فال روزانه ۹ تیر ۹۸

هیچ مسیری به سوی شادی وجود ندارد ، شادی خود مسیر است.

 

 

♈   فروردین  ♈

برخی اخبار جالب در مورد مسایل مالی باعث می شوند تا حس بسیار خوبی به زندگی و شغل خود پیدا کنید. مهربانی و همدردی ذاتی و قلبی شما باعث می شود تا امروز رابطه بسیار خوبی با دیگران داشته باشید. این حس در کار شما نیز بسیار تاثیر خوب دارد. می توانید امروز در زمینه پروژه های هنری و مسایلی که به خلاقیت نیاز دارند، بسیار موفق ظاهر شوید.

 

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز در جمع هایی حضور خواهید داشت که موضوع و محوریت اصلی بحث های جاری در آن در مورد مسایل غیرطبیعی، ماورایی یا هنری هستند. اگر به این مسایل علاقه دارید، امروز بهترین فرصت برای ثبت نام در کلاس هایی است که در این زمینه آموزش های خوبی می دهند. می توانید با دوستان خود در مورد این موضوعات صحبت کنید. همه این حرف ها به شما لذت خوبی می دهند.

 

♊   خرداد   ♊

یک برنامه بلند مدت برای خود دارید که تصمیم دارید آن را عملی کنید، بهتر است زودتر آن را عملی کنید البته پیش از انجام آن حتما با افراد باتجربه‌تر مشورت کنید زیرا این کار احتمال اشتباه کردن را کم می‌کند و کمک می‌کند که سود بیشتری کنید.

 

♋   تیر  ♋

یک افسردگی و ناامیدی گذرا را به علت به وجود آمدن یک وقفه در زندگیتان ممکن است داشته باشید که این موضوع باعث شده نتوانید بر مسایل زندگی متمرکز باشید و از ورزش کردن و کارهای روزانه خود عقب مانده‌اید اما این مساله به‌زودی حل خواهد شد و حال روحتان بهتر می‌شود.

 

♌   مرداد   ♌

شما اصولا به مسایل زمینی اهمیت بسیار می دهید اما این حس امروز بیش از همیشه از شما دور خواهد بود و بیشتر به مسایل غیرطبیعی و روحانی علاقه مند خواهید بود. احتمالا امروز در جلسه هایی که در این زمینه صحبت می کنند شرکت می کنید یا سرتان در کتاب و مقاله هایی خواهد بود که اطلاعات بسیاری در این زمینه ها به شما می دهد. این تفکرات در زندگی عاطفی شما کمی تاثیر می گذارند.

 

♍   شهریور  ♍

مدتی است که زندگی شما راکد شده است و هیچ اتفاقی در آن رخ نمی‌دهد زیرا به شدت خود را درگیر کار و خانواده کرده‌اید و این مساله شما را از خودتان دور کرده و باعث شده خودتان را فراموش کنید  اما بهتر است کنی هم به زندگی خود تنوع و تفریح اضافه کنید زیرا عمر در حال گذر است و ممکن است بعدا پشیمان شوید.

 

♎   مهر  ♎

امروز حس رهایی و پرانرژی بودن دارید و به همین واسطه شاید بخواهید در کار یا خانه خود کارهایی انجام دهید. البته کارهای خانه شامل تغییرات بزرگ نیستند و فقط برخی تعمیرات ساده را شامل می شود که بیشتر نیز به زیبایی خانه مرتبط هستند. دید زیبایی شناختی شما امروز بسیار خوب کار می کند و می توانید تغییرات زیبایی در خانه ایجاد کنید. از انرژی های خوب امروز برای داشتن لحظه های شاد و عالی در کنار معشوق استفاده کنید. امروز این شهامت را دارید تا فعالیت های متنوعی را تجربه کنید. خوب است گاهی عادت های خود را کنار بگذارید تا زیبایی های بیشتری از زندگی را ببینید.

 

♏   آبان   ♏

فردی مهربان و خوش‌قلبی هستید اما اکنون درگیر مساله‌ای از طرف یکی از دوستان خود می‌باشد که به شدت بدبینانه عمل می‌کنید، بهتر است کمی هم نیمه پر لیوان را ببینید و به او امید دهید زیرا همیشه وقایع همانطور که ما فکر می‌کنیم پیش نمی‌رود.

 

♐   آذر ♐

مطالعه کتاب یا تماشای فلیم شما را به سمت فعالیت های هنری سوق می دهند. امروز حس زیبایی شناسی شما بسیار بالا است و می توانید آثار خوب خلق کند. برای الهام گرفتن خوب است به گالری های هنری یا موزه بروید و از هنرمندان قدیمی ایده هایی ناب کسب کنید. یک تماس تلفنی یا نامه عاشقانه از طرف فردی که دوستش دارید باعث می شود تا حس بسیار خوبی به زندگی پیدا کنید. انرژی های جاری در هوا به شما کمک می کنند تا صمیمیت بیشتری با فرد مورد علاقه خود برقرار کنید. از این فرصت برای حل مشکلات و در میان گذاشتن احساسات واقعی خود به او استفاده کنید. هرچه صادق تر باشید، عشق عمیق تری خواهید داشت.

 

♑   دی  ♑

ممکن است به زودی با مخالفت‌هایی از طرف خانواده رو‌به رو شوید زیرا احتمالا آنها با تصمیم شما مخالف خواهند بود اما بهتر است به حرف‌ها و نظریات آنها نیز توجه کنید و به حرف‌هایشان به دور از جبهه گیری فکر کنید و در آخر براساس منطق تصمیم بگیرید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز باید منتظر یک روز عاشقانه و پراحساس باشید. اشتیاق و گرمای بسیاری که در وجود شما هست باعث می شود تا بهترین لحظه ها را در کنار معشوق تجربه کنید و همه چیز را با عینک مهر و خوش بینی می بینید. او نیز همین طور است و به همین دلیل، یکی از بهترین و با احساس ترین روزهای خود را تجربه خواهید کرد. اگر قرار است باهم شام بیرون بروید، حسابی تفریح کنید و از این همه انرژی مثبت استفاده کنید. همیشه به قلب خود گوش کنید و از اینکه موجب خوشحالی عشقتان شوید، دریغ نکنید.

 

♓   اسفند   ♓

ممکن است در محیط کاریتان تغییراتی رخ دهد که باعث تعجب و نگرانیتان شود اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا اتفاق‌های خوبی در راه است، این تغییرات در طی زمان به نفع شما خواهد بود و بتعث بالا رفتن سطح علم و یا تغییر بهتر موقعیت شغلیتان می‌شود.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments