فال روزانه ۴ شهریور ۹۸

برای زیبا زندگی کردن کوتاهی عمر را بهانه نکن عمر کوتاه نیست ، ما کوتاهی میکنیم. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز حس و حال خوبی دارید. از نظر جسمی نیز بسیار پرانرژی هستید و ورزش کردن می تواند بر انرژی های مثبت بیفزاید. شاید در نظر داشته باشید برای یادگیری بیشتر در زمینه کاری خود فعالیت های جدیدی را انجام دهید که این فعالیت ها نتایج عایل  خواهد داد زیرا امروز روز شماست. امروز نگاه شما به دنیا مثبت است. اما از نظر احساسی تصور می کنید در مشکلات خود گرفتار شده اید. شاید بهتر باشد کمی دیدگاه و نگاه خود را تغییر دهید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز فرصت هایی برای پول درآوردن یا بیشتر کردن درآمدها یا بدست آوردن یک شغل جدید از آسمان در آغوشتان می افتد! کسی ممکن است به شما هدیه ای بدهد و شاید بدون فکر چیزی بخرید و از خرید خود بسیار هیجان زده شوید. امروز سعی کنید از فرصت های خود به خوبی و البته با فکر استفاده کنید. باید تلاش کنید و به روشی عاقلانه به زندگی فکر کنید. اتفاق های خوبی در راه است.

 

♊   خرداد   ♊

امروز در یک فعالیت گروهی درباره ی استعداد های شما و اینکه چگونه می توانند با شما همکاری مفید کاری داشته باشند، صحبت می شود. آنها ممکن است که درباره مسایلی با شما اختلاف نظر داشته باشند اما این دلیل بر این نیست که برای همکاری با شما مشتاق نیستند. امروز زمان مناسبی برای مکالمه ها ناراحت کننده نیست. بهتر است فردی را پیدا کنید که بتوانید صادقانه در مورد خود و علاقه مندی های خود با او صحبت کنید. امروز زندگی به سرعت در حال تغییر است. از این تغییرات در جهت مثبت استفاده کنید.

 

♋   تیر  ♋

امروز روز هیجان انگیزی است. امروز شما حال و هوای ماجرا و ایده های نو دارید. فرصت های ناگهانی برای مسافرت یا جستجوی مطالعات جدید یا آموزش بیشتر یا ملاقات با مردمی از فرهنگ های دیگر، به روز شما رنگ دیگری می دهد. امروز گفتگوی عمیق و سرزنده ای بین شما و فرد مورد علاقه تان انجام می شود. تأکید این گفتگو بر روی کارهایی است که می توانید با هم انجام دهید تا علایق خود را به همه طریقی بیشتر کنید.

 

 

♌   مرداد   ♌

روال عادی و روزانه شما در محل کار مختل می شود و احتمالا شما بتوانید فرصتی برای استراحت پیدا کنید. شاید به علت خرابی کامپیوتر، پرسنل جدید، تغییر زمان جلسات یا معرفی تجهیزات پیشرفته و جدید باشد. امروز روز خسته کننده ای نیست. به علاوه باید انتظار مکالمات خنده دار و سر زنده را داشته باشید. اگر شکایت خاصی در مورد موضوعی دارید، منبع آن را  ابتدا در خودتان جستجو کنید.

 

♍   شهریور  ♍

کارهای قانونی که نیاز به امضا و سند دارند و مدت ها پیگیر آنها بوده اید، سرانجام امروز به نتیجه می رسند. این باعث می شود تا روحیه شاد و آرامی پیدا کنید. امروز دوست دارید مدام حرف بزنید و احساسات خود را بیان کنید و با افراد جدیدی معاشرت کنید. شاید حتی برای یک بعدازظهر هیجان انگیز برنامه ریزی کنید. از این همه رویدادهای خوب نهایت لذت را ببرید.

 

 

♎   مهر  ♎

امروز روزی است که کمی مستعد حادثه برای شما است پس مراقب هر چیزی که می گویید و هر کاری که می کنید باشید، سعی کنید کمتر با کسی بحث کنید و آرامش داشته باشید. انتظار ملاقات با افراد جدید و دیدن مکان های جدید را داشته باشید. ایده های نو و هوشمندانه در مغز شما به وجود می آیند زیرا امروز فکر کردن در مورد همه اینها برایتان آسان است. یک مسافرت ناگهانی و کوتاه هم ممکن است برایتان پیش بیاید که این سفر می تواند برای شما بسیار الهام بخش باشد.

 

♏   آبان   ♏

هدیه ها و لطف های غافلگیر کننده از سوی دیگران ممکن است امروز به دستتان برسد. چیزی غیرمنتظره در مورد اموال مشترک، مالیات، بدهی یا میراث می تواند رخ دهد. به احتمال زیاد، شما از لحاظ مالی برکت می گیرید و به طریقی پیشرفت می کنید. دورنمای آن که خوب است. امروز عشق یک موضوع ذهنی است. مسائل عشقی با جوان زدن خواسته جسمی شروع نمی شوند، بلکه با حرف زدن درباره همه موضوعات و تجربه رابطه ذهنی عمیق شروع می شوند. پس اگر به دنبال شریک روح خود هستید، از طریق گفتگو می توانید بیشترین شانس موفقیت را در این راه داشته باشید. بین شما و دیگران امروز صحبت های زیادی می شود، ولی به نظر می رسد که گویی شما به ناکجا می روید. شاید در مکالمه ای با رئیس خود صحبت را به جاهایی بکشانید که رئیس تان فراموش کند چه می خواست بگوید. فردا دوباره صحبت کنید.

 

♐   آذر ♐

امروز احساس بی‌قراری و بی‌تابی می کنید و تا حدودی می دانید این استرس ها چه دلیلی دارد اما توصیه می شود که خود را از این فضای استرس زا دور کنید و به این وضعیت دامن نزنید.  توصیه می شود که امروز به یک محیط و فضای تازه بروید و با دوستانتان وقت بیشتری را بگذرانید، این کار به آرامش و شتدی شما کمک خواهد کرد.

 

♑   دی  ♑

امروز مشکلات مالی شما ذهنتان را درگیر می کند و باعث ناراحتی شما می شود . همه قسط و چک و قرض های خود را باید پرداخت کنید و اینها باعث آشفتگی ذهنی شما می شوند. بیرون بروید و کمی هوای تازه تنفس کنید تا کمی ذهنتان باز شود و به روش بهتری آنها را مدیریت کنید. این مشکلات اقتصادی کاملا موقتی هستند پس ارزش این همه نگرانی را ندارد چرا که به زودی فردی سر راه شما قرار گرفت که با راهنمایی های او می توانید در زندگی کاری خود تحول های خوبی را ایجاد کنید.

 

♒   بهمن   ♒

یک آشنای قدیمی، به خصوص در موقعیت گروهی ممکن است شما را به طریقی بسیار غافلگیر کند. در واقع، بازخورد از سوی فردی می تواند اهداف آینده شما را تغییر دهد. انتظار دیدار با شخصیت های غیرعادی احتمالاً شخصیتی که مدت های زیادی است او را ندیده اید، داشته باشید. امروز برای شما این امکان وجود دارد که ببینید چقدر به یکدیگر کمک می کنید که اعتماد به نفستان افزایش یابد. با آنکه حس می کنید در رابطه خود تنها هستید، در این لحظه گرمی و مهربانی شما به طرفتان کمک کرده است تا بیشتر خودش باشد. این درک موجب عمیق تر شدن پیوند بین شما می شود.

 

♓   اسفند   ♓

اتفاق های ناخواسته در زندگی باعث هراس شما می شوند. تغییرات همیشه ابتدا سخت به نظر می رسند و پس از مدتی به آنها عادت خواهید کرد. در ضمن، باید بدانید این تغییرات بسیار مثبت هستند. با اینکه استرس و انرژی های منفی بسیاری در هوا جاری است اما نباید آنها را به خود جذب کنید. سعی کنید آرام باشید. از نظر احساسی نیز کمی دچار شبهه هستید ، بهتر است هر کاری که از دستتان می اید انجام دهید تا نتیجه هر چه که شد باعث عذاب وجدان شما نشود.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , , ,