فال روزانه ۱۸ شهریور ۹۸

از شروع دوباره نهراسید چون فرصتی است برای بازسازی آنچه که می‌خواهید. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز می تواند برای شما روزی فوق العاده باشد البته اگر خودتان هم بخواهید. شما اهداف بزرگی در سر دارید پس آن ها را دنبال کنید و برنامه ریزی دقیقی برای خود داشته باشید. دنیای فانتزی خود را با زندگی همیشگی تان ترکیب کنید. اگر تصمیم دارید به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید به یک برنامه ریزی دقیق تر نیاز دارید. امروز برای شما روز مهمی می تواند باشد پس سعی کنید روی کارهایی که انجام می دهید کاملا متمرکز باشید. دنیای اطراف شما با شما خیلی خوب است.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز از سوی یک دوست، همکار، یا عشقتان یک تماس تلفنی غیرمنتظره دریافت می کنید. ممکن است این تماس به این دلیل باشد که او در موقعیت بدی است و به کمک شما نیاز دارد، هر کمکی از دستتان بر می آید برایش انجام دهید زیرا این کمک شما انرژی مثبت زیادی را به زندگی شما می آورد. هر چند ممکن است این یک تماس ساده باشد اما اگر این گونه نبود حتما از او حمایت کنید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز روابط  شما به خوبی پیش خواهد رفت به طوری که در محل کار همکاری با دیگران آسان است  و به خوبی می توانید همدیگر را درک کنید زیرا حس مهربانی دوطرفه ای وجود دارد. شما می دانید که دیگران چه چیزهایی را نمی توانند تحمل کنند و آن ها نیز همین طور و به همین دلیل مراقب رفتارهای خود هستید که همدیگر را ناراحت نکنید. در واقع، دیگران تمایل زیادی دارند که امروز مهربان باشند و کمک کنند پس از این روز پر انرژی لذت ببرید.

 

♋   تیر  ♋

اگر مساله ای  شما را ناراحت  کرده است، امروز زمان خوبی است که در مورد آن حرف بزنید و آن را حل کنید . توانایی ارتباطی عالی شما امروز خیلی قوی می شود. مشکلات شما درباره همکارتان، رئیستان، همسر، دوست یا فامیلتان باشد، شما کلمات لازم برای گفتن افکار و احساساتتان را می یابید. امروز کمی ذهنتان مبهم می شود و تا بعدازظهر به کارهایتان نمی رسید. تا آن موقع، به خودتان فشار نیاورید که کارهای زیادی را به انجام برسانید. زیرا این موجب ناامیدی شما می شود. سعی کنید برنامه ریزی کنید و در صورت لزوم کمک بخواهید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز اخبار شوک آوری می شنوید که بر وضعیت زندگی فعلی شما اثر می گذارد و باعث می شود شما یا خانواده تان ناراحت شوید. این نگرانی زیادی ایجاد می کند، با آنکه شاید وضع آنقدرها هم بد نباشد. همه را آرام کنید و واقع گرایانه به موضوع نگاه کنید. بهتر است بجای عصبانی شدن، راه حل هایی بیابید. در عین حال، امروز ممکن است مبلغی پول به دست شما برسد این پول ممکن است سود پول خودتان باشد و یا هدیه ای از طرف فردی به شما باشد که تا حدودی می تواند شما را خوشحال کند.

 

♍   شهریور  ♍

امروز شور و اشتیاق زیادی برای زندگی دارید. زندگی شخصی و حرفه ای شما خوب پیش می رود و تعجبی ندارد که شما احساس شادی و خوشبختی می کنید. تنها ناراحتی شما این است که از مسئولیت های کاری خسته شده اید. کارهای زیادی برای انجام دادن هست، ولی شما دیگر نمی خواهید کار کنید. استراحت کنید و آخرین تلاش خود را هم برای تمام کردن کارها بکنید تا امشب که به رختخواب می روید احساس گناه نداشته باشید. اگر کمی به خودتان استراحت دهید می توانید روحیه عالی خود را دوباره بدست آورید و با انرژی بیشتر کارهایتان را عالی انجام دهید.

 

 

♎   مهر  ♎

شما اغلب دوست دارید فکر کنید آدمی هستید که بطور منطقی و عقلانی به زندگی نگاه می کنید، ولی امروز احساسات شما بر عقلتان غلبه خواهد کرد، به خصوص وقتی نوبت به برخورد با دیگران می رسد. توانایی ارتباطی شما امروز بخاطر حس رمانتیکی که دارید  بهتر می شود و راحت تر می توانید حدس بزنید دیگران چه فکری می کنند و چه احساسی دارند. این باعث می شود که با دیگران تعامل های بهتری داشته باشید و با دوستان، همکاران و غریبه ها و از همه مهمتر با عشقتان رفتار خوبی داشته باشید.

 

 

♏   آبان   ♏

اگر می خواهید امور مالی خود را جمع و جور کنید، امروز شاید بهترین روز برای این کار نباشد. فعلاً این کار را کنار بگذارید. جنبه سبک تر زندگی را در نظر بگیرید. در کنار دوستان و خانواده باشید و با هم بیرون بروید. شما می توانید روز عالی را امروز برای خود بسازید. با هم بخندید و شاد باشید و مسائل جدی تر را برای روزهای آینده بگذارید. امروز فضای بین شما و عشقتان کمی سنگین می شود. هیچ کدام قصد ناراحتی همدیگر را ندارید پس سعی کنید مشکلاتتان را با صحبت کردن حل کنید.

 

 

♐   آذر ♐

اهداف کوتاه مدت جدیدی برای خود می سازید که مستلزم کار زیادی هستند. باید تماس های تلفنی زیادی بگیرید و خرده کاری های فراوانی را تمام کنید. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و کاری که باید انجام دهید را انجام دهید. امروز شانس آن را دارید که موقعیتی را که مدت ها به دنبالش بوده اید را به دست آورید. البته این مساله کمی زمان می برد، ولی حداقل می دانید که روند آن را شروع کرده اید.

 

♑   دی  ♑

امروز احتمالا یک قرار ملاقات غیر منتظره خواهید داشت. آماده باشید و دقت و تمرکز داشته باشید. شما در اهداف و برنامه های زیادی در سر دارید شاید این ملاقات مربوط به کارتان باشد اما اگر احساس می کنید این ملاقات ممکن است باعث ناراحتی شما شود خیلی راحت بهانه بیاورید و آن را رد کنید . به احتمال زیاد همینطور هم می شود. زمان حرکات ریسک دار و بدون احتیاط گذشته است. پس دقت کنید.

 

♒   بهمن   ♒

مدتی است خود را کاملا فراموش کرده اید و از زمان خود اصلا استفاده نمی کنید. مدام به این فکر می کنید که وقتتان را برای کمک و همراهی دیگران صرف کنید این کار به شما لطمه ای جدی خواهد زد و در آینده پشیمان خواهید شد پس بهتر است تا دیر نشده هوشیار باشید و تا می توانید از زمانتان برای تقویت مهارت های خود استفاده کنید. می توانید در حرفه خود پیشرفت های زیادی داشته باشید پس از توانایی های خود بهتر استفاده کنید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز برای شما روز مناسبی برای تفریح و وقت گذرانی است. مدتی است خود را بشدت خسته کرده اید، و اکنون زمان مناسبی برای استراحت است. همچنین روز بسیار خوبی برای ورزش در هوای آزاد است. با خودتان کتابی هم ببرید و افکارتان را جمع و جور کنید. امروز باید خستگی روزهای سختی را که داشته اید را کم کنید بعد با روحیه و انگیزه بیشتر کارتان را شروع کنید زیرا این نتیجه بهتری خواهید گرفت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,