فال روزانه ۱۱ اردیبهشت ۹۸

انسان هر چیزی را که بتواند تصور کند، به آن می‌‌رسد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

مدتی است که از خانواده دور شده‌اید و به شدت درگیر کار و برنامه خود هستید اما بهتر است این موضوع را جدی‌تر بگیرید که برایتان مشکلی در آینده ایجاد نکند، مهم‌ترین افراد در زندگی اعضای خانواده شما هستند پس حتی اگر در برابر بی‌توجهی شما سکوت می‌کنند، باز هم شما مراعات کنید.

 

 

♉   اردیبهشت  ♉

مدتی است که خود را و زندگی شخصیتان را نادیده می‌گیرید و تمام وقتتان را با کار می‌گذرانید اما بهتر است کمی هم به تفریحات و تغییر زندگی خود فکر کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید، خوشبختی فقط به پول وابسته نیست بلکه پول یکی از عوامل آن است پس حواستان باشد که از زندگی لذت ببرید و درگیر مادیات نباشید.

 

 

♊   خرداد   ♊

فرد دلسوزی هستید اما ممکن است به زودی در موقعیتی قرار بگیرید که نتوانید برای کمک و تقاضایی که از شما می‌شود کاری کنید چرا که در توانتان نیست‌، بهتر است خود را سرزنش نکنید و عذاب وجدان نداشته باشید زیرا نیت شما برای همه شناخته شده است و کسی از شما دلخور نخواهد شد پس نگران نباشید.

 

♋   تیر  ♋

ممکن است به زودی با مخالفت‌هایی از طرف خانواده رو‌به‌رو شوید زیرا احتمالا آنها با تصمیم شما مخالف خواهند بود اما بهتر است به حرف‌ها و نظریات آنها نیز توجه کنید و به حرف‌هایشان به دور از جبهه گیری فکر کنید و در آخر براساس منطق تصمیم بگیرید.

 

♌   مرداد   ♌

وقت خود را با افرادی که به شما انرژی منفی می‌دهند و باعث ناراحتی شما می‌شوند هدر ندهید و سعی کنید اطراف خود را با دوستانی که حالتان را بهتر می‌کنند و باعث شادی شما می‌شوند بگذرانید؛ اکنون وقت آن رسیده است که تغییرات مثبتی برای بهبود زندگی خود ایجاد کنید.

 

 

♍   شهریور  ♍

برای رسیدن به هدف مورد نظرتان مسیر پر پیچ و خمی را پیش‌بینی می‌کنید و به همین دلیل از هر گونه اقدام برای به ثمر رساندن آن هراس دارید اما بهتر است جسارت داشته باشید و برای خواسته‌هایتان بجنگید، با تلاش می‌توانید مسیر را برای خود هموار کنید وبه نتیجه مورد نظرتان برسید.

 

♎   مهر  ♎

سعی کنید تعادل بیشتری بین کار و زندگی شخصی خود برقرار کنید و سعی کنید کار‌هایتان را مدیریت کنید زیرا با درگیر کردن مسایل شخصی و کار ممکن است مشکلاتی برایتان پیش بیاید پس برای پیشگیری از همچین مشکلاتی سعی کنید مشکلات کاری خود را در محیط خانوادگی منتقل نکنید.

 

♏   آبان   ♏

به زودی از طرف یک آشنای قدیمی که مدتی است به او فکر می‌کنید خبری بدستتان خواهد رسید و شما را خوشحال خواهد کرد، این خبر می‌تواند شما را از حالت بلاتکلیف بودن رها کند، هر اتفاقی که رخ دهد به صلاحتان خواهد بود پس خیالتان راحت باشد.

 

♐   آذر ♐

احتمال بروز موانعی در مسیر انجام دادن کاری که در پیش دارید وجود دارد این موانع می‌تواند یک فرد باشد که با شما و کاری که می‌خواهید انجام دهید مخالف است و یا ممکن است یک اتفاق کوچک در کارتان یک وقفه کوچک ایجاد کند اما این وقفه بسیار کوتاه است و در نتیجه اصلی تاثیری نخواهد داشت.

 

♑   دی  ♑

قدر رفیقان واقعیتان را بدانید زیرا دوست خوب می‌تواند بهترین سرمایه برای زندگیتان محسوب شود؛ البته مراقب باشید که همه دوستانتان برای شما خوب نیستند و ممکن است در باطن بدخواهتان باشند ، این موضوع را از عملکرد آنها می‌توانید متوجه شوید.

 

♒   بهمن   ♒

شما فرد با‌اراده‌ای هستید و استعداد‌های نهفته زیادی دارید اما برای پی بردن و استفاده کردن از این استعداد‌ها هیچ تلاشی نمی‌کنید اما اگر بدانید از طریق این استعداد‌ها چه منفعت‌هایی بدست خواهید آورد از هیچ تلاشی دریغ نمیکنید و از تمام وقت خود استفاده می‌کنید که زندگیتان را متحول شود.

 

♓   اسفند   ♓

از نظر عاطفی احساس عدم امنیت می کنید و به همین دلیل نیاز‌ها و خواسته‌های خود را مطرح نمی‌کنید، همین مساله شما را آزار می‌دهد ولی سعی کنید اعتماد بنفس خود را بیشتر کنید و دغدغه‌ها و مسایلی که اذیتتان می‌کند را مطرح کنید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments