فال روزانه ۱ تیر ۹۸

دو چیز در عالم از همه چیز زیباتر است؛ آسمانی پر ستاره و وجدانی آسوده.

 

 

♈  فروردین  ♈

نگاه و ایده های شما امروز با همه فرق دارد. خیلی هم اصرار دارید که مانند دیگران فکر و رفتار نکنید. به همین دلیل، شاید تصمیم بگیرید که کار خود را راه اندازی کنید اما مدیر شما با این کار مخالفت می کند. شاید این تصمیم کمی ریسک داشته باشد اما ارزش امتحان کردن را دارد و اگر با برنامه ریزی و احتیاط پیش بروید به نتیجه خوبی می توانید برسید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسید و انرژی بسیار خوبی هم دارید. همین انرژی موجب جذب اطرافیان می شود. اگر حتی در رابطه دایمی با فردی هستید، دلیل نمی شود به خودتان نرسید و از زیبایی و انرژی های خود غافل شوید. می توانید با شریک عاطفی یا همسر خود برای شام در یک رستوران خوب قرار بگذارید و از این همه هیجان و انرژی نهایت استفاده و لذت را ببرید. اگر هم مجرد هستید، می توانید با فرد دلخواهتان قرار ملاقاتی تنظیم کنید و بیشتر با هم آشنا شوید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز زمانی است که احساس می کنید باید در رابطه عاطفی خود نقش پدر یا مادر را برای طرف مقابل بازی کنید. به همین دلیل، برای او محدودیت تعریف می کنید و کارهایش را سروسامان و به او مسوولیت های جدید می دهید. امروز خیلی تمایل دارد در زندگی عاشقانه خود افراط کنید و این به هیچ عنوان باعث بهتر شدن شرایط نمی شود که حتی موجبات دلخوری طرف مقابل را نیز به وجود می آورد. بهتر است مهربان تر رفتار کنید و برای خوشحالی او همه تلاش خود را انجام دهید. نتیجه این مهربانی را نیز خواهید دید.

 

♋   تیر  ♋

امروز حس خوش بینی و هیجان زیاد به زندگی دارید. این مساله بسیار خوب است و می توانید به واسطه آن برای آینده بهتر برای خود برنامه ریزی کنید. از فرصت های کوچک و بزرگ بهره بگیرید و خود را یک قدم به موفقیت نزدیک تر کنید. از اینکه با دوستان خود در مورد سفر یا سرمایه گذاری مالی حرف بزنید، خیلی هراس نداشته باشید. آرزوهای خود را با انسان های قابل اعتماد در میان بگذارید و برای رسیدن به آنها اقدام کنید. در هر رابطه ای باید چشمان خود را کاملا باز کنید. شما می توانید امروز با فرد دلخواه خود ملاقات داشته باشید و لحظه های شادی را نیز با یکدیگر تجربه کنید. اما اعتماد صددرصدی از همان ابتدا، روش درستی نیست. اگر چه فرد انتخابی شما انسان خوبی است.

 

♌   مرداد   ♌

در روزهای اخیر، احساس جاه طلبی اجتماعی شما را در شرایط دشواری قرار داده بود. اما امروز ورق بر می گردد و آرزوها و تمایلات جدیدی را تجربه خواهید کرد. البته اینها طبیعی هستند و از ذات درونی شما منشا می گیرند اما به این معنی نیست که ارزش و اهمیتی ندارند. در مورد حرفه خود نیز دید و نگاه بهتر و سالم تری پیدا خواهید کرد و خودپسندی را کنار می گذارید.

 

♍   شهریور  ♍

در هفته های اخیر مدام با خود فکر می کردید که پروژه های کاری که انجام می دهید برای شما نیست. اما اعضایی خانواده به خصوص مادرتان مجابتان می کنند که دل به کار و آن را درست انجام دهید. آنها می خواهند باور داشته باشید که در کار خود موفق هستید و موفق تر خواهید شد. امروز دقیقا این حس را پیدا خواهید کرد. دید شما به رویدادهای اطراف باز و شفاف خواهد شد. امروز احساس می کنید زندگی و رابطه عاشقانه شما تا اندازه ای نگران کننده و نامنسجم است. می خواهید تلاش کنید تا چهره مهربان تری از خود به نامزدتان نشان دهید، اما ترجیح می دهید در مورد مشکلات به هم حرف بزنید و آنها را ریشه یابی کنید..

 

♎   مهر  ♎

امروز نسبت به روزهای قبل دید و نگاه بهتری به حوادث خواهید داشت. در هفته های گذشته، یک مه غلیظ جلوی دید مغزی شما را گرفته بود و نمی توانستید به درستی تصمیم گیری کنید. اما خوشبختانه امروز از بین خواهد رفت. همه سختی های گذشته برایتان تجربه می شوند تا دیگر آنها را تکرار نکنید.

 

♏   آبان   ♏

امروز همان روزی است که منتظرش بودید. همه مشکلاتی که مدت های گرفتار آن بوده اید برطرف می شوند و از نظر احساسی در بالاترین و خوش بینانه ترین حد ممکن قرار دارید. شما حتی به خودتان هم اعتماد نداشته اید. اما این حس های منفی امروز از بین می روند. البته این را بدانید که امروز هر که از شما تعریف کند، بسیار مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

 

♐   آذر ♐

امروز برای شما روز مناسبی است که کارهای خود را سرو سامان دهید و کارهای عقب افتاده خود را انجام دهید . سعی کنید امروز را بیشتر با کار کردن سپری کنید چرا که می توانید نتایج خوبی را بدست اورید پس اگر تصمیم دارید با دوستان خود وقت گذرانی کنید بهتر است روز  دیگری را انتخاب کنید برای تفریح و خوش گذرانی.

 

♑   دی  ♑

در یک ماه اخیر احساس بی تفاوتی خاصی را تجربه کرده اید که شما را از انجام تعهدات و وظایف خود بازداشته بودند. اما خبر خوش اینجاست که متوجه اشتباهات روزهای اخیر خود خواهید شد و دیگر هرگز آنها را تکرار نخواهید کرد. اکنون حواس جمعی دارید و می توانید به آینده فکر و برای آن برنامه ریزی کنید. اگر عشقتان کمی مضطرب و هیجانی به نظر می رسد، احتمالا بر اثر انرژی های ماورایی امروز است. ممکن است کمی با هم دچار درگیری لفظی شوید که با سازش و مصالحه برطرف می شود.

 

♒   بهمن   ♒

بالاخره امروز احساسات شما همانی می شوند که می خواهید. در طول هفته های گذشته نوعی بی حسی روحی را تجربه می کردید که شما را از گرفتن هر نوع تصمیمی عاجز کرده بود. اما امروز خوب هستید و همه آن حس های عدم اعتماد نیز از بین می روند. اعتماد به نفس شما باز می گردد و این موجب خرسندی است. امروز در مورد عشق خود بسیار یکدنده و لجباز خواهید بود و پایتان را در یک کفش می کنید که باید نیازهای عاطفی شما برآورده شوند و طرف مقابل برای علایق شما ارزش قایل شود. این که حق خود را بخواهید خوب است اما شاید دچار سوتفاهم شده باشید.

 

♓   اسفند   ♓

بالاخره امروز احساسات شما همانی می شوند که می خواهید. در طول هفته های گذشته نوعی بی حسی روحی را تجربه می کردید که شما را از گرفتن هر نوع تصمیمی عاجز کرده بود. اما امروز خوب هستید و همه آن حس های عدم اعتماد نیز از بین می روند. اعتماد به نفس شما باز می گردد و این موجب خرسندی است.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments