فال روزانه ۱۷ تیر ۹۸

ماه را نشانه بگیر، حتی اگر تیرت خطا رود در میان ستارگان فرود خواهی آمد. . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز اگر پول زیادی به سمتتان آمد تعجب نکنید. یادتان نمی آید چه کرده اید که مستحق چنین ثروتی باشید. خوش شانسی خود را زیر سوال نبرید. فقط با روی گشاده این ثروت را بپذیرید. بالاخره می توانید با این پول دکوراسیون منزلتان را عوض کنید. ته دلتان می دانید که شما شایسته دریافت این پول هستید. چیزهایی که در دو هفته گذشته رویهم تلنبار شده بودند امروز به اوج می رسند. همه چیز بهم می ریزد و باید منتظر برخورد شدیدی با افراد متفاوت در محل کار باشید. گاهی دوست داشتن یک نفر دیگر آسان و لذتبخش است و گاهی تلاش بیشتری می برد، به خصوص وقتی او در بهترین فرم خود نباشد و رفتارش مثل همیشه نباشد. امروز درمی یابید که علیرغم گذراندن مشکلات اخیر، هنوز کسی که با او هستید را از ته دل دوست دارید و همیشه دوست خواهید داشت. هر اتفاقی که بیفتد، اصل احساسات شما دست نخورده می ماند.

 

♉   اردیبهشت  ♉

شما از آموزش ها و مطالعات اخیر درس ها و سودهای زیادی می برید. شما جهش و ترقی بزرگی کرده اید و مهارت های تکنولوژیک شما ارتقا یافته اند. در نتیجه، باید انتظار یک ترفیع یا افزایش حقوق را داشته باشید. این کمترین کاری است که رئیس تان می تواند برای پاداش دادن به سخت کوشی شما انجام دهد. اگر با این سرعت پیش بروید، به سرعت مدیر شرکت می شوید. باید از همکاران خود هم پشتیبانی کنید. اگر نتوانید در کنار هم باشید در مقابل هم قرار می گیرید و همه چیز را خراب می کنید. با اتحاد با یکدیگر است که نیرومند می شوید. نفاق و پراکندگی محکوم به ضعف و شکست است. در مناسبت اجتماعی و مهمانی ای که قرار است در آن حضور یابید، کمی عصبی می شوید. مهمانی بزرگی نیست، ولی افراد زیادی می آیند. فرد خیلی خاصی هست که می خواهید حتماً با او حرف بزنید. از اینکه به سمت او نگاه کنید خیلی می ترسید. باید آرام باشید و اعتماد به نفس داشته باشید.

 

♊   خرداد   ♊

ممکن است به زودی مبلغ قابل توجهی پول بدستتان برسد که شما را خوشحال کند و در زندگیتان موثر است اما این موضوع را به یاد داشته باشید  که در هنگام وفور نعمت حتما اگر می‌توانید به افراد نیازمندی که می‌شناسید کمک کنید و برای قدردانی از نعمتی که خداوند به شما داده است، مشکلی از دیگران حل کنید.

 

♋   تیر  ♋

حساس دودلی می کنید و این برایتان آزاردهنده است. سعی کنید قبل از عمل کردن فکر کنید. آزادی عمل بسیار خوب است. امروز روز خوش شانسی شماست. گویی ثروت بادآورده ای سراغتان می آید. از طریق ایمیل متوجه می شوید که ترفیع یا افزایش حقوق گرفته اید. این همان چیزی است که برای ارتقای سبک زندگی خود امیدش را داشتید. پولتان را عاقلانه سرمایه گذاری کنید و یک دفعه آن را خرج نکنید. از طریق حرف زدن و گفتگو است که می توانید احساسات خود را انتقال دهید و به آن فرد خاص در زندگی تان نزدیکتر شوید. شما در رابطه فعلی خود به مرحله خاصی رسیده اید و می خواهید آن را عمیق تر کنید. نمی دانید چطور این آرزو را به عشقتان بگویید که نترسد و خوشحال شود. نگران نباشید.

 

♌   مرداد   ♌

فشار‌های زندگی باعث شده ایمانتان کم شود و بشدت احساس تنهایی کنید اما خدا را فراموش نکنید، هر دری که بسته میشود خداوند در دیگری را برایتان باز میکند پس بهتر است خودتان را نبازید و صبور باشید تا این مشکلات زمان خودش را طی کند زیرا بعد از آن اتفاق‌های جذابی برایتان رخ خواهد داد.

 

♍   شهریور  ♍

انرژی امروز چشم انداز و دیدگاه شما را تازه می کند و حس خوش بینی بیشتری در رابطه با تلاش های رمانتیک اخیرتان ایجاد می کند. قطعاً هیچیک از اتفاقات امروز عادی و نرمال نیستند و با افراد نرمالی دیدار نمی کنید. شاید با کسی ملاقات کنید که نه تنها بینهایت جذاب است بلکه بسیار متفاوت و خاص و باهوش است و چشم شما را حسابی می گیرد. در محل کار نیز یک شخصیت مؤنث برایتان کاتالیزور اصلی می شود.

 

♎   مهر  ♎

بیش از حد تشنه و مشتاق رسیدن به هدفتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستید اما بهتر است فقط به خودتان متکی نباشید و خداوند را همیشه در نظر داشته باشید زیرا با وجود اهمیت بسیار زیادی که تلاش و پشتکارتان دارد اما تا خداوند نخواهد هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

 

♏   آبان   ♏

سعی کنید در تصمیم‌گیری‌هایتان کمی عاقلانه‌تر تصمیم بگیرید و فقط از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید، فقط به حرف زدن و وعده‌هایی که به شما داده می‌شود اکتفا نکنید و ببینید چقدر افراد در موقعیت‌های مختلف چگونه عمل می‌کنند؛  زیرا حرف زدن را همه بلدند اما عمل به آنها کار هرکسی نیست.

 

♐   آذر ♐

یک کینه قدیمی از فرد یا افرادی در دل دارید که فکرتان را به خود مشغول کرده‌است و تصمیم دارید که این بدی را جبران کنید اما بهتر است کینه‌ها را کنار بگذارید و جواب بدی را با بدی ندهید زیرا این مساله باعث می‌شود که حس بدی در شما به‌وجود بیایید پس سعی کنید اگر کینه‌ای در دلتان هست، فراموش کنید.

 

♑   دی  ♑

تعارض و نزاع بین مسئولیت های شما در خانه و تعهدات کاری تان به خصوص آنهایی که شامل شرکایتان می شوند امروز برایتان دردسر درست می کنند. البته این مشکل حل نشدنی نیست، ولی به ارتباط صادقانه و باز بین طرفین نیاز است. شما از اینکه مجبورید تصمیمی بگیرید خوشحال نیستید و شاید برای یافتن تعادل مجبور شوید دو وظیفه مختلف را با هم انجام دهید. تمام تلاش تان را بکنید. تا فردا همه چیز به حالت نرمال برمی گردد. در حالیکه می خواهید به گروه جدیدی بپیوندید یا کلاس آموزشی جدیدی را آغاز کنید، با فردی آشنا می شوید که سبک زندگی و رویکرد او نسبت به زندگی با شما بسیار متفاوت است. با انرژی امروز شاید فرد مقابل را زیاد هم خاکی و صمیمی ندانید. ولی در هر حال چیز بسیار جذابی در مورد او وجود دارد که باعث می شود شما بخواهید درباره او چیزهای بیشتری یاد بگیرید.

 

♒   بهمن   ♒

حرص و طمع را کنار بگذارید و کمتر به بدست آوردن و ذخیره پول فکر کنید زیرا این روش شما را از لذت بردن از زندگی و مسایل مهم غافل می‌کند و آرامشتان را به هم می‌ریزد، پس مراقب باشید در کنار بدست آوردن پول به عزیزانتان نیز توجه بیشتری کنید و وقت بیشتری با آنها بگذرانید.

 

♓   اسفند   ♓

با یک موضوع عاطفی درگیر هستید و بر سر دوراهی قرار گرفته اید و نمی‌دانید که تصمیم درست چیست و چه خواهد شد، بهتر است به خودتان فرصت دهید و عجول نباشید به زودی مشکلاتی که پیش رو دارید حل خواهد شد و به هدف مورد نظزتان می‌رسد پس از موانع پیش رو ناامید نباشید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments