فال روزانه ۱۸تیر ۹۸

هرگز در میان موجودات، مخلوقی که برای کبوتر شدن آفریده شده، کرکس نمی شود. این ویژگی در میان هیچیک از مخلوقات نیست جز آدمیان.

 

♈  فروردین  ♈

شما به موقعیت های بحرانی حساس هستید و در عین حال از آنها الهام می گیرید. این یعنی شما تحمل دیدن رنج یکدیگر را ندارید. گاهی حتی شما هم رنج می کشید زیرا به خودتان اجازه انجام کارهایی که دوست دارید را نمی دهید. چرا به این فکر نمی کنید که کمی به خودتان آسان بگیرید؟ یک روز هم که شده آن را امتحان کنید، شاید از آن خوشتان بیاید. شما نیاز مبرمی به تحت کنترل گرفتن عواطف و احساسات خود حس می کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

رمانس امروز در مرکز توجه قرار می گیرد و شما نسبت به فرد خاصی احساس عشق و علاقه فراوانی می کنید. امروز روزی عالی برای برنامه ریزی یک شام صمیمی با عشقتان است. از شمع و نورپردازی و موسیقی لایت کمک بگیرید. احتمالاً شما عاشق ویژگی های خاص طرف مقابل شده اید، زیرا فردی که دوستش دارید باهوش، خلاق و کاری است. شما زمان زیادی را صرف سرگرمی ها و علایقتان می کنید. نظر منفی که درباره فردی داده بودید یا پلی که شش ماه پشت سرتان سوزانده بودید، در سه هفته آینده گریبانتان را می گیرد. اولین کسی که متهم می کنید، فردی غیر از خودتان است، ولی در واقع باید خودتان را سرزنش کنید.

 

♊   خرداد   ♊

حیات کاری و حرفه ای شما و درآمدتان امروز از طریق تأثیری که دوستان یا آشنایانتان در استان ها یا کشورهای دوردست دارند پیشرفت زیادی می کند. علاقه و تمایل شما به کسب دانش زیاد می شود و دوست دارید مهارت های جدیدی بدست آورید. حیات رمانتیک شما هم پیشرفت می کند زیرا شما عشق و علاقه زیادی به طرف مقابلتان دارید و این علاقه خود را به او نشان می دهید.

 

♋   تیر  ♋

دلسوزی و شفقت طبیعی و ذاتی شما باعث شده که شغلی را انتخاب کنید که در آن درمان و کمک به دیگران وظیفه اصلی شما می شود. حتی اگر مسئله این نباشد، اطرافیان شما امروز از شما چیزهای زیادی می خواهند. ولی مواظب باشید که فراتر از مرزهای شخصی نروید وگرنه ممکن است این شما باشید که به کمک دیگران نیاز دارید! موانع و مرزهایی وجود دارد که همه چیز را سر جای خود نگه می دارد و نمی گذارد کسی پا را از گلیم خود درازتر کند. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا احساسات خود را سرکوب کنید از ترس اینکه کسی که او را تحسین می کنید ببیند که چقدر به او اهمیت می دهید و برایش ارزش قائلید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز رویاها، تصورات و بینش های ادراکی باعث غنی شدن جنبه مبتکر روح شما و تعامل های بهتر با دیگران می شود. شک نکنید و ایده های خود را عملی کنید، حتی اگر این ایده های زیادی جاه طلبانه به نظر می رسند. شما می خواهید برای آینده آماده باشید، پس هوشیاری خود را حفظ کنید. امشب احساس جذابیت زیادی می کنید، پس برنامه ریزی کنید و با عشقتان دیدار کنید. در چند هفته آینده، شما در می یابید که تفکر عقلانی و منطقی به شما همه اطلاعاتی که برای پیشرفت لازم دارید نمی دهد. باید به حس ششم خود هم اعتماد کنید. بدین ترتیب می توانید جواب های درست را بیابید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز عشق و رمانس تبدیل به سوژه تمرکز اولیه شما می شوند. اگر در حال حاضر از لحاظ رمانتیک درگیر هستید، باید منتظر باشید که شب بسیار عالی و شگفت انگیزی با عشقتان داشته باشید. اگر عاشق نیستید، ممکن است فرد جدیدی وارد زندگی تان شود که به شما هیجان بدهد. توانایی های شما امروز افزایش می یابند. هر چقدر زمان نیاز دارید برای از بر کردن ایده هایی که به مغزتان خطور می کند بگذارید. زیرا اصلاً دلتان نمی خواهد آنها را فراموش کنید. در سه هفته آینده شانس شما بهتر و بهتر می شود. فاز جدیدی در این مدت شروع می شود که شروع پیشرفت برای شماست.

 

 

♎   مهر  ♎

امروز بر سر مسائل مالی ناراحت می شوید. شاید متوجه شده باشید که چقدر اخیراً ولخرجی کرده اید و می بینید که در ماه های آینده در وضعیت بد مالی قرار خواهید گرفت. همچنین امکان دارد که شما پول زیادی روی چیزی سرمایه گذاری کرده باشید که می توانستید آن را به تعویق بیندازید و حالا نمی توانید روی چیزهای مهمتر سرمایه گذاری کنید. همه این درس های مهم و سختی هستند که باید یاد بگیرید. اگر امروز نسبت به ملاقات و قراری که امشب دارید حس اشتیاق زیادی ندارید نگران نشوید. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا حالتی متفکرانه داشته باشید و در نتیجه ترجیح می دهید تنها باشید. بهتر است که توضیح دهید دقیقاً چه احساسی دارید و قرارتان را برای تاریخ دیگری بگذارید که درخشش و خوش خلقی و عشق شما به زندگی برگشته باشد.

 

♏   آبان   ♏

بعضی از رویدادهای اجتماعی هیجان انگیز یا فعالیت های گروهی امروز در محل شما اتفاق می افتند. شما قطعاً دلتان می خواهد در آنها شرکت کنید. شاید با دوستان صمیمی یا عشقتان به این رویدادها بروید. تماس و ارتباط شما با دیگران زیاد می شود و از این بابت خوشحالید. البته این ایده که مدتی را تنها در خانه سپری کنید و زمان رمانتیکی را بگذرانید نیز ایده بدی نیست. شما شور و اشتیاق فراوانی دارید و عاشق هستید. شاید در چند هفته آینده بیش از معمول پول خرج کنید. شاید تزئیناتی برای منزلتان بخرید یا تغییر دکوراسیون دهید یا سفری کوتاه داشته باشید.

 

♐   آذر ♐

شما دوستی عالی هستید، و از کمک کردن به اطرافیان خود افتخار می کنید. آیا تابحال درباره پیوستن به یک هدف بشردوستانه یا اختصاص دادن چند ساعت در هفته به مرکز فرهنگی محله خود فکر کرده اید؟ امروز این نوع ایده ها تبدیل به بخشی از زندگی شما می شوند. زمان آن رسیده که ایده های بزرگ خود را برای کمک به دیگران بکار بگیرید.

 

♑   دی  ♑

امروز احساس شور و اشتیاق فراوانی می کنید، پس اگر نمی توانید مسائل عاشقانه و رمانتیک را از ذهنتان بیرون کنید غافلگیر نشوید. اگر در حال حاضر کسی را دوست دارید، باید برنامه ریزی کنید و با عشقتان زمان باکیفیتی را بگذرانید. اگر عاشق نیستید شاید امروز تحت تأثیر جادوی فرد جدید و جذابی قرار بگیرید. امروز علایق و سرگرمی های شما در بخش های مختلف زندگی تان نمود می یابند و این شامل علایق ذهنی و خلاقانه نیز می شود. از آنها بهره کامل را ببرید. روابط شما با دیگران در محل کار در چند هفته آینده زیاد قوی نیست. جذابیت جادویی شما مثل همیشه نیست. دیگران زیادی جدی و دمدمی مزاج شده اند. سعی کنید آنها را درک کنید.

 

♒   بهمن   ♒

زمان آن رسیده که رویاپردازی درباره خوشبختی را کنار بگذارید و کاری که برای رسیدن به آن لازم است را انجام دهید. زیرا قطعاً در دسترس شما قرار دارد. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا مدتی فاصله خود را از عشقتان حفظ کنید. نه اینکه به او اعتماد نداشته باشید، یا او را دوست نداشته باشید، بلکه شما اخیراً خودتان را به او باخته بودید و این باعث شده بود که روتین روزانه شما از کنترل خارج شود و نیازهایتان را فراموش کنید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز شاید متوجه شوید که زندگی اجتماعی شما در حال تغییر و تحول دائمی است که البته این تغییر مثبت است. شاید به مهمانی یا فعالیت های گروهی دعوت شوید. شاید هم ساعت ها پشت تلفن در مورد برنامه ریزی های مهمانی ها و دورهمی ها وقت بگذرانید. اگر در حال حاضر رابطه ای رمانتیک با کسی ندارید، ممکن است با فردی آشنا شوید و امیدی برای شما دو نفر باشد. اگر عاشق هستید، باید برای ملاقات با مخاطب خاص خود وقت اختصاصی بگذارید. خوش بگذرانید و از این زمان حداکثر بهره را ببرید. در چند هفته آینده، حس می کنید که انگار در جایی که باید باشید نیستید. دیگران هم کمک زیادی به شما نمی کنند. خلاصه اینکه حمایتی که انتظار داشتید دریافت کنید نمی گیرید. صبر داشته باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments