فال روزانه ۱۶ تیر ۹۸

اغلب شکست‌های زندگی برای افرادی رخ داده که موقع تسلیم شدن نمی‌دانستند چقدر به موفقیت نزدیک شده‌اند . طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز منتظر روز سرگرم کننده و خوبی باشید. نه مسائل خانوادگی و نه مسائل و مشکلات کاری روحیه شما را خراب نمی کنند و به نظر می رسد که همه چیز خوب و طبق برنامه پیش می رود. به علاوه، امروز انگار روز پرماجرایی بر خلاف همیشه است. تعهدات رمانتیک و هنری برایتان جالب می شود. اگر اخیراً زمان زیادی را صرف انجام کارهایی به همراه عشقتان کرده اید، انرژی امروز نشان می دهد که بهتر است حالا دیگر هر دو نفر شما زمانی را به خودتان اختصاص دهید و تنها باشید. بدین ترتیب باتری های خود را شارژ می کنید و دوباره به نیازها و احساسات یکدیگر رسیدگی می کنید. وقتی دوباره همدیگر را می بینید، احساس طراوت و شادابی می کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

پیش بینی ما این است که امروز روز خوبی برای شماست. شما هزاران سوال از خودتان می پرسیدید که بالاخره عاقبت شما چه می شود، به خصوص در حوزه شغلی. به نظر می رسد که تجربیات شما تابحال هیچ معنایی نداشته اند. جنبه مثبت این مشاهده به شما انرژی می دهد. در لحظه زندگی کنید و در لحظه حضور داشته باشید. بدانید که هر چیزی ممکن است در آینده اتفاق بیفتد. اینکه شما حس آرام و ساکتی دارید و در فکر هستید دلیل نمی شود که لباس های سیاه و خاکستری بپوشید یا حالت متفکری به خود بگیرید. شاید دیگران هم همین حس را داشته باشند. پس رنگ های شاد بپوشید و لبخند بزنید و دیگران را با شادی و لبخندتان شاد کنید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز ممکن است موضوعی باعث ناراحتی شما بشود، این موضوع می‌تواند انجام شدن کاری بدون هماهنگی با شما باشد و یا شنیدن حرفی که شما را دلخور کند اما اجازه ندهد این مسایل کوچک روز شما را خراب کند پس سعی کنید در صورت بروز چنین مشکلی سخت نگیرید و از کنارش عبور کنید.

 

♋   تیر  ♋

یک مشاجره و یا اتفاقی غیر‌منتظره بین شما و فردی که دوستش دارید فاصله انداخته است و این مساله فکرتان را درگیر کرده است اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید و سعی کنید غرور را کنار بگذارید و کدورت ها را از بین ببرید، بهتر است نگذارید این دلخوری زیاد طول بکشد.

 

♌   مرداد   ♌

شاید حس کنید که روابط فعلی شما بیش از همیشه پیچیده شده اند. این بدان دلیل است که شما وارد دوره ای می شوید که انگیزه های پنهان شما رو می آیند. وقتی آنها را تحلیل کردید و درکی از چیزهایی که به شما انگیزه می دهند پیدا کردید، روابط شما ساده تر و بهتر می شوند. امروز شاید شما دو نفر بیش از همیشه مشاجره داشته باشید و نتوانید پیام خود را به طرف مقابل برسانید. شاید ترس از رد شدن این کار را برایتان سخت تر کند. اگر می خواهید طرف مقابل واقعاً درک کند که شما چه احساسی دارید، باید قدم اول را بردارید و چیزی بگویید. امروز تغییری در کائنات رخ می دهد که تأثیر عمیقی بر سه هفته آینده شما دارد.

 

♍   شهریور  ♍

سعی کنید بیشتر برای شخصی که دوستش دارید وقت بگذرانید و او را خوشحال کنید زیرا مدتی است که مشغله کاریتان باعث بی‌توجهی شما شده‌است و این موضوع ممکن است برایتان مشکل ایجاد کند پس در برنامه خود وقتی را برای شخص مورد نظرتان بگذارید و اگر می‌توانید با یک هدیه کوچک و یا یک گل او را خوشحال کنید.

 

♎   مهر  ♎

شکی وجود ندارد که امروز روزی عالی است. شما رضایتی را حس می کنید که لبخند به لبتان می آورد و روحیه تان را تقویت می کند. این احتمال وجود دارد که با بعضی از ارزش های اصلی خود چالش داشته باشید. با آنکه این ارزش ها زندگی شما را ثبات می بخشند، ولی حس می کنید که کمرنگ شده اند. تأیید از سوی عزیزانتان به شما دلگرمی می دهد. امروز شما دیدگاه بدبینانه ای نسبت به موقعیت رابطه فعلی تان دارید. اگر به دنبال عشق واقعی بوده اید، و تابحال شانس پیدا کردنش را نداشته اید، شاید حس کنید که دیگر امیدی وجود ندارد. بدانید که این حال شما گذراست، و باید به آینده بنگرید و انتظارات خود را بالا نگه دارید و تسلیم نشوید.

 

♏   آبان   ♏

امروز شما از قدرت تمرکز و دقت و نظم یکی از دوستان خود شگفت زده می شوید و تحت تأثیر او قرار می گیرید. باید از موضع تحسین آمیز او درس بگیرید. اینکه شما این خصلت ها را در دیگران می بینید و تحسین می کنید باعث می شود که شما هم در مسیر پیشرفت قرار بگیرید. خجالت نکشید. این چیز خوبی است. یک آشنایی خاص با یک بحث جدی شروع می شود، ولی نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند. شاید هر دوی شما مسائلی داشته اید و این مسائل لزوماً به رابطه شما مربوط نمی شوند. وقتی بدانید که هر دوی شما به هم اعتماد دارید، همه چیز درست می شود.

 

♐   آذر ♐

ممکن است امروز یکی از همکاران و یا یکی از بستگانتان به دلیل مخافت با شما و یا عدم همکاری با شما، باعث ناراحتیتان شود و شما را عصبی کنید اما اجازه ندهید از کوره به در شوید و حرف نابجایی بزنید چرا که ممکن است در آینده در ارتباطاتتان مشکل ایجاد شود.

 

♑   دی  ♑

می توانید از انرژی امروز بهره ببرید و به آینده خود مسیر مثبت و درستی بدهید. اگر حس می کنید که در مورد آشنایی امروزتان چیز بدی اتفاق می افتد که شما را غافلگیر می کند، باید بگوییم اینطور است، فقط کل این آشنایی بیشتر رسمی است، و آنطور که فکر می کردید نیست، ولی دلیل نمی شود که از آن لذت نبرید. آرام باشید و از گفتگوهای خود لذت ببرید. حالا زمان آن رسیده که اهداف جدیدی برای خودتان تعیین کنید تا در چند هفته آینده شاهد پیشرفت باشید. در این چند هفته، اطرافیان شما بسیار از شما و نیازهایتان حمایت می کنند.

 

♒   بهمن   ♒

سعی کنید نسبت به اطرافیان خود خوشبین‌تر باشید که بتوانید روابط بهتری را با آنها شکل دهید زیرا زندگی اجتماعی شما به پیشرفت و ترقی بیشتری نیاز دارد و این کار با شکل دادن روابط قوی‌تر انجام خواهد شد پس سعی کنید در زندگیاجتماعی خود انعطاف‌پذیر‌تر باشید.

 

♓   اسفند   ♓

شما شخصیت جذاب و بامحبتی دارید و برای دیگران کارهای زیادی انجام داده‌اید که اثرات مثبت این لطف و محبت شما به زودی به شما باز می‌گردد و ثمره هر کار خوبی را که انجام داده‌اید را به زودی ‌خواهید دید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments