فال روزانه ۱۷ مرداد ۹۸

زندگی، عرصه غم و اندوه نیست، اندک زمانی است برای شادی و بالندگی. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز اطلاعات شوک آوری می شنوید که بر وضعیت زندگی فعلی شما اثر می گذارد و باعث می شود شما یا خانواده تان ناراحت شوید. این نگرانی زیادی ایجاد می کند، با آنکه شاید وضع آنقدرها هم بد نباشد. همه را آرام کنید و واقع گرایانه به موضوع نگاه کنید. بهتر است بجای عصبانی شدن، راه حل هایی بیابید.. امروز در محل کار شما تغییر و تحول زیادی پدید می آید و اثر این تغییر برای چند هفته ادامه می یابد. این تغییر برای شما فرصت هایی عالی در دنیای حرفه ای پدید می آورد.

 

♉  اردیبهشت  ♉

می توانید تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. هر ایده خوبی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید. اگر قرار است با فرد دلخواهتان بیرون بروید، منتظر غیرمنتظره ها باشید. امروز انرژی ها به گونه ای است که هیچ اتفاقی بعید به نظر نمی رسد. حتی این فرصت را دارید تا با دوستان جدید و جالبی آشنا شوید.

 

♊  خرداد  ♊

همه امروز را به فکر در مورد خود و خواسته های خود اختصاص دهید. به جای اینکه از انرژی خود برای کمک به دیگران استفاده می کنید، به خود و مشکلات خود فکر کنید و برای برطرف کردن آنها دنبال راهکار باشید. با یکی از دوستان مورد اعتماد خود مشورت کنید و از کمک بگیرید. به طبیعت و رویدادها نیز اجازه دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

 

♋  تیر  ♋

اگر می خواهید امور مالی خود را جمع و جور کنید، امروز شاید بهترین روز برای این کار نباشد. فعلاً این کار را کنار بگذارید. جنبه سبک تر زندگی را در نظر بگیرید. در کنار دوستان و خانواده باشید و با هم بیرون بروید. شما می توان امروز را در باغ وحش یا پارک بگذرانید. با هم بخندید و شاد باشید و مسائل جدی تر را برای روزهای آینده بگذارید. امروز شتاب کلی محل کار کمی کاهش می یابد و شما باید از این زمان برای فکر کردن و برنامه ریزی کردن استفاده کنید.

 

♌  مرداد  ♌

 

امروز پیشرفت غیرمنتظره ای برای شما رخ می دهد. شاید این پیشرفت به شکل حضور فرد جدیدی در زندگی شما باشد یا فردی که در گذشته او را می شناختید را دوباره ملاقات کنید. این ملاقات باعث می شود که تغییرات شخصی یا حرفه ای دیگری رخ دهد. شما نمی توانید از پس همه اینها بربیایید، ولی در بلندمدت برای شما اثر مثبتی دارد. آرام باشید و یکی یکی به موضوعات رسیدگی کنید و شوخ طبعی خود را حفظ کنید.

 

♍  شهریور ♍

امروز احساس می کنید باید از خواسته ها و ایده های خود در برابر دیگران دفاع کنید. اینکه خودتان به خود و مهارت هایتان ایمان داشته باشید دلیل نمی شود دیگران هم دقیقا همین حس را داشته باشند. البته مشکل شما در ارتباط برقرار کردن ریشه دارد و با توضیح موقعیت خود می توانید این سوتفاهم را برطرف کنید. اگر باز حل نشد دیگر خودتان باید آن را برطرف کنید.

 

♎  مهر  ♎

فعالیت های گروهی امروز دیوانه کننده می شوند. اهداف کوتاه مدت جدیدی برای خود می سازید که مستلزم کار زیادی هستند. باید تماس های تلفنی زیادی بگیرید و خرده کاری های فراوانی را تمام کنید. این برای اهداف گروهی در بلندمدت خوب است،. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و کاری که باید انجام دهید را انجام دهید. شما از همین امروز یک برنامه بلندمدت را آغاز می کنید که در طی آن از منابع و دارایی های خود محافظت می کنید و بجای حریص بودن، بیشتر برنامه ریزی می کنید. به آنچه دارید فکر کنید و خدا را شکرگزار باشید.

 

♏  آبان  ♏

به رویاهای خود فکر کنید. امروز همه انرژی های کاینات در اختیار شما هستند تا برای آینده و زندگی خود برنامه ریزی کنید. حتی می توانید با گرفتن  تصمیمات درست و منطقی زندگی را به سمت بهتر شدن هدایت کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید. با ایجاد تغییرات و داشتن اعتماد به نفس به سمت آرزوهایتان پیش بروید.

 

♐  آذر ♐

برای برنامه ریزی برای آینده، امروز بهترین زمان است. از فرصت و انرژی ای که امروز دارید برای فکر کردن و تکمیل کارهای عقب افتاده خود بهره بگیرید. این را بدانید بدون برنامه ریزی درست و دقیق نمی توان به اهداف رسید و آنها را محقق کرد. امروز به احتمال زیاد فرد رویاهای خود را ملاقات خواهید کرد.

 

♑  دی  ♑

امروز از سوی دوست یا آشنایی که مدتهاست او را ندیده اید تماسی دریافت می کنید. این شخص اعلام می کند که می خواهد به دیدن شما بیاید و خیلی زود پیش شما می آید. شما و خانواده تان تلاش خود را می کنید تا خانه را برای پذیرایی از مهمان مرتب کنید. شما از دیدن او خوشحال می شوید. اگر به نظر می رسد که موانعی هست که نمی گذارد با عشقتان ارتباط برقرار کنید، زیاد نگران نشوید. برای تصحیح این موقعیت می توانید کارهای زیادی بکنید. باید اولین قدم را برای شروع صحبت بردارید و حداقل کمی کوتاه بیایید. بعد از آن دیگر لازم نیست کار زیادی بکنید، زیرا همه چیز خود به خود روی روال می افتد.

 

♒  بهمن  ♒

امروز زمان مناسبی برای فکر کردن به مسایل مالی است. اگر درآمد بالایی ندارید نباید به فکر هدیه ها و وسایل گران قیمت باشید زیرا در آینده می تواند به ضرر شما تمام شود. بهتر است عادت های مالی خود را تغییر دهید و برای داشته هایتان درست و منطقی برنامه ریزی کنید. شاید در رابطه عاطفی خود هیچ هیجان یا رویداد خاصی را تجربه نکنید اما بدانید که زندگی همیشه سوپرایزهایی دارد که باعث خوشحالی می شود. منتظر رویدادهای خوب باشید.

 

♓  اسفند  ♓

امروز احساس می کنید بسیار زودرنج و هیجان‌زده هستید. اما این حس در رسیدن به خواسته های شما بسیار به شما کمک خواهد کرد. شما به صورت ذاتی می توانید از دیگران سبقت بگیرید و پله های ترقی را پشت سر بگذارید. اما امروز این حس را ندارید و نمی توانید این اعتماد به نفس را در خود زنده کنید. به راه های ممکن فکر کنید و بهترین آنها را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنید. مطمئن باشید بهترین و کم خطرترین روش را خواهید یافت. امروز این شهامت را به خود بدهید تا به روشی متفاوت با عشقتان رفتار کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,