فال روزانه ۱۶اردیبهشت ۹۸

عادتی اگر کاشتید، اخلاقی درو خواهید کرد. اخلاقی اگر کاشتید، سرنوشتی درو خواهید کرد. سرنوشتتان درخشان.

 

♈   فروردین  ♈

ممکن است با مخالفت ‌هایی از طرف فردی رو‌به‌رو شوید که این مخالفت‌ها و ناسازگاری‌ها شما را آزار دهد و مضطرب کند اما سعی کنید از عقل و تجربه خود استفاده کنید و بهترین تصمیم را بگیرید و بد به دلتان راه ندهد زیرا هر چه بر سر راهتان قرار گیرد برای شما خوب خواهد بود و بر آینده شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

 

 

♉   اردیبهشت  ♉

فردی به شما علاقه‌مند است که این علاقه را پنهان می‌کند و به دلایل مختلف نمی‌تواند این مساله را با شما مطرح کند یا اینکه ممکن است موضوع و مساله‌ای جدی و خانوادگی از شما پنهان باشد و به دلایل مختلف نخواهند که شما بدانید اما به زودی و تحت شرایطی این مساله برای شما آشکار می‌شود.

 

♊   خرداد   ♊

با حیله و دورویی نمی‌توانید کاری را به نتیجه برسانید و این را در نظر داشته باشید که بار کج به مقصد نمی‌رسد پس بهتر است برای به نتیجه رسیدن راه درست را انتخاب کنید و کارهای نیکو انجام دهید زیرا این کار‌های خیر راه را برایتان هموارتر می‌کند.

 

♋   تیر  ♋

در زندگی احساس ناتوانی می‌کنید و به دلالیل مختلفتی ممکن است احساس کنید پشتوانه‌ای ندارید و نیاز به یک حامی و تکیه گاه دارید اما این را در نظر داشته باشید که شما فردی قوی و جسور هستید و حتی اگر تنها هستید خودتان از پس مشکلاتتان بر خواهید آمد.

 

♌   مرداد   ♌

بیشتر مراقب اطرافیان خود باشید و آنها را نرنجانید زیرا با این‌ کار ممکن است محبوبیت خود را از دست بدهید و تنها شوید، ممکن است حرف‌ها و حرکاتتان از روی صداقت باشد اما باید روحیات اطرافیانتان را نیز در نظر داشته باشد.

 

♍   شهریور  ♍

سعی کنید در انجام کاری که پیش رو دارید خلوص نیت داشته باشید و با نیت پاک کارتان را پیش ببرید چراکه بار کج به مقصد نخواهد رسید پس سعی کنید در کنار سعی و تلاش برای انجام دادن کار‌هایتان مراقب باشید به کسی آسیب نزنید و دیگران را نرنجانید.

 

♎   مهر  ♎

روح لطیف و احساسات پاکی دارید که حرف تلخ دیگران شما را به شدت آزرده می‌کند و مدتی حال روحیتان را به هم می‌ریزد اما بهتر است کمی روحیات خود را تقویت کنید و قوی‌تر باشید که دیگران از این نقطه ضعف شما استفاده نکنند و نتوانند شما را بیازارند.

 

♏   آبان   ♏

برای بدست آوردن آنچه که دوست دارید بجنگید و تلاش کنید، زندگی پر از فراز و نشیب است و همیشه یکنواخت نخواهد بود پس حواستان باشد که اگر دوران سختی را سپری می‌کنید، بخشی از زندگی است و به زودی تمام این مشکلات حل خواهد شد و راه برایتان هموار می‌شود.

 

♐   آذر ♐

بهتر است بیشتر آینده نگری کنید و برای آینده پس‌انداز کنید، لذت بردن از زندگی و در حال زندگی کردن خوب است اما سعی کنید به فکرآینده هم باشید و تعادل را بین دخل و خرجتان رعایت کنید که  بتوانید در آینده در آرامش بیشتری زندگی کنید و خیالتان راحتتر باشد.

 

♑   دی  ♑

برای رسیدن به موقعیتی که دارید بسیار تلاش کرده‌اید اما ممکن است این موقعیت شما به دلیل حسادت و رقابت‌های اطرافیانتان که ممکن است چشم دیدن موفقیت‌هایتان را نداشته باشند به خطر بیفتد پس مراقب اطرافیانتان باشیدو حواستان را جمع کنید.

 

♒   بهمن   ♒

درست است که در دوران سختی به سر می‌برید و از نظر مالی شرایط سختی دارید اما این سختی‌ها به زودی به پایان خواهد رسید و به زودی فردی سر راهتان قرار خواهد گرفت که  می تواند کمک بزرگی برای شما باشد و شرایطی را برایتان فراهم کند که بتوانید ازپس مشکلاتتان به راحتی بربیایید.

 

♓   اسفند   ♓

وقت آن رسیده که هر چه کاشته‌اید را برداشت کنید و از نتیجه تمام خوبی‌های خود را ببینید، این خوبی‌هایی که در حق دیگران کرده اید ممکن است در قالب تحقق یافتن یک آرزو و یا به دست آوردن مبلغی پول و یا هر چیز خوشایند دیگری که مدتی است برای آن تلاش می‌کنید باشد .

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments