فروردین

حتی اگر شما اخیرا در محل کارتان اوقات سخت و دشواری را تجربه کرده باشید امروز احتمالا در رابطه با آنچه اتفاق افتاده احساس بهتری دارید. متاسفانه تغییر احساسات درونی شما ممکن است توسط این افکار شما که از اشتباه دوری کنید تاثیر گرفته باشد. مطمئن شوید که به اشتباه انکار و تکذیب دچار نشوید و بدین ترتیب می‌توانید تمام‌روز خود را از نگرانی و اضطراب رهایی بخشید. بهتر است که کنترل فشارها و استرس‌های خود را در دست بگیرید و به‌جای اینکه وانمود کنید همه‌چیز مرتب است این وضعیت را مدیریت کنید

اردیبهشت

شما اکنون طرز فکری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حرکات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد که نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌کنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌کند، درحالی‌که کار کردن دیگران را با شما سخت کرده است. کناره‌گیری کردن کمی می‌تواند به بهبود اوضاع کمک کند ولی کاملاً آن را درست نخواهد کرد. دوباره به گروه بپیوندید، قدم اول را بردارید و از نو تلاش کنید.

خرداد

اگر یکی از اطرافیان شما در حال حاضر در حال تفریح کردن است و اوقات خوشی را می‌گذارند، این‌یک یادآوری برای شما است تا بفهمید شما هم می‌توانید از زندگی‌تان لذت ببرید. شاید شما درعین‌حال که وظایفی که از شما انتظار می‌رود را انجام می‌دهید، لازم می‌دانید که زمانه‌ای خالی‌تان را محدود کنید. باوجوداین امروز درحالی‌که ونوس دوست‌داشتنی وارد هفتمین خانه شما می‌شود که این خانه مربوط به معاشرت‌ها و دوستی‌های شماست، این طرز فکرتان نیز عوض می‌شود. تلفن را بردارید شماره یکی از دوستانی که تحسینش می‌کنید را بگیرید و باهم یک برنامه تفریحی ترتیب دهید.

تیر

امروز ممکن است آن‌قدر مجذوب رؤیاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح‌ریزی یک‌راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خود بودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به‌عنوان یک قهرمان به کمکتان بیاید.

مرداد

زمانی که همه‌چیز در زندگی ازآن‌رو به این‌رو می‌شود، ممکن است که شما در نقش یک کشتی ساحل پیما ظاهر بشوید. اما آن‌گونه که به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران‌کننده نیست، برای اینکه در پشت این صحنه‌های پر سروصدا، پایداری درونی شما می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را که برای کامل کردن هدف‌هایتان به آن‌ها نیاز دارید را به شما بدهد. به یاد داشته باشید شما به هر جهت نمی‌توانید بررسی کنید که افراد دیگر چه واکنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را که برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری که در زندگی‌تان است بدهید.

شهریور

امروز اوضاع مالی‌تان به‌هم‌ریخته و حتی اگر همکارانتان ایده‌های خوبی بهتان پیشنهاد کنند، بازهم نمی‌توانید قدم از قدم بردارید! شما می‌دانید که الان برای ریسک کردن باید بهایش را بپردازید، اما نمی‌خواهید که دیگر چیزی ببازید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به‌هرحال سعی کنید به ندای قلب خود گوش‌داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.

مهر

شما کاملا ساده لوحانه یا بیش‌ازحد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آن‌ها شمارا بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه هست زیرا دیگران نه‌تنها از رفتار شما سوءاستفاده می‌کنند بلکه درنهایت همان مقداری که تمایل دارید شمارا دوست نخواهند داشت. شما از این‌که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

آبان

امروز احساس می‌کنید که باید ازنظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر باهمکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع‌کننده تمام می‌شود و درعین‌حال وظایفی که قبلا به‌خوبی تعریف‌شده‌اند ممکن است درنتیجه این بحث به‌سرعت روشنی خودرا از دست بدهند. به‌جای اینکه سعی کنید حق را به‌جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

آذر

امروز قبل از اینكه خیلی ولخرجی كنید موجودی حساب خود را چك كنید، برای اینكه ممكن است فكر كنید كه وضع مالیتان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است! اگر دوستانتان شمارا به خرید كردن ترغیب می‌كنند، حواستان را جمع كنید، برای اینكه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجوداینكه شما خودتان این را می‌دانید، ولی قبل از اینكه دست به عملی بزنید لازم است كه حتماً پس‌اندازی داشته باشید

دی

اگر همکارانتان امروز نتوانند بفهمند که شما چه‌کار می‌کنید، پس نمی‌توانند از کار آیی شما انتقاد کنند. شاید شما روش خود را عوض کرده تا آن‌ها را گیج کنید، بنابراین از دید آن‌ها خارج می‌شوید. متاسفانه این تاکتیک باعث می‌شود ذهن کسانی که با شما صمیمی‌ترند منحرف شود. از تصورات خلاقانه به‌عنوان وسیله‌ای محرک استفاده کنید تا الهام بخش آن‌ها برای رسیدن به رویاهایشان باشید.

بهمن

وقتی که شما مجبورید با توجه به یک برنامه‌ریزی سخت و بسته فعالیت کنید، مسلماً خلاقیت داشتن کار خیلی سختی می‌شود. اما این محدودیت‌ها درنهایت به نفع شما تمام می‌شوند. برای اینکه وقتی شما تحت‌فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می‌شود و رؤیاپردازی‌ها و عدم تمرکز شما کمتر می‌شود. عجیب اینکه لازم است که این محدودیت‌ها را جدی‌تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان کمک می‌کند که مفیدتر باشید.

اسفند

شما ترجیح می‌دهید که بیشتر در منزل باشید زیرا از فعالیت‌های اجتماعی‌تان خسته شده‌اید ، برای مدتی استراحت کنید اما لازم است بدانید که شما در حال حاضر در سکوی پرش قرار دارید و هرلحظه موفقیت بزرگی در عرصه‌ی اجتماعی نصیب شما خواهد شد. افرادی هستند که می‌خواهند عرصه زندگی را بر شما محدود سازند با هوشیاریتان جلوی این افراد را بگیرید، به ذهن خود رجوع کنید.

فال روزانه ۲۳ اسفند ۹۷

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments