فال روزانه ۲۱ مرداد ۹۸

آینده‌ای بسازید که گذشته جلویش زانو بزند. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز احساس می کنید همه اطرافیان در حال یادگیری و آغاز کارها و فعالیت های جدید هستند و نمی خواهید از این قافله عقب بمانید. اما سعی نکنید روش دیگران را تقلید کنید و درست همان راهی را بروید که دیگران می روند. کمی خلاقیت داشته باشد و موقعیت کنونی خود را تغییر دهید. زندگی همچون مسابقه ای است که باید در آن برنده شوید و برای این منظور باید زمان بندی صحیح نیز داشته باشید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز روزی عالی برای استراحت کردن در منزل است. شما از تنها بودن و دراز کشیدن و هیچ کاری نکردن و خوردن غذای خوب و خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون لذت می برید. تفریح در منزل هم برایتان جالب است. امروز از آن روزهای خوب و خوشایند است. اگر شما و شریک زندگی تان تصمیم گرفته بودید که کاری انجام دهید، زیاد سخت نگیرید. شاید مسائل بزرگتر بر نقشه های شما سایه بیندازند، ولی دلیلی ندارد که اهدافتان را ول کنید. رویاهایتان را زنده نگه دارید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز با دوستان خود رابطه بسیار خوبی دارید و همه از یکدیگر پشتیبانی می کنید. با صبر و کمی درک بیشتر می توانید مسایل جدید و ارزشمندی از اطرافیان یاد بگیرید که برای زندگی شما خوب هستند. حتی برای توسعه دیدگاه خود نسبت به آدم ها می توانید وارد گروه جدیدی از آدم ها با رفتارها و عادت های جدید بشوید. امروز می توانید برخلاف همیشه رفتار متفاوتی با فرد مورد علاقه خود داشته باشید تا موجب تعجب و خوشحالی او بشود. این مساله ساده می تواند صورت جدیدی از زندگی را به شما نشان دهد که موجب تعجب خودتان نیز می شود

.

♋   تیر  ♋

امروز تمرکز و توجه شما روی پول، گردش وجه نقد و مسائل مالی است. در مورد پول محافظه کار هستید. ولی وقتی که نوبت به خرید یا تصمیمات مهم می رسد باید مواظب باشید. امروز روز آرامش و تفکر است. اگر شما برای کاری برنامه ریزی کرده بودید  بهتر است بدانید که باید به همان میزان تلاش خود را بیشتر کنید .

 

♌   مرداد   ♌

به احساسات و صداهای دورنی خود گوش کنید. پیش از اینکه کاری بر مبنای احساسات انجام دهید، در مورد کارها و حرف هایی که می خواهید بگویید خوب فکر و برنامه ریزی کنید. البته بهتر است امروز را استراحت کنید و فکرهایتان را فقط روی کاغذ پیاده کنید تا فراموش نشوند. امروز بهتر است هیچ اقدامی برای شروع هیچ کاری انجام ندهید. امروز یا مدام در حال داد و بیداد با شریک زندگی خود هستید یا متوجه می شوید که بهتر است رفتارهای خود را تغییر دهید. اگر خود را تغییر دهید نتایج بسیار بهتری به دست خواهید آورد. بنابراین بهتر است مهربان تر باشید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز احساس می کنید می خواهید بی سر و صدا عمل کنید، تنها باشید یا در پشت پرده کارهایتان را بکنید. اخیراً زندگی شما خیلی اجتماعی بوده است زیرا سعی می کنید برای همه مردم، همه چیز باشید. بس است دیگر! حالا دیگر باید برای خودتان زمان بگذارید. امروز باید به دنیای رویاها و فانتزی ها سفر کنید. ما اغلب در روال عادی و روزانه گیر می کنیم و فراموش می کنیم که به آسمان و ستاره ها نگاه کنیم. او را به جای خاص و جالبی ببرید تا یکبار دیگر شکوه آسمان شب یا زیبایی طلوع خورشید را با هم نظاره گر باشید. امروز برایتان رویدادهای غیرمنتظره ای اتفاق می افتد و تعادل تان از بین می رود.

 

 

♎   مهر  ♎

امروز با موفقیت های کاری مواجه می شوید. شاید شرایط آن طور که انتظار داشتید، پیش نرود اما نتیجه مثبت است. شما مسایل جالب بسیاری برای مطرح کرد ندارید و می توانید به راحتی از موانع برای رسیدن به اهداف خود عبور کنید. سعی کنید در هر شرایطی آرام باشید و از ساعت های خود لذت ببرید. امروز دوست دارید در کنار عشق خود بنشینید و با او در مورد مسایل و مشکلات حرف بزنید و دوستانه آنها را برطرف کنید. این تصمیم بسیار خوبی است و موجب نزدیک تر شدن شمابه یکدیگر می شود.

 

 

♏   آبان   ♏

امشب رویاهای زیبایی خواهید دید. البته خیلی خود را درگیر یافتن نشانه ها و تعبیر آن نکنید. این رویا می تواند باعث شود تا از تلاش برای کسب و کار خود دست بکشید و ذهن شما را از پیشرفت دور کند. خیلی برای تعبیر آن زمان صرف نکنید اما کاملا هم بی توجه نباشید. برخی از نمادها می توانند نشانه ای برای رویدادهای آینده باشند. امروز خیلی راحت می توانید احساسات خود را بیان کنید. البته زیاده روی نکنید تا حوصله عشقتان سر نرود.

 

 

♐   آذر ♐

کارهایی که باید امروز انجام دهید بر پایه پول، سرمایه گذاری و دیگر مسایل مالی استوار است. ذهن خلاق و بازی دارید و می توانید همه چیز را به خوبی مدیریت کنید. فناوری نیز امروز بسیار به کمک شما خواهد آمد. به طور کلی باید بدانید روزی عالی، پر از احساس های مثبت، روابط دوستانه و خانوادگی خوب و عشق گرمی در انتظار شما است. برای این همه نعمت شکرگزار و قدردان باشید. امروز این فرصت را دارید تا چهره واقعی اطرافیان خود را ببینید و متوجه شوید چه کسانی برای شما فیلم بازی می کنند و چه کسانی رفقای واقعی هستند.

 

♑   دی  ♑

خوشحال باشید و فقط به زیبایی های زندگی فکر کنید. امروز برای پیشرفت در کار و کسب درآمد بیشتر تمایل بسیاری دارید. مهارت ها و تجربیاتتان نیز در مسیر رسیدن به این اهداف و امیال بسیار به شما یاری می رسانند. اگر شریک عاطفی دارید، احتمالا امروز دوست دارید پیشنهاد ازدواج یا نامزی به او بدهید. اگر هم متاهل هستید احتمال رابطه نزدیک تری به همسر خود پیدا خواهید کرد.

 

♒   بهمن   ♒

امروز ذهن شما درگیر دوستان و شرکای نزدیک است و می توانید با دیگران خوش بگذرانید و تفریح کنید. ولی روز خوبی برای کسب و کار و مسائل کاری مهم نیست، ولی برای خلاقیت و تفریح روز خوبی است. امروز در مورد فرد خاصی بسیار اشتیاق دارید که این غیرعادی است. شاید این فرد را نوری در تاریکی بدانید که تأثیری ایجاد می کند که خیلی خوب است. ولی هیچ کس کامل نیست. باید مراقب باشید. امروز دیگران می خواهند تنها بمانند، پس مزاحمشان نشوید. فقط نباید حرکت های آنها را توهین به خود بدانید. فراموش نکنید که این افراد فقط نیاز دارند که کمی تنها باشند تا کارشان را انجام دهند.

 

♓   اسفند   ♓

امروز تردید و دودلی شما را سر دوراهی می گذارد. دیگران هم در انتخاب مسیر دچار تردید می شوند. در عین حال، شما احساس فشار می کنید و نمی خواهید اقدام عجولانه ای بکنید و از صبر کردن برای دیگران جهت برداشتن قدم اول خسته شده اید. باید جواب های خود را از راه حل های ساده بگیرید. بیشتر از یک روش درست وجود دارد. انتخاب شما همیشه درست خواهد بود اگر به آن ایمان داشته باشید. شما اصل بحث عادلانه را می دانید و درک می کنید، با این حال در رویکرد خود نسبت به مسائل بسیار لجوج هستید، به خصوص وقتی که احساسات شما از کنترل خارج می شوند. امروز باید به این مشکل با دید دیگری نگاه کنید اگر که می خواهید در رابطه ای خوب باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,