فال روزانه۲۶اردیبهشت ۹۸

گاهی زندگی یعنی سخت کوشی برای رویایی که هیچکس جز شما قادر به دیدنش نیست  . سرنوشتتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

فرد بلند پروازی هستید و بسیار رویاهای بزرگی در سر دارید که این اهداف بزرگ شما را تحت فشار قرار داده است و احساس ناتوانی می‌کنید. بهتر است برای رسیدن به این اهداف نهایت تلاشتان را بکنید و  اگر سدی بر سر راهتان است، از آن عبور کنید و ناامید نباشید.

 

 

♉  اردیبهشت ♉

بیش از حد به گذشته فکر می‌کنید و این موضوع سرعت شما را برای رسیدن به اهدافتان کم کرده‌است، با افسوس خوردن و گله و شکایت فقط زمان باقی مانده را از دست می‌دهید. گذشته‌ها گذشته، هوشیار باشید و آینده خود را بسازید.

 

 

 

♊  خرداد  ♊

در وضعیت نابسامان مالی و یا شغلی قرار دارید که ممکن است خطر جدایی برای شما وجود داشته باشد، پس بهتر است با صبر و آرامش این زمان را سپری کنید و موقعیت خود را حفظ کنید و یا ارتقا دهید اما اگر این تلاش‌ها نتیجه ندهد و ناچار به ترک گروه شوید در موقعیتی بهتر قرار خواهید گرفت پس جای نگرانی نیست.

 

♋  تیر  ♋

مبلغی پول به دست شما رسیده‌است و یا پس‌انداز کرده‌اید که اگر مراقب نباشید و برای آن برنامه‌ریزی نکنید بدون نتیجه خرج می‌شود و باعث پشیمانی شما خواهد شد پس سعی کنید در اسرع وقت برای خود یک برنامه‌ریزی مالی داشته باشید.

 

♌   مرداد   ♌

درگیر مشکلات مالی هستید و این موضوع باعث آشفتگیتان شده است اما این مشکل به زودی حل خواهد شد پس اگر تصمیم به فروش دارید بهتر است عجولانه تصمیم نگیرید و قبل از اقدام تمام تلاشتان را بکنید و با افرادی که دلسوزتان هستند به خوبی مشورت کنید.

 

♍   شهریور  ♍

در شرف گرفتن یک تصمیم مهم در زندگی هستید ولی به‌شدت مردد و دودل هستید اما بهتر است ترس را کنار بگذارید و کمی هم خوشبین باشید، همه انسانها بد نیستند و گاهی همین افراد می‌توانند باعث رونق در زندگیتان شوند.

 

♎   مهر  ♎

از یک رابطه ناخوشایند و یا احساس تنهایی زیاد رنج می‌برید اما به زودی با فردی رو‌به‌رو می‌شوید که می‌تواند به این وضعیت سروسامان دهد، ممکن است این فرد از آشناهایتان باشد که مدتی است همدیگر را ملاقات نکرده‌ایدو یا ممکن است از دوستان قدیمیتان باشد.

 

♏   آبان   ♏

بهترین زمان برای عملی کردن برنامه‌هایتان همین امروز است چرا که امروز می‌توانید نتیجه‌های چشم‌گیری ببینید. با یکجا نشستن و کاری نکردن کاری را پیش نخواهید برد پس دست به زانو بزنید و بلند شوید زیرا غیر از خودتان کسی نمی‌تواند به شما کمک کند.

 

♐   آذر ♐

احتمالا یک مشکل و یا نابسامانی بر سر راهتان قرار بگیرد که مدتی شما را درگیر کند اما در نهایت این مساله ممکن است باعث بروز تغییرات مثبتی در شما شود پس ناامید نشوید و خودتان را نبازید. فقط سعی کنید با آرامش و همفکری افراد با‌تجربه مشکلاتتان را سپری کنید.

 

♑   دی  ♑

ممکن است به زودی با مخالفت‌هایی از طرف خانواده رو‌به رو شوید زیرا احتمالا آنها با تصمیم شما مخالف خواهند بود اما بهتر است به حرف‌ها و نظریات آنها نیز توجه کنید و به حرف‌هایشان به دور از جبهه گیری فکر کنید و در آخر براساس منطق تصمیم بگیرید.

 

♒  بهمن   ♒

فرد دلسوزی هستید اما ممکن است به زودی در موقعیتی قرار بگیرید که نتوانید برای کمک و تقاضایی که از شما می‌شود کاری کنید چرا که در توانتان نیست‌، بهتر است خود را سرزنش نکنید و عذاب وجدان نداشته باشید زیرا نیت  پشما  برای همه شناخته شده است و کسی از شما دلخور نخواهد شد پس نگران نباشید.

 

♓   اسفند   ♓

یک برنامه بلند مدت برای خود دارید که تصمیم دارید آن را عملی کنید، بهتر است زودتر آن را عملی کنید البته پیش از انجام آن حتما با افراد باتجربه‌تر مشورت کنید زیرا این کار احتمال اشتباه کردن را کم می‌کند و کمک می‌کند که سود بیشتری کنید.

 

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments