژی خود را برای شرکت در این گروه ها صرف خواهید کرد. تصور نکنید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران به ابزار خاصی نیاز دارید. امروز فقط باید از صمیم قلب با افراد ارتباط برقرار کنید. با آنها مکالمه های هوشمند و ارزشمند داشته باشید تا نتیجه آن را نیز ببینید. اگر همیشه دوست داشته اید تا با فردی آشنا شوید که می داند چه می خواهد و برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند، باید بدانید امروز، روز شانس است. امروز به آرزوی خود خواهید رسید. بهترین لباس خود را بپوشید و شیک به دیدار فرد رویاهای خود بروید

 

♐   آذر ♐

امروز شاید بیش از اندازه منطقی بشوید اما لازم نیست این روند را به طور دایم ادامه دهید. لازم نیست برای هر رویدادی یا هر نوع مکالمه ای با دیگران سعی کنید بسیار کتابی و منطقی واکنش نشان دهید. این مساله ممکن است دیگران را کمی ناراحت یا از شما دور کند. نباید سعی کنید دیگران را قضاوت کنید و در مورد هر موضوعی نظری بدهید. البته این فرصت را نیز دارید تا با فردی آشنا بشوید که همه روحیات و حرف های شما را می فهمد و درک می کند. شما برای جلب توجه او نیازی نیست تلاشی بکنید، همین که خودتان باشید، کافی است.

 

♑   دی  ♑

شاید خوب باشد مدیتیشن کنید. ارتباط نزدیک پیدا کردن با روح و درون خود باعث می شود تا موفقیت بیشتری در زندگی خود شاهد باشید. کشف دنیای درون باعث می شود تا متوجه شوید چگونه می توانید رفتارهای خود را کنترل کنید. اجازه دهید برخی از اتفاق ها به روش طبیعی خود ادامه پیدا کنند و خیلی به سازمان دهی و برنامه ریزی برای آنها فکر نکنید. کارها را ساده بگیرید. با عشق خود امروز بسیار همفکر خواهید بود و همه جانبه با هم تفاهم خواهید داشت. البته در رابطه عاشقانه یا رابطه خانوادگی خود شاهد تغییراتی خواهید بود.

 

♒   بهمن   ♒

امروز تمرکز بسیار بالایی دارید. از این موهبت نهایت استفاده را ببرید و سعی کنید تا حد امکان این دقت و تمرکز را در وجود خود حفظ کنید. با این همه انرژی به خوبی می توانید همه کارهای خود را به انجام برسانید و هر مشکل یا مانعی را با نهایت حوصله از میان بردارید. حرارت عشق شما نیز امروز بالا است و می توانید در کنار فرد دلخواهتان لحظه های شاد و به یادماندنی را تجربه کنید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز احساس می کنید همه اتفاق های امروز در حوالی خانه یا اطراف شما روی می دهند. تصور می کنید مثل فردی هستید که به تماشای یک تئاتر خیابانی رفته است. اما خود را در این رویدادها دخالت ندهید. در واقع باید انرژی خود را برای کارهای مهم تری بگذارید. باید سعی کنید احساسات خود را با منطق تلفیق کنید تا در ارتباط برقرار کردن با دیگران مشکلی نداشته باشید. با اینکه رویدادهای زیادی برایتان رخ می دهند اما می توانید رفتارهای خود را کنترل کنید. البته در درک و کنترل برخی رویاهای عاشقانه خود درمانده خواهید ماند. اما بدانید امروز برای هر دو شما روز خوبی است.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments