برای زیبا زندگی کردن کوتاهی عمر را بهانه نکن. عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی میکنیم. طالعتان درخشان.

♈  فروردین  ♈

امروز بر روی کارهایتان بیشتر تمرکز کنید و از کنار فرصت‌ها راحت عبور نکنید. این کار به شما کمک می‌کند ذهنتان را از فشار و استرس رها کنید. موقعیت تجربه‌های جدید را نادیده نگیرید. سعی کنید کمتر ریسک کنید و عاقلانه تصمیم بگیرید.

 

♉ اردیبهشت ♉

اجازه ندهید مشکلات مالی پیش آمده شما را مایوس کند. به زودی خبرهای خوشحال کننده‌ای از طرف فردی آشنا خواهید شنید که باعث خوشحالی و امید شما خواهد شد. اطرافیان را زیاد درجریان اهداف و برنامه‌های خود نگذارید، به خودتان اعتماد کنید.

 

♊  خرداد  ♊

با ایجاد ارتباط قوی با اطرافیان راه حل معقولی برای مساله‌ای که درگیرش هستید پیدا کنید. مشاجره با بستگان و عصبانیت کاری را پیش نخواهد برد. صبور باشید و از افراد معتمد کمک بخواهید. شخصی را ملاقات خواهید کرد که میتواند در تصمیم‌گیریتان موثر باشد.

 

♋  تیر ♋

در ارتباط با دیگران بیشتر مراقب باشید. عجول نباشید و به راحتی اعتماد نکنید. سعی کنید بدون شناخت کافی هیچکس را برای دوستی انتخاب نکنید و مسائل خصوصیتان را برای هرکسی بازگو نکنید. هدفی که مدتی برای آن تلاش میکنید نتیجه خواهد داد و باعث شادیتان می‌شود.

 

♌  مرداد ♌

شما ممکن است در موقعیت کمک به دیگران قرار گیرید. از هیچ کمکی دریغ نکنید. زندگی یک پژواک است. آنچه که می‌فرستید به شما بازمی‌گردد. پس تا حد امکان هر کاری میتوانید برای دیگران انجام دهید. چون اثرات مثبت آن باعت شادی شما خواهد شد.

 

♍  شهریور  ♍

زندگی همیشه بی‌نقص نیست. آن را ساده بگیرید و لذت برید. به هیچکس اجازه ندهید شادی شما را بگیرد. آنکه امروز را از دست می‌دهد، فردا را نیز نخواهد داشت. برای کاری که می‌خواهی انجام دهی همت داشته باش، شک نکن اگر ناامید باشی موفق نخواهی شد.

 

♎  مهر  ♎

خود را فراموش کرده‌اید. امروز فرصت مناسبی برای داشتن آرامش و گریز از دغدغه‌ها است. برای خودتان وقت بیشتری بگذارید. سعی کنید به جایی آرام بروید. پیاده روی کنید و به هیچ چیز فکر نکنید. دیدار و ملاقات با دوستانتان باعث شادی و اثرات مثبتی در شما خواهد شد.

 

♏  آبان  ♏

مساله‌ای شما را نگران و مضطرب کرده است. صبور باشید و سعی کنید به حرف اطرافیان توجه نکنید زیرا مشاجرات دیگران شما را آشفته‌تر خواهد کرد. به حرف دلتان گوش دهید و مطمئن باشید بهترین تصمیم را خواهید گرفت. خستگی‌ها و تلاش‌های روزانه باعث فشار عصبی و روزمرگی در شما شده است. کمی تنوع و تغییر حال شما را بهتر می‌کند.

 

♐ آذر ♐

رازهایتان را فاش نکنید و تا حد امکان سعی کنید خودتان مسائلتان را حل کنید. ممکن است از اسرار شما سو استفاده شود. زود به دیگران اعتماد نکنید. روابطتان را مدیریت کنید و در صورتی که درخواستی بیش از حد توان‌تان به شما شد ارامش خودتان را در اولویت قرار دهید.

 

♑ دی ♑

به خودتان و وقتتان بیشتر احترام بگذارید. از زمان و فرصت‌هایتان بیشتر استفاده کنید و به برنامه‌هایتان جامه عمل بپوشانید. امروز بهترین زمان برای رسیدگی به کارهای ناتمام است. ترس‌هایتان را کنار بگذارید. اگر منتظر بمانید ترس‌هایتان ناپدید شوند گاهی مجبورید تا پایان عمر صبر کنید.

 

♒ بهمن ♒

در خرید و فروش عجله نکنید. صبور باشید و با دیگران مشورت کنید. اگر فرصت تجارت یا معامله‌ای امروز فراهم شد بهتر است ریسک نکنید. قبل از اقدام به هر کاری، خوب آن را ارزیابی کنید چون تصمیمات امروز شما ممکن است در آینده تبعات سنگینی در پی داشته باشد.

 

♓ اسفند ♓

در برابر دخالت‌های دیگران آشفته و نگران نباشید. چون این دیگران نیستند که تصمیمات زندگی و سرنوشت شما را تعیین می‌کنند. روی برنامه ریزیتان متمرکز باشید. همه چیز به خوبی و طبق برنامه پیش خواهد رفت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments